- Katılım
- 14 Ağu 2010
- Mesajlar
- 2,051
Arkadaşlar bizim motoru alttaki videoda gördüğünüz gibi yapmak kaça patlar sizce? Egzoz ve sele hariç.Aslında sele de fena değil.Sanırsam Avrupa'da Zongshen bu renklerde satıyor.
http://www.youtube.com/watch?v=oum7CyJKmIE
http://www.youtube.com/watch?v=oum7CyJKmIE