- Katılım
- 4 Tem 2009
- Mesajlar
- 311
Merhaba arkadaşlar.
Yeni yaptığım uygulamayı sizinle paylaşmak istedim. Bu yeni uygulama, frene bastığımızda ek görsellik olsun diye yanıp sönen fren ışığı uygulaması gerçekleştirdim.
Devrenin görünümü;


Devrenin bulunduğu yer resimleri;


Çift taraflı bant ile tutturuldu ve devrenin sudan etkilenmemesi için yalıtılmış hali görünüyor.
(Motosikletin üstünde görünüşünü çekmemişim)
Buda devrenin çalışma şekli;
http://www.akilli.tv/video/534119/Yanip-sonen-fren-isigi.aspx
Birde motosikletimin güvenliği için alarm taktım.
Aslında motosiklet alarmı değil otomobil alarmı taktım.
http://www.modacar.com.tr/urun/modacar-m-cover-oto-alarm-seti-34a003.aspx linkte ki alarmı aldım. (Ben aldığımda kanpanyalıydı 39TL)
Gayette alarmdan memnunum.
Montajlama resimlerini çekmeyi unuttum. Alarm led'ini gösterge paneline montajlama resimleri var. İşte;


Şimdilik bu kadar..
Yeni uygulamalar yaptıkça sizlerle paylaşmaya devam edeceğim.
Herkese kazasız belasız sürüşler..
Yeni yaptığım uygulamayı sizinle paylaşmak istedim. Bu yeni uygulama, frene bastığımızda ek görsellik olsun diye yanıp sönen fren ışığı uygulaması gerçekleştirdim.
Devrenin görünümü;


Devrenin bulunduğu yer resimleri;


Çift taraflı bant ile tutturuldu ve devrenin sudan etkilenmemesi için yalıtılmış hali görünüyor.
(Motosikletin üstünde görünüşünü çekmemişim)
Buda devrenin çalışma şekli;
http://www.akilli.tv/video/534119/Yanip-sonen-fren-isigi.aspx
Birde motosikletimin güvenliği için alarm taktım.
Aslında motosiklet alarmı değil otomobil alarmı taktım.
http://www.modacar.com.tr/urun/modacar-m-cover-oto-alarm-seti-34a003.aspx linkte ki alarmı aldım. (Ben aldığımda kanpanyalıydı 39TL)
Gayette alarmdan memnunum.
Montajlama resimlerini çekmeyi unuttum. Alarm led'ini gösterge paneline montajlama resimleri var. İşte;


Şimdilik bu kadar..
Yeni uygulamalar yaptıkça sizlerle paylaşmaya devam edeceğim.
Herkese kazasız belasız sürüşler..
Son düzenleme:
