son zamanlarda benim ampuller sürekli siyahlaşıyor sonrada iyice sarılaşıp patlıyor sorun nedendir acaba?
slm arkadaşlar konu biraz deişecek ama...
bn motoruma teyp döşetmeyi düşünüyorum oto teyp i alsam nereye baglarım motorda baglanacak yer çok ama motoru yıkarken teypi nasıl ıslatmam hoparlörleri nereye yerleştirebilirim bana bi yardımcı olabilirmisiniz...
mp3 fikri güzel aslında tam istedigim gibi de motorun gögüsünün alt tarafına yerleştirilen hoparlörler olmas neden denirse bnm motor çok ıslanır neden ıslanır derseniz yıkarım çünkü bazen toprak yoldan çamur yoldan gidiyorum motor batıyor silmekle olmuyor mecbur yıkıyorum bide hoparlöre çözüm bulsam hemen döşerimşimdi bile
ismail_ zat adaşımo müxik kutusundan bndede var senin dedigin gibi bnde yerleştirdim ama şarj problemi çıktı çakmaklık olarak kablo yaptım döşedim ama şarja yetişemedi
![]()
eyw kardeşim o kolonları araştırıcam ...bu tip çalışmalarda marine tipi kolonlar kullanmanızı tavsiye ederim.. teknelerde kullanılan kolonlardır bunlar suya tuza karşı çok etkili dayanıklıdır..
valla ben pek deltirmek oydurmak istemiorumo yüzden böyle çıkmalı bişi yaptım jarj meselesini bnde çakmaklık düşündüm ama yine oyulması lazım bilmiorum aküden veya jarj dinamo sundan direk kablo çektirebilriim zaten 9 amperlik akü alıcam bu 6 amper biraz zayıf kalıo ama şuan hiç ellemiorum motoru geçen gün görücüye geldiler motorum satılık du bakalım hayırlısı adam almassa akü alıcam çakmaklıkta taktırırm ön cmaıda siyaha boyamak istiorum zaten
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:42 ----------
ya bide ben şu torpido kısmını bi türlü temizliyemedim siliorum kuruyo yine leke leke kalıo çıkmıo pislikler yıkıorum tabancayla kuruyunca yine aynı bi arkadaşım gres yağ ile sil demişti yaptım çok gzl oldu ama düşünemedik bi tozda nolucak die battı yıkadım yine tabancayla bi baktım iz kaldı leke leke oldu böle foto larda görüorum tertemiz özeniorum valla :d bi yardımcı olun neyle silim![]()
Arka lastiği 110/90-12 yapmayı düşünüyorum, yapan veya bu konuda fikri olan var mı?
Arka lastiği 110/90-12 yapmayı düşünüyorum, yapan veya bu konuda fikri olan var mı?
herşeyi geçtim o siyah zat kimin?
maşallahı var..
harbi çok güzel gözüküyor...