Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
143
bizim motorda biraz daha değişik sibap ayarı. aslında bizimkinde silindir kapağını sökmeye gerek kalmadan subaplara ayar çekmek mümkün oraya kapak atmışlar birer tane. sanırım bu başlıkta birisi 0,1 ve 0,15 ile en iyi yakıt-performans oranını tutturduğunu söylemişmiydi napmıştı araştırmak lazım.

İnşallah Onuda yaparız :) geldiğimde muhakkak görüşelim ama normalde haftasonları geliyorum hep birde ilçedeyim ben Sarayönüne gidiyoruz direk merkeze pek uğrayamıyorum uğradığımda da vakit sıkıntı oluyor ama izinde mizinde görüşelim :)

:cat::cat::cat:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
anlatım şahane ama yazıdaki gibi cbr125 için bizimkinde üst kapağı sökmeye gerek yok supapların olduğu yerde 5 er cmlik kapakmar mevcut baktığınızda görebilirsinizz
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Arkadaşlar bugün Karataş Köyü taraflarına gittim.10 liralık benzin attım gittiği yere kadar dedim gittide:) Bugün ilk kaza tehlikemi atlattım.Ankara'nın trafiğinde hiçbir tehlike atlatmayan ben bomboş yolda bir dolmuşçu sayesinde kaza yapıyordum.Karataş taraflarına haftada bir uğruyorum eğer gelmek isterseniz çok sevinirim.
4 tane de resim koyayım dedim..

fotoraf1238.jpg


fotoraf1241.jpg


fotoraf1248.jpg


fotoraf1250.jpg
 
Katılım
21 Eyl 2010
Mesajlar
57
Arkadaşlar selam,

Motoru değiştirdim ama buradaki sıcak sohbetten vazgeçemedim.. Bizim motorun topiği ölü..

GY200e takılan elcik korumanın fiyatını bilen var mı? birde İstanbulda nereden temin edebilirim?
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Arkadaşlar selam,

Motoru değiştirdim ama buradaki sıcak sohbetten vazgeçemedim.. Bizim motorun topiği ölü..

GY200e takılan elcik korumanın fiyatını bilen var mı? birde İstanbulda nereden temin edebilirim?

hayırlı olsun ne ile değiştirdin motoru? bizim motora takılan elcik korumaların fiyatları yanılmıyorsam ikisi 40 küsür tl idi
 
Katılım
21 Eyl 2010
Mesajlar
57
işin doğrusu GY200 benim değil arkadaşımındı,
benim motor çalınınca kendisi askere giderken motorunu bana ödünç vermişti. Geri gelince kendisi motoru verdim. O sırada da kenardaki birikimlerimle Skyteam ST200 aldım.. motor iyi durumda, grenajları boyayıp birde farını değiştirirsem, sütçü beygiri imajından kurtarıcam:)

GY200de yapmayı düşündüklerimi şimdi st200'de yapmayı deneyeceğim bakalım...
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Fabrikanın önerdiği hava basınç aralıklarını bilmeyenler için yazmak istedim.Sonuçta lastik hava basıncı önemli bir unsur.

Ön Lastik:
2.25 bar - 2.5 bar
32 psi - 36 psi

Arka Lastik:
2.5 bar - 3.2 bar
36 psi - 46 psi
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
soykan seninlede görüşemedik bugün numaranı yanlış almışım bi bayan çıktı :D sonradan kontrol ettim 534 lü imiş ben 543 diye kaydetmişim :( haberleşelim ;)
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
soykan seninlede görüşemedik bugün numaranı yanlış almışım bi bayan çıktı :D sonradan kontrol ettim 534 lü imiş ben 543 diye kaydetmişim :( haberleşelim ;)

:) tamamdır haberleşelim.Zincir konusunda birşey bilmediğim için size sormak istiyorum.Zincirden ses gelmeye başladı bende yağladım ses geliyormu denemeye fırsatım olmadı ama tümsekten geçerken motor zıplayınca zincirden ses geliyor çarpma sesi.Normal mi yoksa çok mu gevşek?
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
:) tamamdır haberleşelim.Zincir konusunda birşey bilmediğim için size sormak istiyorum.Zincirden ses gelmeye başladı bende yağladım ses geliyormu denemeye fırsatım olmadı ama tümsekten geçerken motor zıplayınca zincirden ses geliyor çarpma sesi.Normal mi yoksa çok mu gevşek?

bizim motorların arka maşanın salımı çok fazla oldugundan. olması gerekenden daha gevşek olmak zorunda zincir. zincir ayarını yaparken motorun ustunde biri varken yapmak daha sağlıklı.
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
143
bugün debriyaj teli koptu dağıtımdayken :D elimde götürdüm motorcuya çocuk vardı abi ben yapamam bunu dedi sen telleri çıkar ben yaparım dedim beraber hallettik aman ha uzun yola çıkacaksanız alacağınız yedek parçalardan birisi debriyaj teli olsun
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
haklısın debriyaj teli dahil tüm telleri almakta fayda var.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:42 ----------

Bugün 1000 km bakımına götürdüm.Yaptıkları şunlar;

Yağ değişimi ( yağ filtresini temizle dedim temizlemedi )
Zincir ayarı
Rölanti ayarı
Debriyaj ayarı
Vidaları felan kontrol etti sıktı
Bujiyi değiştirdi

Yağı ben kendim aldım servis sadece değiştirdi ve benden 50 lira aldı.Bu fiyat normal mi? Hangi servise gitsem içim rahat etmiyor.Garantiyi felan boşverip doğru düzgün biyere gideceğim artık.Daha yapılması gereken birşeyler varmı varsa onları da yaptırayım.

Son olarak motorsiklet 2. viteste hopluyor gazı açınca hopluyor kapatınca hopluyor özellikle trafikte biraz ağır gidince sizde de bu oluyormu yoksa benim kullanış beceriksizliğim mi ? :mrgreen:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
haklısın debriyaj teli dahil tüm telleri almakta fayda var.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:42 ----------

Bugün 1000 km bakımına götürdüm.Yaptıkları şunlar;

Yağ değişimi ( yağ filtresini temizle dedim temizlemedi )
Zincir ayarı
Rölanti ayarı
Debriyaj ayarı
Vidaları felan kontrol etti sıktı
Bujiyi değiştirdi

Yağı ben kendim aldım servis sadece değiştirdi ve benden 50 lira aldı.Bu fiyat normal mi? Hangi servise gitsem içim rahat etmiyor.Garantiyi felan boşverip doğru düzgün biyere gideceğim artık.Daha yapılması gereken birşeyler varmı varsa onları da yaptırayım.

Son olarak motorsiklet 2. viteste hopluyor gazı açınca hopluyor kapatınca hopluyor özellikle trafikte biraz ağır gidince sizde de bu oluyormu yoksa benim kullanış beceriksizliğim mi ? :mrgreen:

Yahu sana diyoruz gel şunu yapalım beraber diye:cyclopsan boşuna 50 lira para vermişin bide! neyse çıkacağı varmış :p o zıplamayıda normal karşıla debriyajla ayarlaman lazım elin alışınca yapmazsın kanımca. birde toprağım debriyaj telini nası koparmayı başardın :) ben aldığımdan beri 1 kere olsun ne fren ne debriyaj teli değiştirdim bu da benim şansın demekki :queen:
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
143
çokta sıkmıyorum ama çıt diye gidiverdi :) sorma toprağım Allahtan dağın başında değildik hazır ona elimi atmışken debriyaj ayarını da bi elden geçirdim motor ısınınca sanki dişlileri tam anlamıyla ayırmıyor gibi hissettiriyodu geçişler takır tukur oluyodu şimdi biraz yukarı ayarladım iyi de oldu çok şükür.

1-2 defa kalkışlarda teker yaptım dağıtımda millet nasıl aval aval bakıyo millet yeni uyanmış gözler şiş zaten :D çılgın gazeteci iş başında
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Yahu sana diyoruz gel şunu yapalım beraber diye:cyclopsan boşuna 50 lira para vermişin bide! neyse çıkacağı varmış :p o zıplamayıda normal karşıla debriyajla ayarlaman lazım elin alışınca yapmazsın kanımca. birde toprağım debriyaj telini nası koparmayı başardın :) ben aldığımdan beri 1 kere olsun ne fren ne debriyaj teli değiştirdim bu da benim şansın demekki :queen:

Bundan sonra sözünden çıkmayacağım :) ya kendim yapacağım ya da yardımını isteyeceğim.Asıl gitmemdeki amaç grenajı garantiye sokmaktı ama olmadı ne yazık ki.Ben sanıyorum 20-30 lira 50 diyince ki cebimde 45 vardı fena bozuldum :queen:
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
Kafama yatam bi motosiklet :) İçimdeki edrurocuyu susturacak bir motora benziyor hehe :) Şaka maka bi yana derbiyi satarsam bu motoru düşünüyorum biraz tospaya binmiş gibi olacam ama toprağa attım mı kendimi herşeyi unuturum :)

Forumdaki son sayfaları okudum servis sıkıntısı olmasa gerek motor hala 0km si satılan bir motor.
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Kafama yatam bi motosiklet :) İçimdeki edrurocuyu susturacak bir motora benziyor hehe :) Şaka maka bi yana derbiyi satarsam bu motoru düşünüyorum biraz tospaya binmiş gibi olacam ama toprağa attım mı kendimi herşeyi unuturum :)

Forumdaki son sayfaları okudum servis sıkıntısı olmasa gerek motor hala 0km si satılan bir motor.

Servis ve yedek parça sıkıntısı hiç yok ben sadece Ankara'da ki ustalardan hafif şikayetçiyim.Torkunu araziye çıkınca da anlarsın kendisi keçi gibidir biraz ama toynaklarını değiştirmen gerek :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst