Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
linkte verdiğin jant ın fiyatı bana biraz uçuk geldi.bu arada bende adana dayım arkadaşımda da zongshen 200 cross var bu yaz belemediğe doğru bir gezi yapmayı düşünüyoruz.haberin olsun.

tamam. o zaman gelsin hele bir müsait olursam bende katılırım.
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
Hayırlı olsun :) Memnunmusun motorundan? Yunus'un motorunun seni üzeceğini pek sanmıyorum:cat:

Saolasın, Memnunum. Hondadan sonra bu motorda beklentilerimi karşılıyor. Yağı değişti, yağ filtresi temizlettirdim ve yeni bir buji takıldı. Şu an için gidişatı iyi, rahat bir motor. Yunus hocam seni de motorsuz bıraktım kusura bakma artık:D
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Yok tarık hocam ya :) ama ben hala arayıştayım istediğim gibi bir tane bulamadım :pale:
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
85
Merhaba arkadaşlar özellikle yeni motor alanlar için bir sorum olacaktı:

Malum TAY'ım yeni ve plaka işleri var. Plaka çıkartırken hangi işlemleri yapıyoruz ve bu işlemler aşağı yukarı ne kadar tutuyor? Bir de yeni motorumuz muayeneye giriyor mu? Şimdiden gelecek cevaplar için teşekkür ederim.
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Merhaba arkadaşlar özellikle yeni motor alanlar için bir sorum olacaktı:

Malum TAY'ım yeni ve plaka işleri var. Plaka çıkartırken hangi işlemleri yapıyoruz ve bu işlemler aşağı yukarı ne kadar tutuyor? Bir de yeni motorumuz muayeneye giriyor mu? Şimdiden gelecek cevaplar için teşekkür ederim.

250 civarı birşey tutuyor.0 aldıysan aldığın yer evrakları felan hazırlıyor sen sadece trafik sigortası yaptırıyorsun oda 80-100 lira felan tutuyor.Tabi bu evrakların fotokopisini veriyorsun.Yeni motor muayeneye girmiyor muayene tarihi veriyorlar sana oda sanırsam 3 yıl sonraya.Başka belgeler varsa ve unuttuysam kusuruma bakma.Seni gittiğin emniyet müdürlüğünde yönlendirirler.1 günde işin hallolur olmadı plakayı alıp soğuk damga bastırmak için 2. günü bekleyebilirsin.
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
85
250 civarı birşey tutuyor.0 aldıysan aldığın yer evrakları felan hazırlıyor sen sadece trafik sigortası yaptırıyorsun oda 80-100 lira felan tutuyor.Tabi bu evrakların fotokopisini veriyorsun.Yeni motor muayeneye girmiyor muayene tarihi veriyorlar sana oda sanırsam 3 yıl sonraya.Başka belgeler varsa ve unuttuysam kusuruma bakma.Seni gittiğin emniyet müdürlüğünde yönlendirirler.1 günde işin hallolur olmadı plakayı alıp soğuk damga bastırmak için 2. günü bekleyebilirsin.

Verdiğin değerli bilgiler için çok teşekkür ederim Soykan67 :rendeer:
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
85
Merhaba arkadaşlar dünden beri gece gündüz demeden yaklaşık 10 saatte 2006'dan beri tüm yazılanları okudum. Gerçekten o kadar değerli bilgiler verilmiş ki anlatamam. Çok değerli abilerimiz hiç erinmeden fotoğraf makinalarıyla neredeyse tüm motosiklet bakımlarını anlatmışlar. Okurken devamlı önemli noktaları not tutarak gittim. Bu sayfadaki kardeşlik gerçekten emsalsiz. Birbirini tanımayan insanların bu şahane motor vesilesiyle birbirlerine yaptıkları yardımlar ve iltifatlar gerçekten takdire şayan. İnşallah bu kardeşlik hep sürer. Daha önce Zealsun 200 GY sayfasında çokça yazıştığım için bu sayfaya biraz kendimi tanıtmadan ani daldığımı anladım. O yüzden affınıza sığınarak tekrar etmek istiyorum:

Adım ismail,
Konya Selçuk Üniversitesi'nde çalışıyorum
Daha önce Zealsun 200 GY kullandım ve yaptığım gezi ve incelemeler o sayfada mevcut
Şimdi ise bu sitenin medar-ı iftiharı sıfır ASYA Tay aldım.
Şuan Konya dışındayım döner dönmez motoruma atlayacağım.
İyi günler diliyorum.
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Merhaba arkadaşlar dünden beri gece gündüz demeden yaklaşık 10 saatte 2006'dan beri tüm yazılanları okudum. Gerçekten o kadar değerli bilgiler verilmiş ki anlatamam. Çok değerli abilerimiz hiç erinmeden fotoğraf makinalarıyla neredeyse tüm motosiklet bakımlarını anlatmışlar. Okurken devamlı önemli noktaları not tutarak gittim. Bu sayfadaki kardeşlik gerçekten emsalsiz. Birbirini tanımayan insanların bu şahane motor vesilesiyle birbirlerine yaptıkları yardımlar ve iltifatlar gerçekten takdire şayan. İnşallah bu kardeşlik hep sürer. Daha önce Zealsun 200 GY sayfasında çokça yazıştığım için bu sayfaya biraz kendimi tanıtmadan ani daldığımı anladım. O yüzden affınıza sığınarak tekrar etmek istiyorum:

Adım ismail,
Konya Selçuk Üniversitesi'nde çalışıyorum
Daha önce Zealsun 200 GY kullandım ve yaptığım gezi ve incelemeler o sayfada mevcut
Şimdi ise bu sitenin medar-ı iftiharı sıfır ASYA Tay aldım.
Şuan Konya dışındayım döner dönmez motoruma atlayacağım.
İyi günler diliyorum.

Tekrardan hoşgeldin İsmail.Bu topic bazen sessizliğe bürünür bazende çok canlanır ama önceki sayfalarda gördüğün gibi dayanışma yardımlaşma üst düzeydedir.Motorunun fotoğraflarınıda koymayı ihmal etme lütfen.
İyi günler.
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
85
Merhaba arkadaşlar sizlere bir sorum olacaktı.

Bildiğiniz üzere bizim motor bloğu parçalarının birleştiği yerlere conta takıp vidalarını sıkıyoruz ki yağ kaçırmasın. Eski motorumda bir kere contanın nasıl birşey olduğunu görmüştüm. motor kapağının çevresi şeklinde plastik gibi bir malzemeydi. Birkaç gün önce "kırmızı sıvı conta" yı yeni öğrendim. O da motor kapağının blokla birleştiği yere sürülüyor ve kuruduktan sonra kapak kapatılıyormuş.

Sorum şu:

Biz motor kapağı ya da bu gibi diğer kısımlarda bu kırmızı contayı sürüp bekledikten sonra üstüne normal contayı da ekleyip mi kapatıyoruz yoksa sadece kırmızı conta bu işlevi kendi başına görüyor mu? Saygılar.
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Merhaba arkadaşlar sizlere bir sorum olacaktı.

Bildiğiniz üzere bizim motor bloğu parçalarının birleştiği yerlere conta takıp vidalarını sıkıyoruz ki yağ kaçırmasın. Eski motorumda bir kere contanın nasıl birşey olduğunu görmüştüm. motor kapağının çevresi şeklinde plastik gibi bir malzemeydi. Birkaç gün önce "kırmızı sıvı conta" yı yeni öğrendim. O da motor kapağının blokla birleştiği yere sürülüyor ve kuruduktan sonra kapak kapatılıyormuş.

Sorum şu:

Biz motor kapağı ya da bu gibi diğer kısımlarda bu kırmızı contayı sürüp bekledikten sonra üstüne normal contayı da ekleyip mi kapatıyoruz yoksa sadece kırmızı conta bu işlevi kendi başına görüyor mu? Saygılar.

sıvı conta yeterli olur.
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
85
Merhaba arkadaşlar sizlere birkaç sorum daha olacaktı müsadenizle:

Malum motorum yeni ve rodaj dönemindeyken elimden geldiğince dikkatli kullanmak istiyorum. Bu hususta birkaç sorum olacaktı:

1-Rodaj dönemindeyken uzun yola çıkabilir miyim? (Uzun yoldan kastım bir günde maksimum molalı 250 Km)

2-Bu dönemde, uzun süre aynı ve yüksek devirde gitmemek haricinde maksimum hızım ne olmalı?
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Merhaba arkadaşlar sizlere birkaç sorum daha olacaktı müsadenizle:

Malum motorum yeni ve rodaj dönemindeyken elimden geldiğince dikkatli kullanmak istiyorum. Bu hususta birkaç sorum olacaktı:

1-Rodaj dönemindeyken uzun yola çıkabilir miyim? (Uzun yoldan kastım bir günde maksimum molalı 250 Km)

2-Bu dönemde, uzun süre aynı ve yüksek devirde gitmemek haricinde maksimum hızım ne olmalı?

Kullanım kitapçığında yazar onu uygula bence ama onada çok güvenme :) Çok nadir hız denemesi yapabilirsin çok sık vites değiştir 90'ı geçme genelde birde artçı alma ben bunları uyguladım doğrumu yaptım bilmiyorum ama araştırmıştım bu konuyu bende ne okuduysam onu yaptım.Birde bence 500'de yağını değiştir 1000 km'yi bekleme.
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
85
Kullanım kitapçığında yazar onu uygula bence ama onada çok güvenme :) Çok nadir hız denemesi yapabilirsin çok sık vites değiştir 90'ı geçme genelde birde artçı alma ben bunları uyguladım doğrumu yaptım bilmiyorum ama araştırmıştım bu konuyu bende ne okuduysam onu yaptım.Birde bence 500'de yağını değiştir 1000 km'yi bekleme.

Teşekkür ederim Soykan67, kitapçığı olduğunu bilmiyordum inşallah yarın kavuşuyorum motoruma :queen:
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
85
Merhaba arkadaşlar :mrgreen:

Motorumu bugün aldım yarın da plakamı alıcam inşallah.

İş yoğunluğumdan dolayı şuanlık resim koyamıyorum ama en yakın zamanda paylaşacağım.

İlk izlenimlerim şunlar:

1-Vites geçişleri çok rahat.

2-Boşa almak hiç bu kadar kolay olmamıştı (Eski motorumdan biliyorum)

3-Motorumu alır almaz yaklaşık 21 km yaparak iş yerime geldim arada altına bakıyorum herhangi bir yağ kaçağı henüz yok (Allah esirgesin)

4-Motorun plakalık kısmında "Made in Turkey" yazıyor.

Şimdilik bu kadar inşallah hep böyle uslu olur Karakız'ım. Esenkalın.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:19 ----------

Söylemeyi unuttum :) Gerçekten de 2011 modellerin ön çamurluğu çok hoşmuş.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Merhaba arkadaşlar :mrgreen:

Motorumu bugün aldım yarın da plakamı alıcam inşallah.

İş yoğunluğumdan dolayı şuanlık resim koyamıyorum ama en yakın zamanda paylaşacağım.

İlk izlenimlerim şunlar:

1-Vites geçişleri çok rahat.

2-Boşa almak hiç bu kadar kolay olmamıştı (Eski motorumdan biliyorum)

3-Motorumu alır almaz yaklaşık 21 km yaparak iş yerime geldim arada altına bakıyorum herhangi bir yağ kaçağı henüz yok (Allah esirgesin)

4-Motorun plakalık kısmında "Made in Turkey" yazıyor.

Şimdilik bu kadar inşallah hep böyle uslu olur Karakız'ım. Esenkalın.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:19 ----------

Söylemeyi unuttum :) Gerçekten de 2011 modellerin ön çamurluğu çok hoşmuş.

Herkes'e selam, ilk mesajım'da bu konuya olsun:wiinkk: unicross hayırlı uğurlu olsun Allah güle güle kullanmayı nasip etsin,bu konuyu 1 haftadır okuyorum anlaşılan "kullanıcıların çoğunun" beğendiği bir model, kendime sıfır çinli enduro model bi motor araştırıyorum, kuba'nın modeli ile bunun arasındayım, lakin kuba'nın kullanıcısı henüz yok(bekliyeceğim)zira kuba str250 konusunda son fotoğraflar,güvenimi zedeledi ve geri bildirim postu, kullanıcı yorumu şuan için yok Uzatmadan unicross bi kaç sorum olacak cevaplarsan sevinirim ,Nakit olarak aldığınızı var sayarak kaça mal oldu?,Motorun kendisi demontaj tahta sandıkta, dolayısı ile fabrikası dışında ilk el değen sizmi oldunuz?Eski motorunuzun cc gücüne oranla dahamı güçlü?Plakanızı dilediğiniz ebatlarda bastırmak mümkünmü? zira arkada stoper yelken gibi büyük plakalar görüyorum bazen komik oluyor.Hayırlı uğurlu olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst