MT 03 & ER 6 n & HORNET 900

Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
159
Er6-N diyorum..Az yakar 220 yapar...Şehir içinde kıvraktır,yormaz...




kardeş kime desem kavasakiden uzak dur diyorlar ya. bozuldu mu kşme yaptıracaksın diyorlar. nunun neresi bozuluyor ki? mesele km saatinin ordaki dijitaller mi, beyni mi? debriyaj çanagında mı ne var bunun sorunu? motoru mu cabuk bitiyor?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet 50 nin üzerinde motor kullandım..Motor benim yaşam biçimimdir....En uzun süre elimde kalan motorda Suzuki GS 500 dür..Hornette 2 yıldır bende ve çok Harika..Her zaman 3--ila 5 motorum garajımda olur..Ufak ve büyük motorlar...
 
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
159
Evet 50 nin üzerinde motor kullandım..Motor benim yaşam biçimimdir....En uzun süre elimde kalan motorda Suzuki GS 500 dür..Hornette 2 yıldır bende ve çok Harika..Her zaman 3--ila 5 motorum garajımda olur..Ufak ve büyük motorlar...



biz bi tanesine verecegimiz parayı düşünüyoruz valla. Allahın sevdiği kulusunuz herlade :)))))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:33 ----------

biz bi tanesine verecegimiz parayı düşünüyoruz valla. Allahın sevdiği kulusunuz herlade :)))))



o zaman tecrübe sizde. er 6 n hakkında yukarıda yazdım şüphelerimi. siz ne d ersiniz?
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
Tekrar tekrar söylüyorum, CB900 size gelmez. Bi kere hadi benzini falan geçelim -geçilicek bişey de değil ama- ikinci eli ölü bir motosiklet.Onun yerine bir arkadaşın dediği gibi CB 600 bakın, en azından daha taze.

Halen Horneti elemeniz kanısındayım. Hatta bana kalırsa gidin MT 03 alın :mrgreen: Şakası bir yana iyi araştırın, deneyin ve içinize sineni alın derim ben.
 
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
159
Tekrar tekrar söylüyorum, CB900 size gelmez. Bi kere hadi benzini falan geçelim -geçilicek bişey de değil ama- ikinci eli ölü bir motosiklet.Onun yerine bir arkadaşın dediği gibi CB 600 bakın, en azından daha taze.

Halen Horneti elemeniz kanısındayım. Hatta bana kalırsa gidin MT 03 alın :mrgreen: Şakası bir yana iyi araştırın, deneyin ve içinize sineni alın derim ben.



evet horneti eledim. Mt =3 uygun ama sıkılır mıyım kısa zamanda diye korkuyorum. 5 vites zaten. bi de tek silindir

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:53 ----------

bi de ben cbf 600 severim ama grenajlı motora da alerjim var ondan kaybediyor. sırf o yuzden 600 değil 500 tercihim olur.
 
Katılım
15 Tem 2010
Mesajlar
375
tüm yorumları okudum..bence motor alırken ikinci eli düşünmek filan saçma..insan aşık olduğu motoru almalı..ben aylarca araştırdım düşündüm baktım denedim er 6 n alayım dedim..ama parayı denkleştirince kıyamadım gittim ilk aşkım olan monster aldım..naçizane tavsiyem en çok hoşunuza gideni almanız..her motor arıza yapar hepsinin parçası pahalıdır...
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
kardeş kime desem kavasakiden uzak dur diyorlar ya. bozuldu mu kşme yaptıracaksın diyorlar. nunun neresi bozuluyor ki? mesele km saatinin ordaki dijitaller mi, beyni mi? debriyaj çanagında mı ne var bunun sorunu? motoru mu cabuk bitiyor?

hocam sana er6 başlığındada söylediğim gibi parça sıkıntısı diye bir şey yok, sana söylediğim siteden veya e-bay den rahatlıkla her türlü parçayı getirtebilirsin.

Bozulursa diye bir şeyde yok zira ER6 saydığın motorlar arasında en sağlam olanıdır. Bir kere Kawasaki gibi sert ve hızlı motosiklet üreten bir firma kalktı 2006 da başka hiç bir makineden almadan, değiştirmeden sıfırdan bir motor koydu ortaya. Ben 2 sene kullandım alet bir kere bile beni yolda bırakmadı mağdur etmedi bu açıdan kafan rahat olsun. Tabii garantisi yok dijital kadran bozulabilir (her motorda olabileceği gibi) ama ER6N veya ER6F in bilinen hiç bir sorunu yoktur. Bozulursada ustana götüreceksin yapacak, Türkiye de servis denen kavrama çok inanmıyorum, bindiğimiz motorlar yağını, hidroliğini, gereken kilometrede gereken parçalarını değiştirirsen çok uzun km ler gider. Sıfır alacaksan servis kavramını kesinlikle göz önünde bulundur ama benim söylediklerim garantisini doldurmuş ikinci el motosikletler için. Umarım gönlüne göre bi motor alırsın... :cat:
 
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
159
hocam sana er6 başlığındada söylediğim gibi parça sıkıntısı diye bir şey yok, sana söylediğim siteden veya e-bay den rahatlıkla her türlü parçayı getirtebilirsin.

Bozulursa diye bir şeyde yok zira ER6 saydığın motorlar arasında en sağlam olanıdır. Bir kere Kawasaki gibi sert ve hızlı motosiklet üreten bir firma kalktı 2006 da başka hiç bir makineden almadan, değiştirmeden sıfırdan bir motor koydu ortaya. Ben 2 sene kullandım alet bir kere bile beni yolda bırakmadı mağdur etmedi bu açıdan kafan rahat olsun. Tabii garantisi yok dijital kadran bozulabilir (her motorda olabileceği gibi) ama ER6N veya ER6F in bilinen hiç bir sorunu yoktur. Bozulursada ustana götüreceksin yapacak, Türkiye de servis denen kavrama çok inanmıyorum, bindiğimiz motorlar yağını, hidroliğini, gereken kilometrede gereken parçalarını değiştirirsen çok uzun km ler gider. Sıfır alacaksan servis kavramını kesinlikle göz önünde bulundur ama benim söylediklerim garantisini doldurmuş ikinci el motosikletler için. Umarım gönlüne göre bi motor alırsın... :cat:

temiz 1 tane var er 6 n o da istanbulda ya
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
yaklaşık 4 sene en500 sürdüm ve motorumu arkadaşıma sattım oda 2 sene sürdü motor ondaykende motor elimin altında olduğu için ara ara sürdüm yani toplamda 6 sene motor bende kaldı gibi bir şey..

6 yılda ufak tefek sorunlar olmadımı oldu olurda ama beni ağır sıkıntıya sokucak sorunları olmadı.. en büyük sıkıntım marş motoru ve zincir kesdi gittim sıfır zincir taktırdım ve marş motorunu servisden sıfır aldım tamir ettirmeye gerek bile duymadım gayette keyif aldığım bir motordu her kezede tavsiye ederim kawasaki eğer böyle bozuluyorsa elde kalıyorsa böyle bozulmaya elde kalmaya can kurban..

bende en500 ü almadan önce bana kawa alınırmı elinde kalır ustasını bulamassın parçasını bulamassın demişlerdi gayete güzel ustasıda var parçasıda var.. ve keyiflede sürdüm..
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
yaklaşık 4 sene en500 sürdüm ve motorumu arkadaşıma sattım oda 2 sene sürdü motor ondaykende motor elimin altında olduğu için ara ara sürdüm yani toplamda 6 sene motor bende kaldı gibi bir şey..

6 yılda ufak tefek sorunlar olmadımı oldu olurda ama beni ağır sıkıntıya sokucak sorunları olmadı.. en büyük sıkıntım marş motoru ve zincir kesdi gittim sıfır zincir taktırdım ve marş motorunu servisden sıfır aldım tamir ettirmeye gerek bile duymadım gayette keyif aldığım bir motordu her kezede tavsiye ederim kawasaki eğer böyle bozuluyorsa elde kalıyorsa böyle bozulmaya elde kalmaya can kurban..

bende en500 ü almadan önce bana kawa alınırmı elinde kalır ustasını bulamassın parçasını bulamassın demişlerdi gayete güzel ustasıda var parçasıda var.. ve keyiflede sürdüm..

en500 e can kurban be ustam :rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
MT-03'den sıkılmaktan korktuğunuzdan bahsetmişsiniz. Sanırım tek silindirli olması sizi endişelendiriyor. Bakın onun altındaki motor Yamaha XT 660 R ve X modellerinde kullanılan motordur. Bol torklu, acayip keyiflidirler bunlar. Yani tam keyif alınacak motorlardır MT serisi.Tek silindir her zaman farklıdır :cat:

ER6-N'e gelirsek, hiç de korkulacak bir motor olduğunu düşünmüyorum.Sorunsuz kullanan bir çok tanıdığım vardı ve abartıldığı gibi büyük bir sorun olmadı hiç. Tamam hani nadir bir Kawasaki modeli olsa neyse fakat ER serisi sorunsuz, bol kullanıcılı motosikletlerdir...
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
gengelde şehiriçi kullanacağım, hangisini almalıyım?

ilk motorum cbf 250 ile 27 000 km yaptım.

genelde şehir içi kullanacaksan üçünüde alma kardeşim senin cbf 250 şehir içi kullanımda bunların hepsinden üstün makinedir
yok kardeş ben yukarıda yazdıklarımı aslında işin kendimi kandırma boyutudur uzun yol yapacam belki aradada şehir içi kullanacam diyorsan
yinede üçünüde tavsiye etmem
benim naçizane tavsiyemi dinlersen kardeşim sana (tabi verdiğin tiplerden anladığım kadarıyla naked istiyosun)
1 gsr 600 (suzuki)
2 fz6 (yamaha)
3 f800 gs (bmw)
(ha bu arada er 6n çok güzel makinedir sadece servisinden dolayı tavsiye etmiyorum)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:19 ----------

Hornet su gibi benzin içmiyor arkadaşlar...Valla ben çok seviyorum..Gümbür,,gümbür makine..600 lük makinalar 6 litre yakıyor...buda 7 litre yakıyor..1 litre fark var..oda olsun canım..Hakkınıda sesiyle veriyor..Tek kelimeyle harika bir ses..KİLİS in aygırı..İbrahim Halil Hornetiyle markadır..

hayır kardeşim yanlış biliyosun bende 650 var hataya gidip geldim 2042 km 84 litre benzin almışım toplamda ki kontağı kapadığımda daha depomda en az 8 litre benzin vardı
(ortalama 120 km j-hız)
 
Katılım
25 May 2011
Mesajlar
125
Bende yamaha fz6 yı bir düşün derim sana alırkende satarkende sorun yaşacağınıda sanmıyorum eğer onlarıda düşünüyorsan.
 
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
159
Bende yamaha fz6 yı bir düşün derim sana alırkende satarkende sorun yaşacağınıda sanmıyorum eğer onlarıda düşünüyorsan.


grenajlı motor düşünmüyorum! zaten öyle alcak olsam direk cbf 600 alırım. bi de motora cok para bağlayasım yok açıkcası. zaten kredi çekip alacagım :))))
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
gsr 600 den cok yakar mı acaba bu?


arkadaşım benim gsr 600 ile normal kullanımda şehir içi 6,5 lt benzin yakıyo , ben satıyorum motora , sende benim gibisin ekmek almaya bile motorla giderim diyosun. bence ekonomik ve rahat olan bir motor bak şiddetle tavsiye ederim. Bu benzin fiyatlarıyla 4 silindir bi makinaya binip dilediğimiz gibi gezmek çok zor. bende sattıktan sonra araba almayı düşünüyorum olmazsa ER 6 N yada F alacağım , 3 . olarak ta mt3 olabilir. Şimdiden hayırlısı olsun.
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Şehiriçi gsr 600 6,5 Litre he vay be İstanbul'da ben şehiriçi 660X'ile 6 Litre yakıyorum.

Ama herkesde değişiklik gösterir sakın bir kullanıcıya verin 660 250cc motor kadar yakar tabi biz rahat durmuyoruz yakıo ciğerimin köşesi.
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
bu arada benim motor a da bir göz at, ama yinede söylüyorum kardeşim bu benzin fiyatlarıyla 4 silindir cebini sömürür insan aşık olduğu motora dilediğince sürememesi çok kötü bir duygu . sende benim gibisin bakkala bile motorla :)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-kacirilmiycak-firsat-daha-temizi-yok-gsr-600-fulll-ful-50146033/detay/

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:30 ----------

Şehiriçi gsr 600 6,5 Litre he vay be İstanbul'da ben şehiriçi 660X'ile 6 Litre yakıyorum.

Ama herkesde değişiklik gösterir sakın bir kullanıcıya verin 660 250cc motor kadar yakar tabi biz rahat durmuyoruz yakıo ciğerimin köşesi.


doğru söylüyosun , gsr den önce max. scooter kullanıyordum . her gün min. 60 km gidiyorum işe gidip dönüş. bu 60 km nin 20 km sinde hızım 120 -200 arası bu şekilde 6,5 lt. 4lt yaktığını söyleyende oldu ben hiç beceremedim :)
 
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
159
bu arada benim motor a da bir göz at, ama yinede söylüyorum kardeşim bu benzin fiyatlarıyla 4 silindir cebini sömürür insan aşık olduğu motora dilediğince sürememesi çok kötü bir duygu . sende benim gibisin bakkala bile motorla :)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-kacirilmiycak-firsat-daha-temizi-yok-gsr-600-fulll-ful-50146033/detay/

ben zaten 2 gündür bakıyorum sizin motora. hatta favorilerime de ekledim:))))) ama bana pazalı. nakitim yok kredi çekecegim. zaten faizi olcak. :)))) bana nerden baksan 2o ye malolcak sizin motor
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
ben zaten 2 gündür bakıyorum sizin motora. hatta favorilerime de ekledim:))))) ama bana pazalı. nakitim yok kredi çekecegim. zaten faizi olcak. :)))) bana nerden baksan 2o ye malolcak sizin motor

anladım kardeşim :) bende 3 krediyle aldım :) yoksa satmam zaten :) kullanamayıp evin önünde duracağına araba alırım en azından ailecek iş görür.

motoru en son 14 e bırakıcam . Nasip artık bekliyoruz bakalım. sende inş gönlünce içine sinecek istediğin gibi kullanabileceğin bi motor almak nasip olur.
nacishane fikrim fazla borca girme sıkıntı yaşarsın benden tecrübe gerçekten zor oluyor :)
 
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
159
anladım kardeşim :) bende 3 krediyle aldım :) yoksa satmam zaten :) kullanamayıp evin önünde duracağına araba alırım en azından ailecek iş görür.

motoru en son 14 e bırakıcam . Nasip artık bekliyoruz bakalım. sende inş gönlünce içine sinecek istediğin gibi kullanabileceğin bi motor almak nasip olur.
nacishane fikrim fazla borca girme sıkıntı yaşarsın benden tecrübe gerçekten zor oluyor :)



:) öyle evet aslında krediyle motor alınmaz da beni şeytan dürtüyor. sizin motor temiz ama. bi tane de Denizlide var temiz gibi de 18 ooo de km si.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst