- Katılım
- 7 Haz 2009
- Mesajlar
- 2,830
ya bu buluşmalarda hepmi anadolu yakası olur arkadas
arkadaşlar fazla cevap veren olmadı ve şöylede bir başlık gördüm. ben her türlü h.sonu yollarda olacam ama sizede uyarsa bizde buraya katılalım
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-duyurulari/87090-[mt-ist-]-scooter-bulusma-sariyer.html
sticker ların üzerine vernik attıkları icin orasını oymus gibi kalıyor 151 rs de bizzat denedim . boya aatrken o yksklik farkından dolayı cok yorlmstm zımparalama sırasında
selam arkadaşlar,ben sıfır motor yaptıralı 1000km oldu.ama sanki son 200kmdir motorun çekişinde bi problem var gibi?1000km dolunca yağını değiştirip subap ayarı yaptırdım.ama problem devam ediyor.güçte bir sıkıntı yok ama tork çok azmış gibi..90 100km yapabiliyor. fakat yokuş çıkarken torkta bariz bir düşüş var.sebebi ne olabilir acaba? yada zatların gerçek performansı buda benmi çok fazlasını istiyorum..
koray mesaj attm sana, ne zaman ıstersen ara mesaj at bulusurz calısmıyorum artık![]()