- Katılım
- 17 Kas 2008
- Mesajlar
- 262
herkeze slm
arkadaşlar uzun zamandır egzozu açtırmayı düşünüyorum fakat birtürlü karar verip hayata geçiremedim, biraz cruiser sesi gelsin istiyorum fakat çok fazla şamata yapar yada kötü bir ses çıkar diye çekiniyorum, açtıran arkadaşlar varsa yorumları bilmek isterim birde içinde kaç tane susturucu var ve nasıl bir işlem yapıyo egzozcu saygılar :silent:
arkadaşlar uzun zamandır egzozu açtırmayı düşünüyorum fakat birtürlü karar verip hayata geçiremedim, biraz cruiser sesi gelsin istiyorum fakat çok fazla şamata yapar yada kötü bir ses çıkar diye çekiniyorum, açtıran arkadaşlar varsa yorumları bilmek isterim birde içinde kaç tane susturucu var ve nasıl bir işlem yapıyo egzozcu saygılar :silent: