Mondial Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Haz 2010
Mesajlar
151
son zamanlarda benim ampuller sürekli siyahlaşıyor sonrada iyice sarılaşıp patlıyor sorun nedendir acaba?
 
Katılım
23 Haz 2010
Mesajlar
13
slm arkadaşlar konu biraz deişecek ama...
bn motoruma teyp döşetmeyi düşünüyorum oto teyp i alsam nereye baglarım motorda baglanacak yer çok ama motoru yıkarken teypi nasıl ıslatmam hoparlörleri nereye yerleştirebilirim bana bi yardımcı olabilirmisiniz...
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
slm arkadaşlar konu biraz deişecek ama...
bn motoruma teyp döşetmeyi düşünüyorum oto teyp i alsam nereye baglarım motorda baglanacak yer çok ama motoru yıkarken teypi nasıl ıslatmam hoparlörleri nereye yerleştirebilirim bana bi yardımcı olabilirmisiniz...

önceki sayfalarda yapan bir arkadaş vardı ben araba teybi önermem çok elektrik çeker. basit bir mp3 player daha işe yarar..

P7240377.jpg

P7240387.jpg

P7240379.jpg

P7240383.jpg

P1010469.jpg

resim032j.jpg
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
20
abi bnde teyp koydum aslında teyp denemez müzik kutusu gibi bişey bizim burda satılıomuş bi arkadaş söledi gittik baktık 35 tl önünde iki küçük hapörleri var küçüçük ama öyle bi ses çıkıyoki anlatamam uzun yola çıktığımda açıorum rüzgar sesine motor sesine rağmen duyuluo bangır bangır küçük bişi zaten ona göre biizm dükkandan sac kestim tam onun boyutuna göre müzik kutusunu nasıl tarif edim hani benzin alırken depoyu açmak için anahtarı sokup açıoruz bi kapak var onun altına yerleştirdim seleyi kaldırıp denedim gzl oldu sacıda üstüne monte ettim yıkıyacağım zaman teybi söküp alıorum motorlada hiçbir elektrik bağlantısı yok teyp jarjı tel jarjı ile çalıo hatta nokia bl5 miydi öyle bişey bayada gidio çok ta gzl oldu fırsatım olursa fotolarını çekip koyarım tabi foto koymayı öğrenirsem :D ha bide şey düşünüorum bu teybe sürekli jarj olması için motor çalışırken fln onuda deneyimli abilerim yarıdm ederse sevinirm saygılar..
 
Katılım
23 Haz 2010
Mesajlar
13
mp3 fikri güzel aslında tam istedigim gibi de motorun gögüsünün alt tarafına yerleştirilen hoparlörler olmas neden denirse bnm motor çok ıslanır neden ıslanır derseniz yıkarım çünkü bazen toprak yoldan çamur yoldan gidiyorum motor batıyor silmekle olmuyor mecbur yıkıyorum bide hoparlöre çözüm bulsam hemen döşerim :D şimdi bile
ismail_ zat adaşım :D o müxik kutusundan bndede var senin dedigin gibi bnde yerleştirdim ama şarj problemi çıktı çakmaklık olarak kablo yaptım döşedim ama şarja yetişemedi :D
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
mp3 fikri güzel aslında tam istedigim gibi de motorun gögüsünün alt tarafına yerleştirilen hoparlörler olmas neden denirse bnm motor çok ıslanır neden ıslanır derseniz yıkarım çünkü bazen toprak yoldan çamur yoldan gidiyorum motor batıyor silmekle olmuyor mecbur yıkıyorum bide hoparlöre çözüm bulsam hemen döşerim :D şimdi bile
ismail_ zat adaşım :D o müxik kutusundan bndede var senin dedigin gibi bnde yerleştirdim ama şarj problemi çıktı çakmaklık olarak kablo yaptım döşedim ama şarja yetişemedi :D

bu tip çalışmalarda marine tipi kolonlar kullanmanızı tavsiye ederim.. teknelerde kullanılan kolonlardır bunlar suya tuza karşı çok etkili dayanıklıdır..
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
20
valla ben pek deltirmek oydurmak istemiorumo yüzden böyle çıkmalı bişi yaptım jarj meselesini bnde çakmaklık düşündüm ama yine oyulması lazım bilmiorum aküden veya jarj dinamo sundan direk kablo çektirebilriim zaten 9 amperlik akü alıcam bu 6 amper biraz zayıf kalıo ama şuan hiç ellemiorum motoru geçen gün görücüye geldiler motorum satılık du bakalım hayırlısı adam almassa akü alıcam çakmaklıkta taktırırm ön cmaıda siyaha boyamak istiorum zaten

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:42 ----------

ya bide ben şu torpido kısmını bi türlü temizliyemedim siliorum kuruyo yine leke leke kalıo çıkmıo pislikler yıkıorum tabancayla kuruyunca yine aynı bi arkadaşım gres yağ ile sil demişti yaptım çok gzl oldu ama düşünemedik bi tozda nolucak die battı yıkadım yine tabancayla bi baktım iz kaldı leke leke oldu böle foto larda görüorum tertemiz özeniorum valla :d bi yardımcı olun neyle silim :D
 
Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
81
valla ben pek deltirmek oydurmak istemiorumo yüzden böyle çıkmalı bişi yaptım jarj meselesini bnde çakmaklık düşündüm ama yine oyulması lazım bilmiorum aküden veya jarj dinamo sundan direk kablo çektirebilriim zaten 9 amperlik akü alıcam bu 6 amper biraz zayıf kalıo ama şuan hiç ellemiorum motoru geçen gün görücüye geldiler motorum satılık du bakalım hayırlısı adam almassa akü alıcam çakmaklıkta taktırırm ön cmaıda siyaha boyamak istiorum zaten

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:42 ----------

ya bide ben şu torpido kısmını bi türlü temizliyemedim siliorum kuruyo yine leke leke kalıo çıkmıo pislikler yıkıorum tabancayla kuruyunca yine aynı bi arkadaşım gres yağ ile sil demişti yaptım çok gzl oldu ama düşünemedik bi tozda nolucak die battı yıkadım yine tabancayla bi baktım iz kaldı leke leke oldu böle foto larda görüorum tertemiz özeniorum valla :d bi yardımcı olun neyle silim :D

arkadaşın gaz yagıyla sil demek istemiştir belki :D
 
Katılım
15 Haz 2010
Mesajlar
151
Arka lastiği 110/90-12 yapmayı düşünüyorum, yapan veya bu konuda fikri olan var mı?


Servisteki ustalar çamurluğa sürtebileceğini söylediler.Ama değiştiren bazı kişiler biliyorum hız artışı olduğunu söylediler ama galiba tek zatta böyle değil arka tekerin küçük olması yinede sen bilirsin eski konuları bi araştır derim.
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
Arka lastiği 110/90-12 yapmayı düşünüyorum, yapan veya bu konuda fikri olan var mı?

ben yaptırdım, çamurluğa sürtmüyor.
ivmelenmesi azaldı ama son hızda artış oldu haliyle. gerçi kaç yapıyor diye dipgaz vermedim hiç ama tahminimce bi 10km artmıştır.
ivmelenmesi azaldığı için şehir içinde çok yakıyor (100km/3,5lt), şehir dışında az yakıyor (100km/2,6lt) [kendi ölçümlerimdir]
birde motorun altı vurmuyor artık, ki en önemli katkısı bu bence:)
 
Katılım
12 May 2011
Mesajlar
1
herşeyi geçtim o siyah zat kimin?
maşallahı var..
harbi çok güzel gözüküyor...

ben de çok merak ettim.. bu şekle getirmek için neler yaptırdı?
ciddi ciddi zat 150 almayı düşünüyorum o yüzden forumu bir süredir takip ediyorum.. umarım kısa bir süre içinde temiz ve hesaplı 2.el zat 150 denk gelir.. Ankara'da olmamdan dolayı çok fazla 2.elde alternatifim olmuyor.. bu konuda forumda Ankara'da olup da zat 150'sini satmak isteyen yada çevresinde böyle biri varsa ben motoruna talibim..:)
iyi forumlar herkese..
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
o motoru başka bir forumda görmüştüm
gördüğüm kadarıyla altta ekstradan iki far var ve ön camı büyütmüş, başka birşey göremedim.
birde farların rengi değişik ama fotoğraftamı öyle çıkmış bilemedim.

ön cam bence kötü olmuş ama, çok kaba duruyor
 
Katılım
13 May 2011
Mesajlar
2
ya bu jupietri turkiyede satiolarmi cok hosuma gitdi acaba bizim zatlar gibi surekli sorun veriyomudur ve bizim zatlardan guclumudur acaba bu son yasadim sikintilardan dolayi zatimdan cok sogudum
 
Katılım
21 May 2011
Mesajlar
3
arkadaşlar ilk önce merhaba demek istiyorum ikinci el zat 150 almayı düşünüyorum aklımda şu an gerek bütçe yönünden gerek boyut, görüntü ve rahatlık açısından kesinleşti sayılır kapsamsız bir araştırma yaptım hatta şu an bi tane de buldum

yalnız sizlere danışmak istiyorum

araç 2007 model , 14 000 km de siyah ... borcu harcı yok henüz görme kullanma şansım olmadı, kasası aldığım duyum kadarıyla temiz motorunada baktıracagım mutlaka ama km beni endişelendirdi açıkçası fiyat 1. 250 tl sizce uygun mudur tvsiye edermisiniz .. azami motor ömrü kaç km malum çin üretimi .. kullanan arkadaşlar da yazarsa sevinirim

yorumlarınız için şimdiden teşekkür ediyorum yakıt konusuda önemli tabii yardımlarınızı bekliyorum ..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst