Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
88
bu plakayı ne kadara hangı sıteden sıparıs etmıstın bırasz bılgı alabılırmıyım eskı sayfalarda kalmıstı ama burda resım oldugu ıcın yenı den bılgı alabılırmıyız kargo ne kadar odedın hangı kargoyla geldı vs. vs. tesekkurler sımdıden...
 
Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
164
orijinal halini bozmayın bence.hepten ayarını bozarsınız motorun. o karburator o motora göre yapılmış.az yakıt yakar hale getirsen bile eski performansını alman mümkün değil.
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
orijinal halini bozmayın bence.hepten ayarını bozarsınız motorun. o karburator o motora göre yapılmış.az yakıt yakar hale getirsen bile eski performansını alman mümkün değil.

vallaha kardeş ilerde bir sorun çıkmazsa bu şekli ile çalışırsa 16 lt ile 750 ,800 km gitmek varken niye 480 km gideyim performans olarakta fazlabir azalma yok zaten eskiden motru yırtsan 125 den daha gitmiyor başıma 140 160 yapsada hadi nese otamatik jikleyi saymıyorum bile hadi surun çıktı eskisini yerine takarım ne kaybederim ben şu zihniyete karşıyım öyle olsaydı adamlar yapardı falan adamlar uzaya gidiyor biz bir karbiratör degiştirmeye cesaret edmiyoruz bu scooter karbiratörleri mc nin tipin de olsaydı ne olurdu onuda ben ce gaza ani tepgiden dolayı paso kayış kopardı ve 150 cc bir soccoter ortalama 100 km de 2.7 3.0 civarı benzin yakıyor o normalde zaten çok yakar bileln bilir socoterleri o zaman 4 lt benzin yakardı ben kimseye illaki taın demiyorum ben sadece ilgilenen arkadşlarla paylaşıyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:00 ----------

ben günde enaz 30 bazen 60 km de az yol yapmıyorum tasarruf benim için çok önemli
ayda 900 , 1800 km yol gidiyorum
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
arkadaşlar kitapta 800 km den snra 7.000 devire cıkın diyo . siz kac km den snra basmaya basladınız su anda 480 km de motor sabah 110 u gördum 2. viteste 8.000 devire cıktım anlık olarak
 
Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
164
vallaha kardeş ilerde bir sorun çıkmazsa bu şekli ile çalışırsa 16 lt ile 750 ,800 km gitmek varken niye 480 km gideyim performans olarakta fazlabir azalma yok zaten eskiden motru yırtsan 125 den daha gitmiyor başıma 140 160 yapsada hadi nese otamatik jikleyi saymıyorum bile hadi surun çıktı eskisini yerine takarım ne kaybederim ben şu zihniyete karşıyım öyle olsaydı adamlar yapardı falan adamlar uzaya gidiyor biz bir karbiratör degiştirmeye cesaret edmiyoruz bu scooter karbiratörleri mc nin tipin de olsaydı ne olurdu onuda ben ce gaza ani tepgiden dolayı paso kayış kopardı ve 150 cc bir soccoter ortalama 100 km de 2.7 3.0 civarı benzin yakıyor o normalde zaten çok yakar bileln bilir socoterleri o zaman 4 lt benzin yakardı ben kimseye illaki taın demiyorum ben sadece ilgilenen arkadşlarla paylaşıyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:00 ----------

ben günde enaz 30 bazen 60 km de az yol yapmıyorum tasarruf benim için çok önemli
ayda 900 , 1800 km yol gidiyorum[/QUO

KORKMAK DEĞİLDE ORJİNAL HER ZAMAN İYİDİR DERLER.SEN HANGİ SCOTEEREN KARBÜRATORÜNÜ TAKTIN .BİREBİR UYUYORMUKİ.
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
vallaha kardeş ilerde bir sorun çıkmazsa bu şekli ile çalışırsa 16 lt ile 750 ,800 km gitmek varken niye 480 km gideyim performans olarakta fazlabir azalma yok zaten eskiden motru yırtsan 125 den daha gitmiyor başıma 140 160 yapsada hadi nese otamatik jikleyi saymıyorum bile hadi surun çıktı eskisini yerine takarım ne kaybederim ben şu zihniyete karşıyım öyle olsaydı adamlar yapardı falan adamlar uzaya gidiyor biz bir karbiratör degiştirmeye cesaret edmiyoruz bu scooter karbiratörleri mc nin tipin de olsaydı ne olurdu onuda ben ce gaza ani tepgiden dolayı paso kayış kopardı ve 150 cc bir soccoter ortalama 100 km de 2.7 3.0 civarı benzin yakıyor o normalde zaten çok yakar bileln bilir socoterleri o zaman 4 lt benzin yakardı ben kimseye illaki taın demiyorum ben sadece ilgilenen arkadşlarla paylaşıyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:00 ----------

ben günde enaz 30 bazen 60 km de az yol yapmıyorum tasarruf benim için çok önemli
ayda 900 , 1800 km yol gidiyorum

İsak kardeşim bravo! :rendeer:çok güzel bir iş çıkardın, geçmişim de Oto Teknisyenliği vardır. o yüzden yaptığın işin ne olduğunu anlıyorum.
Şu an ki mevcut karbüratörümüz, zaten bilindik ve klasik bir tip. Haliyle de ederi daha az.
Senin yeni uyarladığın karbüratör ise; biraz daha gelişmiş ve ederi fazla olan bir malzeme. :cat:
Firmalar mecburen ve daha ucuz satabilmek, rekabet adına mecbur kalabiliyorlar. Geliştirme vb. arayışlarda bize düşüyor. Ama zannetmiyorum ki; Mondial'a yaptığın işi yazıp, anlatsan ilgilenmezler. Aynen ilgilenirler. Hatta seni ARGE'nin başına getirlerse şaşma derim.:p
Takipteyim. Başarılarının devamını diliyorum.:)
Unutmadan; Arka çanta demirini Mondimotordan getirdim.
Birde soru sorayım: Eski ve yeni karbüratörlerin ana meme değerine baktın mı?
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
88
performans dan ödün vermeden yakıt tasarrufu saglıyabılıyorsa harika ama doğada bu mumkun degıl malesef ne kadar ekmek o kadar köfte ama isac dediğin gibi 130 yapcagına 120 yapsın tasarruflu olsun 10 km/h in lafımı olur bu kadar tasarruf la xD neyse yorumlarını izlenimlerini ve ölçümlerini bende takip ediyorum... birde hangi marka / model scooter ın hangı model karburotorunu kullandın bıraz aydınlatırsan simdiden tesekkurler.
 
Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
164
evet hangi modelin scoturun karbüratörünü kullandın.bari bizde takrıralım uztamıza.görelim nasıl oluyo.:silent:
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
vallaha kardeş ilerde bir sorun çıkmazsa bu şekli ile çalışırsa 16 lt ile 750 ,800 km gitmek varken niye 480 km gideyim performans olarakta fazlabir azalma yok zaten eskiden motru yırtsan 125 den daha gitmiyor başıma 140 160 yapsada hadi nese otamatik jikleyi saymıyorum bile hadi surun çıktı eskisini yerine takarım ne kaybederim ben şu zihniyete karşıyım öyle olsaydı adamlar yapardı falan adamlar uzaya gidiyor biz bir karbiratör degiştirmeye cesaret edmiyoruz bu scooter karbiratörleri mc nin tipin de olsaydı ne olurdu onuda ben ce gaza ani tepgiden dolayı paso kayış kopardı ve 150 cc bir soccoter ortalama 100 km de 2.7 3.0 civarı benzin yakıyor o normalde zaten çok yakar bileln bilir socoterleri o zaman 4 lt benzin yakardı ben kimseye illaki taın demiyorum ben sadece ilgilenen arkadşlarla paylaşıyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:00 ----------

ben günde enaz 30 bazen 60 km de az yol yapmıyorum tasarruf benim için çok önemli
ayda 900 , 1800 km yol gidiyorum[/QUO

KORKMAK DEĞİLDE ORJİNAL HER ZAMAN İYİDİR DERLER.SEN HANGİ SCOTEEREN KARBÜRATORÜNÜ TAKTIN .BİREBİR UYUYORMUKİ.

grnt1346.jpg

By isak_1981 at 2011-05-15

grnt1347.jpg

By isak_1981 at 2011-05-15

direk takamazsın böyle bir özel monüfot yapman lazım

150 cc li çin scooterleri karbiratörleri aynı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:44 ----------

tabi monüfot böyle takmadım güzelce taşlayıp zımparaladım ve gırı renge boyadım
 
Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
164
grnt1346.jpg

By isak_1981 at 2011-05-15

grnt1347.jpg

By isak_1981 at 2011-05-15

direk takamazsın böyle bir özel monüfot yapman lazım

150 cc li çin scooterleri karbiratörleri aynı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:44 ----------

tabi monüfot böyle takmadım güzelce taşlayıp zımparaladım ve gırı renge boyadım

onu yapmak kolay.monifoldun bağlantılı halinide çekip gösterebilirmisin.
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
benim scooterin hızı artacaksa çıkaracağınız karbüratöre talibim.

monfot.png

By isak_1981 at 2011-05-15

mc nin karbiratörünü scootere uydurman için buna benzer bir monüfot yaptırman lazım yada bulmalısın uyanını hızz enn fazla 10 km artar soccterde ama yakıt ta baya bir artar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:07 ----------

resul 105. sayfada resimleri var

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:10 ----------

herşey bir yana benimençok hoşuma giden yanı otamatik jikle olayı sabahları eskiden jikleyi kalsırsam bile hafif gaz vermessem stopediyordu ama şimdi zaman ölçümü yapmadım ama 1le 2 dakka arası yüksek rölentide çalışıyor sonra normale dönüyor buda yetiyor motorun ısınmasına
 
Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
164
monfot.png

By isak_1981 at 2011-05-15

mc nin karbiratörünü scootere uydurman için buna benzer bir monüfot yaptırman lazım yada bulmalısın uyanını hızz enn fazla 10 km artar soccterde ama yakıt ta baya bir artar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:07 ----------

resul 105. sayfada resimleri var

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:10 ----------

herşey bir yana benimençok hoşuma giden yanı otamatik jikle olayı sabahları eskiden jikleyi kalsırsam bile hafif gaz vermessem stopediyordu ama şimdi zaman ölçümü yapmadım ama 1le 2 dakka arası yüksek rölentide çalışıyor sonra normale dönüyor buda yetiyor motorun ısınmasına

baktımda.sen istanbulun neresindesin.bi ara gelip bakıyım şu mototruna :)
 
Katılım
6 Ağu 2009
Mesajlar
102
akşam saat 9,15 gibi mahalle arasında ilerliyorum yavaş yavaş bi rampa iniyorum ve dıp dıs dıp dıs sesleri duyunca yavaşladı bi şahin var önümden geçiyor ama birden fikir değiştirip üzerime gelince soğuk lastik parlak asfalt ön teker kilitlendi lastiklerimde orjinal lastik motor sağa nasıl yattı anlamadım hemen kendimi attım ayağımı kurtardım düştüm şükür bacaklarımda iki sıyrık var.. motorda ise koruma demirinde aşınma ön cam da çizikler topcase de çizikler oluştu :(
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
akşam saat 9,15 gibi mahalle arasında ilerliyorum yavaş yavaş bi rampa iniyorum ve dıp dıs dıp dıs sesleri duyunca yavaşladı bi şahin var önümden geçiyor ama birden fikir değiştirip üzerime gelince soğuk lastik parlak asfalt ön teker kilitlendi lastiklerimde orjinal lastik motor sağa nasıl yattı anlamadım hemen kendimi attım ayağımı kurtardım düştüm şükür bacaklarımda iki sıyrık var.. motorda ise koruma demirinde aşınma ön cam da çizikler topcase de çizikler oluştu :(

gecmis olsun. allah beterinden korusun...
 
Katılım
8 Nis 2011
Mesajlar
19
akşam saat 9,15 gibi mahalle arasında ilerliyorum yavaş yavaş bi rampa iniyorum ve dıp dıs dıp dıs sesleri duyunca yavaşladı bi şahin var önümden geçiyor ama birden fikir değiştirip üzerime gelince soğuk lastik parlak asfalt ön teker kilitlendi lastiklerimde orjinal lastik motor sağa nasıl yattı anlamadım hemen kendimi attım ayağımı kurtardım düştüm şükür bacaklarımda iki sıyrık var.. motorda ise koruma demirinde aşınma ön cam da çizikler topcase de çizikler oluştu :(

gecmıs olsun..
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
HAla siyah rengını arıyorum etrafımdakı bayılerde bugun kapora verecek gıbıyım tır gelecekmış hafta içi 2700 nakıt alacam ınş hayırlısı olur sızde nasıl fıyatı normalmı yoksa anormalmı arkadaşlar
 
Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
164
gel kardeş ben avcılar cennet mahallaesi okyanus kolejinin ordayım

ben cennet mahallasini bilmemde avcılar mezkezi billrim bide sahili...ya avcılarda siyah bi mc grdüm satlık...sen tanıyonmu ..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:53 ----------

akşam saat 9,15 gibi mahalle arasında ilerliyorum yavaş yavaş bi rampa iniyorum ve dıp dıs dıp dıs sesleri duyunca yavaşladı bi şahin var önümden geçiyor ama birden fikir değiştirip üzerime gelince soğuk lastik parlak asfalt ön teker kilitlendi lastiklerimde orjinal lastik motor sağa nasıl yattı anlamadım hemen kendimi attım ayağımı kurtardım düştüm şükür bacaklarımda iki sıyrık var.. motorda ise koruma demirinde aşınma ön cam da çizikler topcase de çizikler oluştu :(

geçmiş olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst