- Katılım
- 22 Şub 2011
- Mesajlar
- 143
bizim motorda biraz daha değişik sibap ayarı. aslında bizimkinde silindir kapağını sökmeye gerek kalmadan subaplara ayar çekmek mümkün oraya kapak atmışlar birer tane. sanırım bu başlıkta birisi 0,1 ve 0,15 ile en iyi yakıt-performans oranını tutturduğunu söylemişmiydi napmıştı araştırmak lazım.
:cat::cat::cat:
İnşallah Onuda yaparızgeldiğimde muhakkak görüşelim ama normalde haftasonları geliyorum hep birde ilçedeyim ben Sarayönüne gidiyoruz direk merkeze pek uğrayamıyorum uğradığımda da vakit sıkıntı oluyor ama izinde mizinde görüşelim
![]()
:cat::cat::cat: