@ yapiressami, sabah ilk calistira da bi sikintin oluyor mu?
Üstanin karbüratörünü temizlemesini anlamis degilim. 5000km yol yaptim temizleme yapma geregi duymadim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:39 ----------
SABAH TEK MARŞ ÇALIŞIYO HİÇ BİR SIKINTI YOK ....
1 yada 2 vites ilerlerken ... vites atmadan biraz beklersen eğer ileri geri hafif motorun tıkandığını hissedebiliyorum...3. atınca rahatlıyor ve uzuyor... sonra uzun yolsa 5. vites giderken azar azar yine motoun ileri geri sallandığını hissedebiliyorum... bu öyle bir uyuz durumki ben biliyorum ama kimseye anlatamıyorum çok gıcık yani...ıslık sesi için bir başka usta yeni motor parçaları alışma döneminde olur öle dedi ... 1000 km de gel dedi... artık kanaat getirdim yani ne olsa motor yeni ondan oluyo...beni üstünden de atsa binicem artık yeni ya bana alışamadı dicem avutcam kendimi ...
ayrıca c.tesi günü biraz motoru açayım dedim 50 km temde 90-100 takıldım motor devir almaya çalışırken sibab sesinin fazlalığı dikkatimi çekti... ve 50 km sonunda eve gelip eldivenleri çıkardığımda ellerimin nasılda uyuştuğunu fark ettim....keyfim kaçtı biraz motor 800 km de şuan genel manada motorumdan hala memnun olmakla birlikte sıkıntılarla uğraşmaya devam ...
ileri geri sallmayı zincirden yapabilir kawasaki ninja zx250r miz ve tiger250 aynı sorunu yapıodu zincirleri değiştirilerek sorun çözülmüştü bi bakın derim..o ses bndede war pek takmıorum açıkçası yeni olduğu içindir diye:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:33 ----------
bu plakayı ne kadara hangı sıteden sıparıs etmıstın bırasz bılgı alabılırmıyım eskı sayfalarda kalmıstı ama burda resım oldugu ıcın yenı den bılgı alabılırmıyız kargo ne kadar odedın hangı kargoyla geldı vs. vs. tesekkurler sımdıden...
plakayı
http://www.temizisplaka.com/urun.html?kid=44 bu siteden siperiş ettim istediğniz boyuttaki plkayı seçiyosunuz (ben 12x17 boyutundakinde çerçevesi boyasız olarak sipariş ettim) sonra ordaki iletişim bölümündeki numaralardan birini arayıp ulaşabilirsiniz onlar size seçim konusunu daha detaylı anlatabilr..plaka üzerinde gizli hologramları felan war sadece ana mühürleri eksik onlarıda tanış trafikçi polis arkadaşınz felan varsa bastırabilirsiniz daha önce 3 arabamızada taktık hiçbir problem yaşamadık..tampondaki plaka takma demirini söktüm plakayı direk tampona siyah silikonla yapıştırdm fakat her ihtimale karşı düşmesin diye alt reflektörü yukarı aldığım için ordn çıkan parlak vidayı ortadan monte attim gayette şık durdu :cat:
plaka fiyatı 20 tl ancak ben samsuna kargoyla 31 tl ödemiştim ynlış hatırlamıyoram kapıda ödemeliydi direk baktım öle aldım eğer ynşışlık olursa direk geri iade yapıosunuz we kargo ödemiyosunz siparşi ederseniz ilk bakın sonra teslim tutanağını imzalayın yoksa kargo ücreti ödersiniz galiba aras kargoydu emin değilim ama hatırlamıorum ama güwenilir biyer sıkıntı çıkmaz tawsiye ederim


:cat::cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:42 ----------
bu arada motoru aldığımda motora orda koydukları bnzinle çalıştırdığımızda olduüğu yerde çalşırken stop etmişti motor yedeğe düşmüştü ne kadar olduğunu bilmiorum yedekteki bnzinin direk 1 km ötedeki benzinlikten benzin 4.2 tl den 50 tllik benzin aldım motorun km si benzin aldığımda tam 3 km deydi bugn motor yedeğe düştü we km ye baktığım da 268 km deydi 3 ü çıkarırsak 265 km ye 5000-5500 dewir arası kullanımla 50 tl yakmış oldum oda km ye 50/265= 0.18 krş yapmş oluo litre hesaplamasını yamdaım ama bnzin aldığım yerde 4.2 tl ydi fena değil bnce şuanlık 0 motor için

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:52 ----------
sizde de var mı hızınızı 60 km den aşağıya düşürmeden önce elleri bırakınca benim gidon sağa sola hafif yalpalıyor hız düştükçe düzeliyor kafama takıldı nedir nedendir
abi öncelikle geçmiş olsun sende bişe olmaması sevindirici..
bu gidon meslesini bnde bugün hem tek kişi hemde artçyla denedim 70 km hızla hiçbir sallama göremedim fakat bn 90 kg ve 1.75 boyundayım bunun etkisi varmıdır bilmiyorum