- Katılım
- 14 Mar 2011
- Mesajlar
- 85
Hadi Hayırlı olsun Toprağımgüle güle kullanırsın inşallah kazasız belasız bende bugün motorumu sattım forumdan bir arkadaşa
ale: umarım yüzümü kara çıkartmaz 15dk önce bindi ve gitti kendisi.
Teşekkür ederim GaCCaLL umarım sen de en yakın zamanda gönlüne göre bir motora kavuşursun.