şuan 600 km deyim 540 km de yağı değiştirdim ve artık full dipgaz gidiyorum dünden bugune bile gidişi farkediyo motorun 102 kg yim 1.75 boyundayım çok kısa mesafede düzde anında 110 diyo şuan ama açılacak daha.. bgn aynı yerde 115 yaptım az yatsam 120 yi görcek şuan memnunum ama yakıt konusunda biraz yakıo cidden hakkı gitsinde yaksın ben rağzıyım tigeri aratmıyo nerdeyse

bu arada ladik ilçesinde oturuyorum samsunun burda baya bi motor var kn ler kt ler ck125 ler yuki ler felan ama daha kimseyle deneyemedim bu civarda ön kaldırmada rakibim yok zaten 2 gundür caddede yapmadığım kalmadı ön kaldırma konusunda hele 2 kişiyken debriyaja gerek kalmadan diplediğin anda kaldırıyo zaten bakalım şu 1500 lere bi gelimde ondan sonra tokatlamalara başlayım bende