Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Arkadaşlar bizim motoru alttaki videoda gördüğünüz gibi yapmak kaça patlar sizce? Egzoz ve sele hariç.Aslında sele de fena değil.Sanırsam Avrupa'da Zongshen bu renklerde satıyor.

http://www.youtube.com/watch?v=oum7CyJKmIE

soykan bu videoyu önceden biri vermişti hatırlamıyorum kimdi lastikler prelli scorpion ve sırf lastikler 300 kağıt gibi bi rakam geri kalan arkadaş arka lastiği de değiştirmiş jantı yani geri kalan turuncu grenajlara gelince orda stılan orjinali öle ewet ama sende sticker veya boya ile işi kotarabilirsin çok bişi tutmaz ama sticker daha mantıklı sanki.
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
soykan bu videoyu önceden biri vermişti hatırlamıyorum kimdi lastikler prelli scorpion ve sırf lastikler 300 kağıt gibi bi rakam geri kalan arkadaş arka lastiği de değiştirmiş jantı yani geri kalan turuncu grenajlara gelince orda stılan orjinali öle ewet ama sende sticker veya boya ile işi kotarabilirsin çok bişi tutmaz ama sticker daha mantıklı sanki.

aslında ilk fırsatta yani elime para geçince lastikleri değiştirmek istiyorum ön lastiği büyütmek istiyorum eğer motorsikletin dengesinde herhangi bir etki yapmazsa.Ön jantı değiştirmişmidir ki? Bir heves ettim geçer yakında sanırsam :)
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
dende bugün motora devir saati takim diye heves ettim. Tam bir gün boyunca uğraştım ama motra devir saatini takamadım oda yetmez dibi yeni aldığım devir saatini bozdum :D :queen:
 
Katılım
27 Nis 2011
Mesajlar
9
Bende Kısmetse 10 gun sonra alıyorum tay200'umu sabırsızlıkla beklıyorum aldıgım ılk gun on camurlugu degıstrecem ve ayzılarını cıkaracagım sıcak suyla
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Bende Kısmetse 10 gun sonra alıyorum tay200'umu sabırsızlıkla beklıyorum aldıgım ılk gun on camurlugu degıstrecem ve ayzılarını cıkaracagım sıcak suyla

Bende öyle yaptım aldığım gün Asya yazılarını söktüm ve Monster yapıştırdım :cat:

05059994892508794203.jpg

65213617577199265185.jpg
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
stickerlar ebayda mevcut ama arkadaş buralardan temin ettiyse bizde beklemeden alalım..
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
143
evet gayet güzel görünüyor aklımda başka bişey vardı aslında ama bu iyi =)

geçenlerde bi scooter gördüm ön grenajındaki far deliklerinin içine plastik ekleme yaparak (sanıyorum ki ısı ile eritilerek yapıştırılmış) çok hoş bir görünümü vardı farlar yuvarlak olmuş. bende kafa grenajına buna benzer bir modifiye düşünüyorum yada yeni bir kafa grenajı olabilir

bahsettiğim modifiye şu tarz birşeydi:
http://img843.imageshack.us/i/moton.png

yada bmw f650 gs ninki gibi birşey de fena olmaz hani :)
http://img708.imageshack.us/i/newsbmwf650gs0803previe.jpg

yada şöyle kızgın bir bakış
photo0017pc8.jpg


yada şöyle
11398884559687mx4l630.jpg


örnekler çoğaltılabilir. siz ne diyosunuz bu konuda ahali :)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
stickerlar ebayda mevcut ama arkadaş buralardan temin ettiyse bizde beklemeden alalım..

İşe ilk başta yüksek çözünürlüklü resim bulmakla başladım Resmi bulduktan sonra Reklamcı bir arkadaşın yanına gittim Dijital Dış Cephe baskısı yaptıracam dedim resmi verdim yarım saat sonra mazemeler elimde idi makasla kesip yapıştırmak kaldı sağdece. İsteyen vars yarin iş yerimden yüksek çözünürlüklü resmi yüklerim buraya. Burdan indirip Bir reklamcıya götürürseniz iş tamamdır :bounce: Bu arada int. kadarda pahalıya gelmiyor ben 120 cm * 60 cm büyüklüğünde yaptırdım BURDA üç arkadaş paylaştık adam başı 15 tl düştü.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
İşe ilk başta yüksek çözünürlüklü resim bulmakla başladım Resmi bulduktan sonra Reklamcı bir arkadaşın yanına gittim Dijital Dış Cephe baskısı yaptıracam dedim resmi verdim yarım saat sonra mazemeler elimde idi makasla kesip yapıştırmak kaldı sağdece. İsteyen vars yarin iş yerimden yüksek çözünürlüklü resmi yüklerim buraya. Burdan indirip Bir reklamcıya götürürseniz iş tamamdır :bounce: Bu arada int. kadarda pahalıya gelmiyor ben 120 cm * 60 cm büyüklüğünde yaptırdım BURDA üç arkadaş paylaştık adam başı 15 tl düştü.

süper olmuş yarın resmi buraya at madem bende çıkartayım reklamcıda :) renklensin biraz alet..

kadir bu arada en alttaki fardan kullandım ve sıkıldım sattım bilgin olsun bi müddet sonra bi acaip geliyor adamın gözüne veya bana öyle geldi bilmiyorum :)
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
süper olmuş yarın resmi buraya at madem bende çıkartayım reklamcıda :) renklensin biraz alet..

kadir bu arada en alttaki fardan kullandım ve sıkıldım sattım bilgin olsun bi müddet sonra bi acaip geliyor adamın gözüne veya bana öyle geldi bilmiyorum :)

O far güzel gözüküyor ama dediğin gibi bir süre sonra gözüne hoş gelmez insanın.Madem kopya merkezlerinde yapılıyor ben öyle yapayım o zaman yalandan uğraşmayayım aramakla.Yüksek çözünürlük gerek değilmi
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
143
süper olmuş yarın resmi buraya at madem bende çıkartayım reklamcıda :) renklensin biraz alet..

kadir bu arada en alttaki fardan kullandım ve sıkıldım sattım bilgin olsun bi müddet sonra bi acaip geliyor adamın gözüne veya bana öyle geldi bilmiyorum :)

öylede işte üstad, bu motorun tek beğenmediğim kısmı kafa grenajı o son iki resmi sonradan koydum aslında ilk iki resimdeki gibi bişey bulsam yada yaptırsam çok hoş olur gibi.

bu arada: nerden temin ettin ve kaça patladı :cherry:

not: az önce benzim bitti ve yolda kaldım yedek depoya alıp (aşağı çevirip) çalıştırma uğraşlarım boşa çıktı bu meret yedek depoya niye geçmez içinde en az 1 litre benzin var görünüyor ama geçmedi... sizde de var mı böyle bir sıkıntı dostlar napıyım kendim halledebilirmiyim acaba depoyu söksem. ne zaman benzin bitse yolda kalıyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
öylede işte üstad, bu motorun tek beğenmediğim kısmı kafa grenajı o son iki resmi sonradan koydum aslında ilk iki resimdeki gibi bişey bulsam yada yaptırsam çok hoş olur gibi.

bu arada: nerden temin ettin ve kaça patladı :cherry:

not: az önce benzim bitti ve yolda kaldım yedek depoya alıp (aşağı çevirip) çalıştırma uğraşlarım boşa çıktı bu meret yedek depoya niye geçmez içinde en az 1 litre benzin var görünüyor ama geçmedi... sizde de var mı böyle bir sıkıntı dostlar napıyım kendim halledebilirmiyim acaba depoyu söksem. ne zaman benzin bitse yolda kalıyorum

Yedek depoya geçine motoru sola doğru salla belki benzini almıyor olaiblir ben genelde öyle yapıyorum.Benimde dikkatimi çekti rezervde iken benzinim bitti ama içinde hala benzin vardı.Sanırsam benzin musluğu biraz fazla uzun rezerv tarafının.Kesmek fayda edebilir.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
yüksek çözünürlüklü resmi yükledim. 60 cm * 60 cm Reklemcılara Dijital dış cephe folyosu derseniz yaparlar.

eyvallah yusuf bi ara reklamcılara çıkarttırırım bunu ;)
öylede işte üstad, bu motorun tek beğenmediğim kısmı kafa grenajı o son iki resmi sonradan koydum aslında ilk iki resimdeki gibi bişey bulsam yada yaptırsam çok hoş olur gibi.

bu arada: nerden temin ettin ve kaça patladı

not: az önce benzim bitti ve yolda kaldım yedek depoya alıp (aşağı çevirip) çalıştırma uğraşlarım boşa çıktı bu meret yedek depoya niye geçmez içinde en az 1 litre benzin var görünüyor ama geçmedi... sizde de var mı böyle bir sıkıntı dostlar napıyım kendim halledebilirmiyim acaba depoyu söksem. ne zaman benzin bitse yolda kalıyorum

yanılmıyorsam bana ya 60 yada 70 tlye gelmişti tabi ebaydan almıştım kullandıktan sonra 80 liraya satmıştım galiba :) türkiyede 120-130 civarıydı sıfırı tabi :queen:
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Arkadaşlar size birşey soracam. Ben Motoruma Arazi Lastikleri almak istiyorum siz hiç araştırdınızmı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst