Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
Servis ve yedek parça sıkıntısı hiç yok ben sadece Ankara'da ki ustalardan hafif şikayetçiyim.Torkunu araziye çıkınca da anlarsın kendisi keçi gibidir biraz ama toynaklarını değiştirmen gerek :mrgreen:

Eyavallah yani arazide ona göre toynak lazım :) istanbulda bende SS ile emniyet şeridi tozunda sıkıntı çekiyorum. şerit çizgisinden kayan lastik tozda ayrı bi ahenkle kayıyor :) endurolar basıp gidiyor :) ben endurocuyum abi ne işi var SSte :)

bu motorun güzel tarafı enduro gibi cc olarak olmasada 250cc cross'a binsen ss konforunu çok ararsın :)
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Eyavallah yani arazide ona göre toynak lazım :) istanbulda bende SS ile emniyet şeridi tozunda sıkıntı çekiyorum. şerit çizgisinden kayan lastik tozda ayrı bi ahenkle kayıyor :) endurolar basıp gidiyor :) ben endurocuyum abi ne işi var SSte :)

bu motorun güzel tarafı enduro gibi cc olarak olmasada 250cc cross'a binsen ss konforunu çok ararsın :)

Doğrudur.Enduronun rahatlığı konforu bir başka ama.SS tarzına hiç binmedim ama konforunu az buz tahmin edebiliyorum.Eskiden ss tarzından vazgeçmem diyordum hayalim hayabusa idi şimdi enduro harbi güzelmiş diyorum şu an tek hayalim BMW F 650 GS :mrgreen:
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Rölanti ısınınca yükseliyor diye servis jikle kolunun orda bir vidayla oynadı sonra farkettimki azıcık çekiş düşmüş sanırsam bu hava ayarı.Bunu nasıl açıyoruz nereye kadar açmamız gerekli.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Rölanti ısınınca yükseliyor diye servis jikle kolunun orda bir vidayla oynadı sonra farkettimki azıcık çekiş düşmüş sanırsam bu hava ayarı.Bunu nasıl açıyoruz nereye kadar açmamız gerekli.

Oynamanı pek tavsiye etmem
sola doğru çevirdiğinde açılmış olur o vida yalnız tam ayarı tutturman biraz zor bilgin olsn sonra hepten çekişten düşmesin bak :)
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
Doğrudur.Enduronun rahatlığı konforu bir başka ama.SS tarzına hiç binmedim ama konforunu az buz tahmin edebiliyorum.Eskiden ss tarzından vazgeçmem diyordum hayalim hayabusa idi şimdi enduro harbi güzelmiş diyorum şu an tek hayalim BMW F 650 GS :mrgreen:

Benimde hayalim gs 1200 yada varedaro idi. SSlere sadece bakardım ilk motorum ss oldu :D
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Varaderoların fiyatları düşmüş yeterli imkan olursa alınabilir aslında veya BMW 1150gs daha iidir varaderodan :)
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Oynamanı pek tavsiye etmem
sola doğru çevirdiğinde açılmış olur o vida yalnız tam ayarı tutturman biraz zor bilgin olsn sonra hepten çekişten düşmesin bak :)

hadi ya 1 tur felan sola çevirmiştim.Ne olur ne olmaz diye en son ki halinin resmini çekmiştim düzelteyim :)
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Merhaba arkadaşlar. Geçenlerde motoruma devir saati takmaya çalışmıştım ama başarısız olmuştum işi inada bindirdim EBAY dan bir ürün aldım Ve dün itibarı ile elime ulaştı hemen montajına başladım. işte resimler.












 
Son düzenleme:
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
143
takabildin mi? motor üzerinde bunun için bir elektrik aksamı yada ucu boşta bir kablo vs olması gerekmiyor mu ?
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Alet çok güzel bişeymiş hakkaten ne kadara mal oldu acaba?

250 tl mal oldu her şey dahil.


özellikleri :
Hız:
Akım hızı
Maksimum Hız
Seçilebilir MPH / KMH Ekran
Takometre:
Real-Time RPM Bar Grafiği
Sayısal RPM Çalışma Saati
Çift Programlanabilir Shift Işıklar
20.000 RPM kadar
Sıcaklığı:
Ortam Sıcaklığı
Motor Sıcaklığı
Çift Programlanabilir Temp Işıklar
Tam Model Fit Sıcaklık Sensörleri
Seçilebilir ° F / ° C Ekran
Mesafe:
Ayarlanabilir Uzaklık
Kalıcı Odometre
Seçilebilir Mile / Kilometre Ekran
Saat:
Saat Metre
Durdurmak İzle
Zaman yolculuğu
Birikmiş Ride Zaman
kalıcı Saat Metre
Seçilebilir 12/24 Saat Ekran
Güç Girişi:
Güç bağlantısı içeriyor Tüm Makineler uyar
Kabul Herhangi Giriş Gücü - AC / DC
Dış Kaldırılan ise Auto Dahili Güç geçin
Kalıcı hafıza Teminatlar Veri Kayıp Asla olduğunu
Katma Değer:
Özel Tam Model Fit için tasarlandı
Tüm parçalar Yükleme Tamamlandı Dahil
Bir Yıl Garanti
Sınırsız ücretsiz Trail Tech Telefon ve E-posta Desteği
Su geçirmez Bağlantıları Dahil
Parlak beyaz aydınlatmalı LCD Ekran
En Uygulamalar için Aksesuar Panolar
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
güzel olmuş hoş bir hava da katmış.Bizim göstergedeki hesaplayıcının çevirdiğimiz kolu düşmüş onu bulmak mümkünmü acaba benzini hesaplamada ona güveniyorum ama ayarlayamıyorum artık.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Soykan nasıl başarıyorsun böyle enteresan hatalarla karşılaşmayı :) olmadı oraya bi sipop kapağı falan yapıştır onu biraz zor bulursun sanki.
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Soykan nasıl başarıyorsun böyle enteresan hatalarla karşılaşmayı :) olmadı oraya bi sipop kapağı falan yapıştır onu biraz zor bulursun sanki.

Gel bir de bana sor:) Soykan motor alacak sorunsuz tıkır tıkır gidecek heh gülerim buna:) alt tarafı küçük birşey için komple göstergeleri değiştircekmişim öyle diyolar.
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
85
Merhaba arkadaşlar ben de sizlere katılıyorum. 1 hafta içersinde Asya 200 alıyorum. Daha önze zhongshen 200 GY kullanıyordum ve o başlıkta takılıyordum. Bundan sonra burdayım inşallah. alma aşamasında değerli tavsiyelerinizi bekliyorum.
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Merhaba arkadaşlar ben de sizlere katılıyorum. 1 hafta içersinde Asya 200 alıyorum. Daha önze zhongshen 200 GY kullanıyordum ve o başlıkta takılıyordum. Bundan sonra burdayım inşallah. alma aşamasında değerli tavsiyelerinizi bekliyorum.

sıfır almayımı düşünüyorsun?
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
418
merhaba arkadaşlar bende asya 200 gy aldım , biraz hasarlı ufak ufak topluyorum kendime uğraş çıkardım daha doğrusu :p , sizlere bir kaç sorum olucak;
motosikletine egzoz taktıran veya egzozunu açtıran oldumu acaba ?
birde bana bazı grenaj parçaları lazım bunları nerden temin edebilirim ?

Teşekkürler , motorumu tam anlamıyla topladığmı zaman resimlerini ekleyeceğim , acerbiss yan sanayi bir ön far arayışındayım şu sıra :)
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
85
Evet sıfır almayı düşünüyorum hatta aldım bile :) Peşin 3400 TL ye aldım. ÖTV hariç tabi o da 175 TL filan verdim.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Hadi Hayırlı olsun Toprağım :) güle güle kullanırsın inşallah kazasız belasız bende bugün motorumu sattım forumdan bir arkadaşa :pale: umarım yüzümü kara çıkartmaz 15dk önce bindi ve gitti kendisi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst