Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
herkeze slm
arkadaşlar uzun zamandır egzozu açtırmayı düşünüyorum fakat birtürlü karar verip hayata geçiremedim, biraz cruiser sesi gelsin istiyorum fakat çok fazla şamata yapar yada kötü bir ses çıkar diye çekiniyorum, açtıran arkadaşlar varsa yorumları bilmek isterim birde içinde kaç tane susturucu var ve nasıl bir işlem yapıyo egzozcu saygılar :silent:
 
Katılım
15 Ocak 2011
Mesajlar
88
haklısın kardeş ama olmayınca olmuyo yok işte yok leeeenet kalası para :mrgreen:
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
56
herkeze slm
arkadaşlar uzun zamandır egzozu açtırmayı düşünüyorum fakat birtürlü karar verip hayata geçiremedim, biraz cruiser sesi gelsin istiyorum fakat çok fazla şamata yapar yada kötü bir ses çıkar diye çekiniyorum, açtıran arkadaşlar varsa yorumları bilmek isterim birde içinde kaç tane susturucu var ve nasıl bir işlem yapıyo egzozcu saygılar :silent:

kesinlikle açtır süper ses çıkıyor benim motorda bi bozma olmadı gayet tok güzel bi ses veriyor..önceki yorumlarda okuduğum kadarrıyla 7 tane varmış bende sanırım bir tane kaldı ama hiç kulak cırmalayıcı bi ses yok ve trafikte problem de yaratmıyor:wiinkk:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
@Muco, Bence kendini kas biraz al bu motoru. Bu sitedeki en ucuz bisanı ben sattım 3 ay önce sezon açılmamıştı. Şimdi sezon açıldı ucuza kaçarsan sanayide arayı kapatırsın :)


Sağlıcakla.

Kaça verdin sen motoru:silent: Ben 2010 ağustosda sattım (9ayönce) 2100 TL :salut:
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
56
beyler motorun debriyajı çok sert ve çalışır durumdayken boşa geçmiyor bi çaresi filan var mı? ustaya sorduğumda bunlar öyle çaresini bulamadık viragolarda da var dedi ne kadar doğrudur sizinde aynı mıdır merakettim
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
beyler motorun debriyajı çok sert ve çalışır durumdayken boşa geçmiyor bi çaresi filan var mı? ustaya sorduğumda bunlar öyle çaresini bulamadık viragolarda da var dedi ne kadar doğrudur sizinde aynı mıdır merakettim

aynı sorun bendede var ist. trafiğinde biraz sorun oluyor, debriyajı nekadar ayarlasamda sonuç alamadım, çalışırken boşa bazen geçiyor bazen geçmiyor alıştım artık fazla problem yapmıyorum bi ara vakit bulursam hem debriyaja hemde vites dişli takımına bi baktırıcam.
 
Katılım
20 May 2011
Mesajlar
19
Geçen gün kaporasını verdim.Bu haftaiçi satışını bitirip kullanmaya başlarım inşallah.Aranıza katıldığıma sevindim.Burada aradığım tüm bilgilere sahip olurum.

Keyifli forumlar
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
Serçenin biri bir bahar günü dalgın dalgın uçuyormuş...
Bir anda farketmiş ki, bir yolun bir metre üstünde uçuyor ve karşıdan da motorsikletli
bir adam geliyor.

Her ikisi de çarpışmayı engellemek için ellerinden geleni yapmışlar... ama nafile...
Serçe 'çotaaank' diye kaska çarpıp düşmüş.

Şimdi, motorcu sıkı bi hayvansever ya, doğal olarak hemen atlamış motordan;
Koşmuş serçenin yanına.
Serçe baygın yatıyor.. Kıyamamış, bırakamamış yolda; almış getirmiş eve.
Eskiden kalma bir de kafesi var evde...

Baygın serçeyi kafesin içine güzelce yerleştirmiş..
Yanına da az biraz su, az biraz ekmek koymuş, vurmuş kafayı yatmış...
Bizim serçe bir müddet sonra ayılmaya başlamıs..
Daha tam seçemiyor ortalığı.. hafif bulanıklık var yani...
Bir bakmıs ki parmaklık, ekmek, su falan var bulunduğu yerde...
Birden dank etmiş vaziyet:

Hass....tir.....laann motorcuyu öldürmüşüz ....!
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
111
tecrübeli arkadaşlar, bu motorun yakıt tüketimi, maksimüm sürati ve uzun yol yapılabilirliği hakkında yorum yapabilir mi rica etsem?
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
tecrübeli arkadaşlar, bu motorun yakıt tüketimi, maksimüm sürati ve uzun yol yapılabilirliği hakkında yorum yapabilir mi rica etsem?

bütün sorularının cevabı bo topikte var , biraz zaman harcayıp okuya bilirsiniz,
yakıt 100 km de ortalama 3,5 lt. hız 140 km, bakımlı bir roadstar uzun yolu rahat yapar, yapanda bir çok kişi var.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:52 ----------

Serçenin biri bir bahar günü dalgın dalgın uçuyormuş...
Bir anda farketmiş ki, bir yolun bir metre üstünde uçuyor ve karşıdan da motorsikletli
bir adam geliyor.

Her ikisi de çarpışmayı engellemek için ellerinden geleni yapmışlar... ama nafile...
Serçe 'çotaaank' diye kaska çarpıp düşmüş.

Şimdi, motorcu sıkı bi hayvansever ya, doğal olarak hemen atlamış motordan;
Koşmuş serçenin yanına.
Serçe baygın yatıyor.. Kıyamamış, bırakamamış yolda; almış getirmiş eve.
Eskiden kalma bir de kafesi var evde...

Baygın serçeyi kafesin içine güzelce yerleştirmiş..
Yanına da az biraz su, az biraz ekmek koymuş, vurmuş kafayı yatmış...
Bizim serçe bir müddet sonra ayılmaya başlamıs..
Daha tam seçemiyor ortalığı.. hafif bulanıklık var yani...
Bir bakmıs ki parmaklık, ekmek, su falan var bulunduğu yerde...
Birden dank etmiş vaziyet:

Hass....tir.....laann motorcuyu öldürmüşüz ....!

şimdi bu yazıyı buraya yazdın da niye yazdığınıda söylersen bizde 2 kelam yazarız.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
56
aynı sorun bendede var ist. trafiğinde biraz sorun oluyor, debriyajı nekadar ayarlasamda sonuç alamadım, çalışırken boşa bazen geçiyor bazen geçmiyor alıştım artık fazla problem yapmıyorum bi ara vakit bulursam hem debriyaja hemde vites dişli takımına bi baktırıcam.

bende alıştım alışmasına ama başka motorlara biniyorum debriyaj olayı çok güzel yumaşak ondan insan ister istemez bi problem mi var diyor..wolf bş kaç arkadaşta konu hakkında bişiler yazsında istersen öyle göster yani boşuna paramız gitmesin ben ustaya sorduğumda malum cevabı verdi "bunlar böyle" ve bunu diyende büyük motor tamircisi eskiden bisanda çalışmış bi adam :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:16 ----------

Geçen gün kaporasını verdim.Bu haftaiçi satışını bitirip kullanmaya başlarım inşallah.Aranıza katıldığıma sevindim.Burada aradığım tüm bilgilere sahip olurum.

Keyifli forumlar

hoşgeldin aramıza hayırlı olsun kazasız belasız bin inşallah
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
Serçenin biri bir bahar günü dalgın dalgın uçuyormuş...
Bir anda farketmiş ki, bir yolun bir metre üstünde uçuyor ve karşıdan da motorsikletli
bir adam geliyor.

Her ikisi de çarpışmayı engellemek için ellerinden geleni yapmışlar... ama nafile...
Serçe 'çotaaank' diye kaska çarpıp düşmüş.

Şimdi, motorcu sıkı bi hayvansever ya, doğal olarak hemen atlamış motordan;
Koşmuş serçenin yanına.
Serçe baygın yatıyor.. Kıyamamış, bırakamamış yolda; almış getirmiş eve.
Eskiden kalma bir de kafesi var evde...

Baygın serçeyi kafesin içine güzelce yerleştirmiş..
Yanına da az biraz su, az biraz ekmek koymuş, vurmuş kafayı yatmış...
Bizim serçe bir müddet sonra ayılmaya başlamıs..
Daha tam seçemiyor ortalığı.. hafif bulanıklık var yani...
Bir bakmıs ki parmaklık, ekmek, su falan var bulunduğu yerde...
Birden dank etmiş vaziyet:

Hass....tir.....laann motorcuyu öldürmüşüz ....!


Yaz geldi dikkatli olun başka başlıklarda belediyelerin çimen çiçek sulama faliyetlerinde yakınan arkadaşlar var geçen senede bir arkadaşımızı kaybettik. Dikkatli olalım serçelerin piskolojisinide bozmayalım.
 
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
17
bende alıştım alışmasına ama başka motorlara biniyorum debriyaj olayı çok güzel yumaşak ondan insan ister istemez bi problem mi var diyor..wolf bş kaç arkadaşta konu hakkında bişiler yazsında istersen öyle göster yani boşuna paramız gitmesin ben ustaya sorduğumda malum cevabı verdi "bunlar böyle" ve bunu diyende büyük motor tamircisi eskiden bisanda çalışmış bi adam :wiinkk:

Vitesin kolay kolay boşa geçmemesi sorununu ben de yaşıyorum,motorumu aldıgım gün burdaki arkadaşlara ben de aynı soruyu sormuştum ama şimdi alıştım.motorun o kadar çok artısı var ki bir iki tane eksi göze görünmüyor:cat:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Bu vitesi boşa alamama sıkıntısı hemen hemen tüm karaşanzıman makinalarda olan bir sıkıntı oyüzden dert etmeyin arkadaşlar. Zaten trafikte vitesi niye boşa alasınız ki.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Bu vitesi boşa alamama sıkıntısı hemen hemen tüm karaşanzıman makinalarda olan bir sıkıntı oyüzden dert etmeyin arkadaşlar. Zaten trafikte vitesi niye boşa alasınız ki.

roadstarın debriyaj ayarlama sistemi biraz kıl bu sebepten tam tutturulamıyor. Ben yanlış hatırlamıyorsam boşa alabiliyordum. gerçi birçok şey etken buna. Mesela yağımı yeni değiştirdim marka bir yağ koydum ama viteslerim serleşti bazen boşu bulamıyorum.

motorumu kaça sattığımı soran arkadaşlar olmuş. 1850 liraya sattım biraz kelepire gitti ama kapıda çürümesinden iyidir.

Sağlıcakla.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Boşa almak beni de çok uğraştırıyordu. İlle de boşa alayım diye bir niyetim varsa motoru stok edip boşa alıp sonra tekrar çalıştırıyordum.

Barış tekrar hayırlı olsun dostum. Hem roadstarı satışın hem de VN800 ün alışın. :)
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
aslında sorun vitesi boşa alamamak değil ben onu sorun etmiyorum debriyajım çok sert bazen elim yoruluyo istanbul trafiğinde kullananlar beni anlar. teli yağladım ayarladım ama sert işte bende kafamı fazla takmıyorum artık.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:12 ----------

Yaz geldi dikkatli olun başka başlıklarda belediyelerin çimen çiçek sulama faliyetlerinde yakınan arkadaşlar var geçen senede bir arkadaşımızı kaybettik. Dikkatli olalım serçelerin piskolojisinide bozmayalım.

vallaha gece 12:00 de dışarı çıkmam gerekti çıkmaz olaydım her yer su içinde, çimenmi suluyorlar yolmu belli değil gerçekten dikkat diyorumki helede kavşaklarda.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:14 ----------

roadstarın debriyaj ayarlama sistemi biraz kıl bu sebepten tam tutturulamıyor. Ben yanlış hatırlamıyorsam boşa alabiliyordum. gerçi birçok şey etken buna. Mesela yağımı yeni değiştirdim marka bir yağ koydum ama viteslerim serleşti bazen boşu bulamıyorum.

motorumu kaça sattığımı soran arkadaşlar olmuş. 1850 liraya sattım biraz kelepire gitti ama kapıda çürümesinden iyidir.

Sağlıcakla.

fiyatı topikten vermesen daha iyi olurdu bedavaya vermişin sezonun başında.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
aslında sorun vitesi boşa alamamak değil ben onu sorun etmiyorum debriyajım çok sert bazen elim yoruluyo istanbul trafiğinde kullananlar beni anlar. teli yağladım ayarladım ama sert işte bende kafamı fazla takmıyorum artık.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:12 ----------



vallaha gece 12:00 de dışarı çıkmam gerekti çıkmaz olaydım her yer su içinde, çimenmi suluyorlar yolmu belli değil gerçekten dikkat diyorumki helede kavşaklarda.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:14 ----------



fiyatı topikten vermesen daha iyi olurdu bedavaya vermişin sezonun başında.

Benim bu fiyata vermem piyasayı düşürmez arkadaşım merak etme. 2 ay oldu satalı zararına sattım zaten.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
zararına sattıgını hepimiz biliyoruz okadar uğraştın makinayla neyse yeni makinan hayırlı olsun
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Boşa almak beni de çok uğraştırıyordu. İlle de boşa alayım diye bir niyetim varsa motoru stok edip boşa alıp sonra tekrar çalıştırıyordum.

Barış tekrar hayırlı olsun dostum. Hem roadstarı satışın hem de VN800 ün alışın. :)

Teşekkür ederim Süleyman abi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst