Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
85
Hadi Hayırlı olsun Toprağım :) güle güle kullanırsın inşallah kazasız belasız bende bugün motorumu sattım forumdan bir arkadaşa :pale: umarım yüzümü kara çıkartmaz 15dk önce bindi ve gitti kendisi.

Teşekkür ederim GaCCaLL umarım sen de en yakın zamanda gönlüne göre bir motora kavuşursun.
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
143
az önce bir adresi ararken kırmızı kasklı as 200 gy kullanan birini gördüm arkada da biri vardı korna çaldım sen miydin yoksa unicross

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:18 ----------

soykan bu arada ısınınca rölanti devri artma sorunu bende de var hava ayarından sonra düzeldi mi alet? çok can sıkıyor debriyajı tutmamla birlikte anında yükseliyor düşmesi epey zaman alıyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:22 ----------

gaccalı görmezden gelelim artık satmış motoru bizden değil o. dışlayın arkadaşlar:queen:
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
az önce bir adresi ararken kırmızı kasklı as 200 gy kullanan birini gördüm arkada da biri vardı korna çaldım sen miydin yoksa unicross

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:18 ----------

soykan bu arada ısınınca rölanti devri artma sorunu bende de var hava ayarından sonra düzeldi mi alet? çok can sıkıyor debriyajı tutmamla birlikte anında yükseliyor düşmesi epey zaman alıyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:22 ----------

gaccalı görmezden gelelim artık satmış motoru bizden değil o. dışlayın arkadaşlar:queen:

işe yaramasına yaradı ama fazlamı kıstı nedir kalkış anında stop ediyor bazen.Gaza hafif asılıyorum kalkış yapacağım boğuluyor.Naptıysa artık ama evet işe yaradı lakin bayağı ince ayar gerekiyor.Debriyajı tuttuktan sonra hemen yükseliyor evet bence buda ayrı bir sorun olabilir gibi.Buna kafayı çok takmıştım sordum ama müthiç Asya servisi cevap vermedi gitti.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:47 ----------

Hadi Hayırlı olsun Toprağım :) güle güle kullanırsın inşallah kazasız belasız bende bugün motorumu sattım forumdan bir arkadaşa :pale: umarım yüzümü kara çıkartmaz 15dk önce bindi ve gitti kendisi.

Yunus nasıl kıyabildin naptın sen :) Hemen yeni birşey alma planları varmı?
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
85
az önce bir adresi ararken kırmızı kasklı as 200 gy kullanan birini gördüm arkada da biri vardı korna çaldım sen miydin yoksa unicross

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:18 ----------

soykan bu arada ısınınca rölanti devri artma sorunu bende de var hava ayarından sonra düzeldi mi alet? çok can sıkıyor debriyajı tutmamla birlikte anında yükseliyor düşmesi epey zaman alıyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:22 ----------

gaccalı görmezden gelelim artık satmış motoru bizden değil o. dışlayın arkadaşlar:queen:

Yok ben değilimdir kardeş çünkü daha motorum gelmedi ayrıca gelse bile binemem. Çünkü bugun şehir dışına çıkacağım haftaya Konya'dayım inşallah bir an önce geçsin bu 5 gün dayanamıyorum yaw :)
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
1,149
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
GaCCaLL dostum bizim sayfadan senın buraya bir teansfer yaptık tanışmışsınız zaten. diyecektim ki sende motoru satmuşsın artık senide bmw cilerın sayfasına ugurlarız.
burdaki arkadaşlara soluyorum unicros arkadaşı iyi takip edin cok sıkı bir forumcudur :)
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Süpermiş. :cat:

Vallahi hayran kaldım cihaza. Biraz fiyatı yüksekmiş onun dışında fonksiyonları çok iyi. Bağlantısı nasıl rahat takılabiliyor mu? Motor ısısını nereden ölçüyor?

Bağlantısını yarım saat içinde yaptım.

ısı kontrolünü bujinin alt kısmına pul gibi takıyorsun
99898194463866334925.jpg


hız göstergesinide ön lastikten alıyorsun
3400.jpg


Motor devir bilgisini buji kablosuna sadece sarıyorsun.
37842096374057895662.jpg


Elektirik bağlantısını ( gece akranın görünmesi için ) park lambalarına bağladım :cat:
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
1,149
Bağlantıları da çok akıllıca düşünülmüş ve basit.Gerçekten hayran kaldım cihaza. :cat:

Bir tek hız sensörünün doğru ölçüm yapabilmesi için gerekli olan mesafe ayarını anlamamıştım.Sitesinden kullanıcı kitabını bulup çözdüm olayı.
http://www.motosiklet.net/forum/mot...kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-117.html
15. sayfada anlatıyor.Hesap için bir denklem vermiş, çıkan sonucu cihaza giriyorsun.Bu yöntemle her lastik değiştirdiğinde diş boyuna göre yeniden bir hesap yapıp yeni veriyi cihaza girip %100 doğru hızı elde edebilirsin.Bu yöntem motorun kendi hız ölçerinden daha sağlıklı bir yöntem.Hatta gps ölçümünden bile daha iyi. :thumleft:
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Bağlantıları da çok akıllıca düşünülmüş ve basit.Gerçekten hayran kaldım cihaza. :cat:

Bir tek hız sensörünün doğru ölçüm yapabilmesi için gerekli olan mesafe ayarını anlamamıştım.Sitesinden kullanıcı kitabını bulup çözdüm olayı.
http://www.motosiklet.net/forum/mot...kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-117.html
15. sayfada anlatıyor.Hesap için bir denklem vermiş, çıkan sonucu cihaza giriyorsun.Bu yöntemle her lastik değiştirdiğinde diş boyuna göre yeniden bir hesap yapıp yeni veriyi cihaza girip %100 doğru hızı elde edebilirsin.Bu yöntem motorun kendi hız ölçerinden daha sağlıklı bir yöntem.Hatta gps ölçümünden bile daha iyi. :thumleft:

Aynen söylediğin gibi istediğin gibi, istediğin jant ölçülerine göre ayar yapa biliyorsun.

69139772093712208028.jpg



Mesela benim orjinal göstergem 120 km hız gösteriyor dün denedim ama yeni aldığım göstergem 107 km gösteriyor :cat: yani bizim orjinal göstergeler fazla gösteriyor :bounce:
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
85
GaCCaLL dostum bizim sayfadan senın buraya bir teansfer yaptık tanışmışsınız zaten. diyecektim ki sende motoru satmuşsın artık senide bmw cilerın sayfasına ugurlarız.
burdaki arkadaşlara soluyorum unicros arkadaşı iyi takip edin cok sıkı bir forumcudur :)

:) Estağfurullah Yamyamaha kardeşim teşekkür ederim. Motorum hele bir gelsin kazasız belasız yapacağım çok gezi var paylaşacağım inşallah. Zaten paylaşmak ve elimizden geldiğince birbirimize yardımcı olmak için buradayız. Forumun amacı bu herkese kazasız sürüşler bol güneşli günler diliyorum.
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
:) Estağfurullah Yamyamaha kardeşim teşekkür ederim. Motorum hele bir gelsin kazasız belasız yapacağım çok gezi var paylaşacağım inşallah. Zaten paylaşmak ve elimizden geldiğince birbirimize yardımcı olmak için buradayız. Forumun amacı bu herkese kazasız sürüşler bol güneşli günler diliyorum.

Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin kaskın asfalt görmesim:cat:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
gaccalı görmezden gelelim artık satmış motoru bizden değil o. dışlayın arkadaşlar:queen:

Vayy arkadaşşş!! :)

Yunus nasıl kıyabildin naptın sen Hemen yeni birşey alma planları varmı?
daha satmadan alma planlarım vardı ama aradığım gibi bir motor bulamadım hemen acilen almam lazım bu ara hızlandırdım arayışları bakalım beklemedeyim..

GaCCaLL dostum bizim sayfadan senın buraya bir teansfer yaptık tanışmışsınız zaten. diyecektim ki sende motoru satmuşsın artık senide bmw cilerın sayfasına ugurlarız.
burdaki arkadaşlara soluyorum unicros arkadaşı iyi takip edin cok sıkı bir forumcudur

Serdal hocam başka yerlere trasferlere gerek yok ya hangi motoru alsak da burayada yazarız yani sıkıntı yok :)
 
Katılım
19 May 2011
Mesajlar
2
iyi günler arkadaşlar.arka lastiği genişleten veya bu konuyu araştıran kimse varsa bilgi verebilir mi?böyle bir şey mümkün mü?
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
iyi günler arkadaşlar.arka lastiği genişleten veya bu konuyu araştıran kimse varsa bilgi verebilir mi?böyle bir şey mümkün mü?

Ben motoru ilk aldığımda cross yastiği takmak istemiştim ama arka jant 15" olduğu için cross lastiği bulamamıştım ama şimdi fikrim deyişti. Supermoto lar ilgimi çekiyor o yüzden ön ve arka çamber leri deyiştirecem 17" olacak önde arkada :cat:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Husq...rcycles_Parts_Accessories&hash=item45f86542e3
 
Katılım
19 May 2011
Mesajlar
2
linkte verdiğin jant ın fiyatı bana biraz uçuk geldi.bu arada bende adana dayım arkadaşımda da zongshen 200 cross var bu yaz belemediğe doğru bir gezi yapmayı düşünüyoruz.haberin olsun.
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Ben motoru ilk aldığımda cross yastiği takmak istemiştim ama arka jant 15" olduğu için cross lastiği bulamamıştım ama şimdi fikrim deyişti. Supermoto lar ilgimi çekiyor o yüzden ön ve arka çamber leri deyiştirecem 17" olacak önde arkada :cat:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Husq...rcycles_Parts_Accessories&hash=item45f86542e3

Fiyat bana da pahalı geldi.Peki göbek felan uyacakmı tam bilmiyorum bu konuyu ama zamanında az buçuk araştırmıştım.Bende şahsen supermoto görüntüsü istiyorum mesala skyteam 200 in jantları ve lastikleri süpe duruyor.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
arkadaş Husqvarna jantının ilanını koymuş bırakında biraz pahalı olsun :) bence o işi en kolay yoldan çember değişikliği ile yaparsınız sahibinden de çemberler100tl civarı onları alıp teli de ustanıza götürerek veya kendiniz yapabiliyorsanız kendiniz yaparak bu işi baya ucuza getirebilirsiniz veya çin malı 17" jantlı motosikletlere bakarsanız daha ucuza gelmiş olur ama şööyle de bir durum var ki bu zıkkımın lastikleri de pahalı :) geçtiğimiz sayfalarda kafeenin lastik fiyatlarına bakarsanız anlarsınız ne demek istediğimi.
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
Hadi Hayırlı olsun Toprağım :) güle güle kullanırsın inşallah kazasız belasız bende bugün motorumu sattım forumdan bir arkadaşa :pale: umarım yüzümü kara çıkartmaz 15dk önce bindi ve gitti kendisi.

Merhaba arkadaşlar Yunus'un motorunu ben aldım:) yabancıya gitmedi yani. Buradan çok faydalanacağım. Herkese mutlu kazasız sürüşler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst