Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Koymuşun baş aşağı; İnsan şöyle arkaya travertenleri alıp da motorla bir foto çeker yahu. :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Bayağı yol katetmişsin ama, adama dönmüş radyatör.
İleride bakarsın el emeği göz nuru diye orjinalinin 2 katına satarsın.:cherry:

Neyse İlkay radyatörü iğnelesin de timsah derisine bir otururuz bakalım.:queen:

ben sabahtan beri dışardayım kardeşim devam ediyor artık yarınki geziye yetiştirelim diye :mrgreen:

umarım bu gece montajını gerçekleştirebileceğim.
aslında sabah yapayım diyordum fakat gece motoru çalıştırıp biraz denemem lasımki bir problem yaratmasın yoksa bana olmadık yerde süpriz yaşamayalım :wiinkk:
 

eyz

Katılım
26 Şub 2011
Mesajlar
197
http://i56.tinypic.com/nd273b.jpg
foto cokta koyamıyorum :) simdilik 8 bin deviri gecmedigim için hyolar la takılıyorum :) alalı 2 ay oldu neredeyse 700 km yapısımdır . ya ben mi yanlıs kullanıyorum şehir içinde scoter gibi hep birinci vitesle dolanıyorum vites degiştirmeden uzun yoldada en fazla 3 . hyoların yanından vız diye geciyorum muhabeetti oldu kacıncı vites falan 3 dedim dalga geciyorum sandılar:) birde yüksek hızlarda vites degiştirmeye tırsıyorum mtor yalpılıyor sanki daha alısamadım
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Evet arkadaşlar uzun zamandır foruma bakacak fırsat bulamıyordum. Geçenlerde Bursaya gittiğimde Tiger egzozlarını da ziyaret ettim. Sahibi Serkan bey çok ilgilendi. 600f için GP egzoz yaptılar benim için. Bitmiş halinin fotoğraflarını ekleyeyim dedim.

255627_10150193885271027_668251026_7520754_5985326_n.jpg

253986_10150193950126027_668251026_7521173_2236855_n.jpg
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199

eyz;
hayırlı olsun motorun yalnız şehir içi 1.viteste hep kullanmak pek sağlıklı olmaz onu söyleyeyim.

terroizer;
evet sesini çok merak ettim ben de


arkadaşlar bu fotolar bugünkü albüm çalışmasından bir iki kesit :

imgp2656h.jpg


ama zannetmeyin ki sadece motor başında poz veriyoruz :))

imgp2735j.jpg


imgp2727u.jpg


 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
herkesler gezmiş bende bugün ustanın yanından çıkamadım. egzantirik gergisini çok şükür taktık sonunda. gerginin torbasının içinden conta çıkmayınca mecburen sanayiye gidip conta kestirdim, 4-5-6 bin devir civarlarındaki zırıl zırıl ses beni deli etti tabii yol boyunca. Neyse işte fotoğraflar.

IMG_0266.JPG


bu eski gergi, bayağı pislenmiş ve ömrünü tamamlamıştı.

IMG_0267.JPG


usta takarken biraz zorlandı ama oldu sonunda, bu arada bilmeyenler için fiyatı 160 TL.

IMG_0268.JPG


bi turlayayım motora bakayım dedim dolu yağışına yakalandım.

IMG_0270.JPG


IMG_0269.JPG


sonuç olarak ses felan kayboldu, tabii yağı ve yağ filtresinide değiştirdik motorun sesi, gidişi değişti. havalarda açarsa inşallah motora binecez :)
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327

eyz;
hayırlı olsun motorun yalnız şehir içi 1.viteste hep kullanmak pek sağlıklı olmaz onu söyleyeyim.

terroizer;
evet sesini çok merak ettim ben de


arkadaşlar bu fotolar bugünkü albüm çalışmasından bir iki kesit :

imgp2656h.jpg


ama zannetmeyin ki sadece motor başında poz veriyoruz :))


hocam senin egzozun sesini duyma şansımız var mı?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Yahu arkadasLar;
Bugün seyir halinde giderken; öndeki araca sellektör yaptım ve devir saatinin titrediğini gördüm. sadece sellektör yaparken devir saatinde bir titreşim meydana geliyor. sellektörü bırakınca düzeliyor. uzun farlarım da xenon olduğı için acaba yetmiyor mu güc; ondan mı yapıyor ? şu ana kadar hiç yapmamıstı...
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
Yahu arkadasLar;
Bugün seyir halinde giderken; öndeki araca sellektör yaptım ve devir saatinin titrediğini gördüm. sadece sellektör yaparken devir saatinde bir titreşim meydana geliyor. sellektörü bırakınca düzeliyor. uzun farlarım da xenon olduğı için acaba yetmiyor mu güc; ondan mı yapıyor ? şu ana kadar hiç yapmamıstı...

evet akü yetersiz geliyor olabilir, selektör yapınca aküden çekilen enerji miktarı ani olarak artıyor sonuçta.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:49 ----------


normal tiger egzoz sesini sevmem ama bu bayağı güzel olmuş, hem görüntü hem ses açısından, güle güle kullanın...
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Normalde 600f için dizayn edilmiş bir model değil GP. Sağolsun Serkan bey üşenmedi trioval 600f egzozlarının araborularından gp tüpe uyarladı.
Egzozun fiyatı 500 lira. Susturucu da kestirdim okula giriyorum motorla, arıza çıkartırlarsa takarım diye(50 lira). Montajını kendim yapıp masraftan kurtulmuştum fakat dedektörü beyinden iptal ettirmek yerine ona da yer açtırmaya karar verince 50 kağıt da ona gitti.
Yani toplamda 600 lira civarı bir masrafı var.
Bursaya fabrikasına giderken araçla yaktığım benzini saymıyorum tabi =)

Bu arada şunu söylemek isterim, tiger egzozlarının sesini ben de hiç sevmezdim. Hatta tiger denildiğinde aklıma ilk önce hyosung veya çin malı motorlar gelirdi. Hatta onlardan da öte mahalle arasında en ucuza apaçilik nasıl yaparım diyenlerin tercihi gibi gelirdi.
Fakat firma ortaklarından ayrılmış. Artık tamamen aile firması haline gelmiş ve çok ciddi atılım yapmaktalar. Bildiğimiz modellerinden tutun da full carbon modelere kadar yelpaze çok genişlemiş. Hem ithal mallardan ucuz olması nedeni ile hem de Türk malı olmasından ötürü tercihimi bu yönde kullandım çok da memnunum. Taylormade modeline kadar düşünmüş tasarlamışlar. Aşağıda bir iki fotoğraf ile örnekledim.

251694_212455915452042_141784299185871_645710_3219307_n.jpg

254822_163362043727585_100001613701107_380832_1300142_n.jpg

227964_162891797107943_100001613701107_378292_1390987_n.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst