Mondial Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
19
Koray bey

Toplantı davetiniz için teşekkürler. Bende katılamayacağım. Başka bir seferde Kilyos veya Uskumruköy taraflarına gelmeyi planlarsanız katılmaya çalışırım. Selamlar,

FAZIL ( AFT62 )
 
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
452
Buluşma için yer belirleyelim. Bu konuda fikri olanlar yazsın. Cumartesi, pazar günleri çocuğu saat 15,30 da Kartal'da dersaneden aldığım için saat 16,00 da sahil yolunda buluşalım diyorum. Aksi halde malesef gelemem.
 
Katılım
7 Şub 2011
Mesajlar
116
arkadaşlar fazla cevap veren olmadı ve şöylede bir başlık gördüm. ben her türlü h.sonu yollarda olacam ama sizede uyarsa bizde buraya katılalım

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-duyurulari/87090-[mt-ist-]-scooter-bulusma-sariyer.html


koray abim bende gelemicem daha önce Antilop_skul'a söz verdiğim için yani bu linkteki sarıyer gezisine katılacağım için. size uygun olursa sizlerde gelirseniz çok sevinirim :rendeer:
 
Katılım
16 Kas 2010
Mesajlar
94
150 Zat

oncelikle merhaba arakadaslar benim sorum şu olcak mondial 150 zat ın yan grenajlarındakı mondial yazılarını nası sökebilirim bilgisi olan paylaşırsa çok sevinirim şimdiden teşekkürler :)
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
sticker ların üzerine vernik attıkları icin orasını oymus gibi kalıyor 151 rs de bizzat denedim . boya aatrken o yksklik farkından dolayı cok yorlmstm zımparalama sırasında
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
selam arkadaşlar,ben sıfır motor yaptıralı 1000km oldu.ama sanki son 200kmdir motorun çekişinde bi problem var gibi?1000km dolunca yağını değiştirip subap ayarı yaptırdım.ama problem devam ediyor.güçte bir sıkıntı yok ama tork çok azmış gibi..90 100km yapabiliyor. fakat yokuş çıkarken torkta bariz bir düşüş var.sebebi ne olabilir acaba? yada zatların gerçek performansı buda benmi çok fazlasını istiyorum..
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
selam arkadaşlar,ben sıfır motor yaptıralı 1000km oldu.ama sanki son 200kmdir motorun çekişinde bi problem var gibi?1000km dolunca yağını değiştirip subap ayarı yaptırdım.ama problem devam ediyor.güçte bir sıkıntı yok ama tork çok azmış gibi..90 100km yapabiliyor. fakat yokuş çıkarken torkta bariz bir düşüş var.sebebi ne olabilir acaba? yada zatların gerçek performansı buda benmi çok fazlasını istiyorum..

bende bugün ustaya gidip fiyat sormuştum komple motor kaça olur, ne kadar zamanda olur diye. dostum aslında sanada uyarsa bigün motoruna bakmaya gelsem ne güzel olur:)) hem senin motorda bi gariplik var anlamış olursun hemde bende bakmış olurum nasıl yapılmış diye.
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
koray mesaj attm sana, ne zaman ıstersen ara mesaj at bulusurz calısmıyorum artık:)
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
dün nautilusta korayla buluştuk,maksat tanışıp biraz muhabbet etmekti..ama birden kendimizi nautilus otoparkında motoru parçalarken bulduk:) benim kısa farlar yanmıyordu, müşür çalışmıyordu koray onları tamir etti:) sonra bide hava ayarı yaptık..teşekkürler koray ellerine sağlık..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst