Bugün ilk geçen senden beri ilk defa motorla şehirler arası yola çıkıp bastım, akü dolsun diye, motorun 100 ü bile zor gördüğünü fark ettim. Acaba karbüratöre pislik falan mı geldi. Bir de karbüratörün hava ayarını ellediydim :mrgreen: sizlerden ricam sol kapağı açmadan silindir kafasının arkasında küçük bir lastik parça var, hafif öne doğru elinizle çekerseniz karbüratörün ayar vidaları görünür, solda silindir kafası tarafına bakan sarı başlı vida hava ayarı vidası, ne kadar gömülü ya da çıkık olduğuna birisi bir bakabilir mi, onun yanındaki yaylı vida da rölanti, vidası, rölantisi çok düşük olanlar motoru soğukken stop edenler ordan rölantilerini ayarlayabilirler, fakat motor sıcakken ayarlayın.
Eğer karbüratöre pislik gelmişse sağ tarafta bir vida var karbüratördeki benzini tahliye hortumundan boşaltıyor, benzin musluğunu kapatıp ordan tahliye etsem olur mu. Bir de tavsiyem motorda benzin filtresi yok, servise de rica edin bir basit benzin filtresi takın motora, karbüratöre pislik geliyor. Hepinize iyi forumlar.