orijinal halini bozmayın bence.hepten ayarını bozarsınız motorun. o karburator o motora göre yapılmış.az yakıt yakar hale getirsen bile eski performansını alman mümkün değil.
vallaha kardeş ilerde bir sorun çıkmazsa bu şekli ile çalışırsa 16 lt ile 750 ,800 km gitmek varken niye 480 km gideyim performans olarakta fazlabir azalma yok zaten eskiden motru yırtsan 125 den daha gitmiyor başıma 140 160 yapsada hadi nese otamatik jikleyi saymıyorum bile hadi surun çıktı eskisini yerine takarım ne kaybederim ben şu zihniyete karşıyım öyle olsaydı adamlar yapardı falan adamlar uzaya gidiyor biz bir karbiratör degiştirmeye cesaret edmiyoruz bu scooter karbiratörleri mc nin tipin de olsaydı ne olurdu onuda ben ce gaza ani tepgiden dolayı paso kayış kopardı ve 150 cc bir soccoter ortalama 100 km de 2.7 3.0 civarı benzin yakıyor o normalde zaten çok yakar bileln bilir socoterleri o zaman 4 lt benzin yakardı ben kimseye illaki taın demiyorum ben sadece ilgilenen arkadşlarla paylaşıyorum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:00 ----------
ben günde enaz 30 bazen 60 km de az yol yapmıyorum tasarruf benim için çok önemli
ayda 900 , 1800 km yol gidiyorum[/QUO
KORKMAK DEĞİLDE ORJİNAL HER ZAMAN İYİDİR DERLER.SEN HANGİ SCOTEEREN KARBÜRATORÜNÜ TAKTIN .BİREBİR UYUYORMUKİ.
vallaha kardeş ilerde bir sorun çıkmazsa bu şekli ile çalışırsa 16 lt ile 750 ,800 km gitmek varken niye 480 km gideyim performans olarakta fazlabir azalma yok zaten eskiden motru yırtsan 125 den daha gitmiyor başıma 140 160 yapsada hadi nese otamatik jikleyi saymıyorum bile hadi surun çıktı eskisini yerine takarım ne kaybederim ben şu zihniyete karşıyım öyle olsaydı adamlar yapardı falan adamlar uzaya gidiyor biz bir karbiratör degiştirmeye cesaret edmiyoruz bu scooter karbiratörleri mc nin tipin de olsaydı ne olurdu onuda ben ce gaza ani tepgiden dolayı paso kayış kopardı ve 150 cc bir soccoter ortalama 100 km de 2.7 3.0 civarı benzin yakıyor o normalde zaten çok yakar bileln bilir socoterleri o zaman 4 lt benzin yakardı ben kimseye illaki taın demiyorum ben sadece ilgilenen arkadşlarla paylaşıyorum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:00 ----------
ben günde enaz 30 bazen 60 km de az yol yapmıyorum tasarruf benim için çok önemli
ayda 900 , 1800 km yol gidiyorum
vallaha kardeş ilerde bir sorun çıkmazsa bu şekli ile çalışırsa 16 lt ile 750 ,800 km gitmek varken niye 480 km gideyim performans olarakta fazlabir azalma yok zaten eskiden motru yırtsan 125 den daha gitmiyor başıma 140 160 yapsada hadi nese otamatik jikleyi saymıyorum bile hadi surun çıktı eskisini yerine takarım ne kaybederim ben şu zihniyete karşıyım öyle olsaydı adamlar yapardı falan adamlar uzaya gidiyor biz bir karbiratör degiştirmeye cesaret edmiyoruz bu scooter karbiratörleri mc nin tipin de olsaydı ne olurdu onuda ben ce gaza ani tepgiden dolayı paso kayış kopardı ve 150 cc bir soccoter ortalama 100 km de 2.7 3.0 civarı benzin yakıyor o normalde zaten çok yakar bileln bilir socoterleri o zaman 4 lt benzin yakardı ben kimseye illaki taın demiyorum ben sadece ilgilenen arkadşlarla paylaşıyorum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:00 ----------
ben günde enaz 30 bazen 60 km de az yol yapmıyorum tasarruf benim için çok önemli
ayda 900 , 1800 km yol gidiyorum[/QUO
KORKMAK DEĞİLDE ORJİNAL HER ZAMAN İYİDİR DERLER.SEN HANGİ SCOTEEREN KARBÜRATORÜNÜ TAKTIN .BİREBİR UYUYORMUKİ.
![]()
By isak_1981 at 2011-05-15
![]()
By isak_1981 at 2011-05-15
direk takamazsın böyle bir özel monüfot yapman lazım
150 cc li çin scooterleri karbiratörleri aynı
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:44 ----------
tabi monüfot böyle takmadım güzelce taşlayıp zımparaladım ve gırı renge boyadım
![]()
By isak_1981 at 2011-05-15
![]()
By isak_1981 at 2011-05-15
direk takamazsın böyle bir özel monüfot yapman lazım
150 cc li çin scooterleri karbiratörleri aynı
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:44 ----------
tabi monüfot böyle takmadım güzelce taşlayıp zımparaladım ve gırı renge boyadım
onu yapmak kolay.monifoldun bağlantılı halinide çekip gösterebilirmisin.
benim scooterin hızı artacaksa çıkaracağınız karbüratöre talibim.
![]()
By isak_1981 at 2011-05-15
mc nin karbiratörünü scootere uydurman için buna benzer bir monüfot yaptırman lazım yada bulmalısın uyanını hızz enn fazla 10 km artar soccterde ama yakıt ta baya bir artar
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:07 ----------
resul 105. sayfada resimleri var
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:10 ----------
herşey bir yana benimençok hoşuma giden yanı otamatik jikle olayı sabahları eskiden jikleyi kalsırsam bile hafif gaz vermessem stopediyordu ama şimdi zaman ölçümü yapmadım ama 1le 2 dakka arası yüksek rölentide çalışıyor sonra normale dönüyor buda yetiyor motorun ısınmasına
akşam saat 9,15 gibi mahalle arasında ilerliyorum yavaş yavaş bi rampa iniyorum ve dıp dıs dıp dıs sesleri duyunca yavaşladı bi şahin var önümden geçiyor ama birden fikir değiştirip üzerime gelince soğuk lastik parlak asfalt ön teker kilitlendi lastiklerimde orjinal lastik motor sağa nasıl yattı anlamadım hemen kendimi attım ayağımı kurtardım düştüm şükür bacaklarımda iki sıyrık var.. motorda ise koruma demirinde aşınma ön cam da çizikler topcase de çizikler oluştu![]()
baktımda.sen istanbulun neresindesin.bi ara gelip bakıyım şu mototruna![]()
akşam saat 9,15 gibi mahalle arasında ilerliyorum yavaş yavaş bi rampa iniyorum ve dıp dıs dıp dıs sesleri duyunca yavaşladı bi şahin var önümden geçiyor ama birden fikir değiştirip üzerime gelince soğuk lastik parlak asfalt ön teker kilitlendi lastiklerimde orjinal lastik motor sağa nasıl yattı anlamadım hemen kendimi attım ayağımı kurtardım düştüm şükür bacaklarımda iki sıyrık var.. motorda ise koruma demirinde aşınma ön cam da çizikler topcase de çizikler oluştu![]()
gel kardeş ben avcılar cennet mahallaesi okyanus kolejinin ordayım
akşam saat 9,15 gibi mahalle arasında ilerliyorum yavaş yavaş bi rampa iniyorum ve dıp dıs dıp dıs sesleri duyunca yavaşladı bi şahin var önümden geçiyor ama birden fikir değiştirip üzerime gelince soğuk lastik parlak asfalt ön teker kilitlendi lastiklerimde orjinal lastik motor sağa nasıl yattı anlamadım hemen kendimi attım ayağımı kurtardım düştüm şükür bacaklarımda iki sıyrık var.. motorda ise koruma demirinde aşınma ön cam da çizikler topcase de çizikler oluştu![]()