Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
Ön disk ile ilgili sorun yaşayan var mı? tekeri boşta döndürdüğüm zaman cıyık cıyık ses geliyor ve teker belirli noktalarda duruyor. Belli ki disk balatalara değiyor. diskte sanki yamulma var. Arabalarda diskler sıcakken oto yıkamaya girince yamulduğunu biliyorum acaba aynı şey olabilir mi?

Benim diskin frenlemesinde bi sorun yokta ön lastigi motor boştayken çevirdigimde hafif disk değiyor ses yapıyor dönerken bunu ne yapıcaz arkadaşlar.Normalde fren yaparken falan ses yok cik cik ötme sesi falan
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Yok bence motoru başkası kullanıyor alper sende iş yok sen pasifsin :queen::queen:

usta öle deme buralarda olsaydın alırdım anahtarını 2cbf olurdu:) genelde pasifim ama bazen çevre şartları aktifleştiriyor:D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:25 ----------

Benim diskin frenlemesinde bi sorun yokta ön lastigi motor boştayken çevirdigimde hafif disk değiyor ses yapıyor dönerken bunu ne yapıcaz arkadaşlar.Normalde fren yaparken falan ses yok cik cik ötme sesi falan
motoru orta ayağa aldığımda ön tekerliği bende çevirdiğimde çok az olsada bi ses geliyor fakat yolda giderken bi cılklamak yok
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
BUGUN YİNE BOŞ BOŞ 100KM GEZDIM HAVA GUZELDI 1000KM GEÇİNCE MOTOR DAHADA GÜZELLEŞTİ SUAN 1192KM :d VİTES GEÇİŞLERİ RAHATLADI SES AZALDI SERİLEŞTİ DAHADA YADA BEN PROFESYONELLEŞTİM :D

Maşallah iyi geziyorsun valla :) ben daha 192 km lerdeyim boş oldugum zamanlarda cıkıyorum ama burda kardesim delirmemek elde degil adım başı ışık sinir stres sahibi oluyorum dur kalk dur kalk trafik kilit 1-2 vites gitmekten vitesler bozulucak tak tuk sesler gelmeye başladı :p
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
107
Değişik bir sesleniş biçimi :mrgreen:

2011 model olanlarda (uzun sticker modelli olanlarda) vites göstergesinin yerine devir sayacı var

2011 de yok vites gösterge yani o kadar e nerde nasıl falan nasıl olacak of debriyaj lı kullnamadık nasıl olacak falan derken yolunu buluruz dedık şimdi birde bu çıktı
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
2011 de yok vites gösterge yani o kadar e nerde nasıl falan nasıl olacak of debriyaj lı kullnamadık nasıl olacak falan derken yolunu buluruz dedık şimdi birde bu çıktı

kardeş biraz sakin düzgün yaz gözünü seviyim ya vites okadar önemli deilki boşu gösteriyor gerisini sen aklında tut zaten ben hıza göre artık farkediyorum devir göstergesi daha güzel:D
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Gezinin bi linkini versen süper olacak abicim,Eskişehirde 4-5 motor çıkarabiliriz :)

http://www.motosiklet.net/forum/etk...t-net-yuvacik-gezisi-29-mayis-2011-pazar.html


abi mayıs 30a kadar dönmem lazım. finaller başlıyor. yuvacık ne zaman ?

vala metehan abi şimdiden heycanlandım ya 144km dediğin elinin kiri zaten ben 300-400 bekliyodum :D hiç bişey deilmiş:D


29 Mayıs Pazara ayarlayın kendinizi hacım...

Sonunda resimleri çekebildim. Buda benim kızım :p:p:p

resim falan göremiyom aga...


[Maşşallah ben de almadan önce gri bana çok cazip gelmiyordu ama aldıktan sonra alıştım şimdi iyiki gri olmus diyorum :

gri olsun 1 milyon lira borcum olsun...:p

Hahahah şansına küs valla bugun izinli günümdü ee havada güzel bi florya bi ataköy bi taksim etiler derken 197 km ellerinden öper :p

bende bi arkadaşımla ortaköy ulus yaptık...süperdi...bir gün güneşi gördük sokaklara döküldük...yaz gelse düşünün artık gerisini...:p

BUGUN YİNE BOŞ BOŞ 100KM GEZDIM HAVA GUZELDI 1000KM GEÇİNCE MOTOR DAHADA GÜZELLEŞTİ SUAN 1192KM :d VİTES GEÇİŞLERİ RAHATLADI SES AZALDI SERİLEŞTİ DAHADA YADA BEN PROFESYONELLEŞTİM :D



daha açılacak makina 5000 kmye kadar sabret...bu küçük sorunları dert etmeyin...


Değerli İstanbullu Arkadaşlar yarına hava bulutluymuş...NTV de diyor...bir Karaburun yapalımmı ne dersiniz...saat 14 gibi buluşuruz GS Aslantepe Stadı yanında otoban kenarında...güzergah Stad...Hasdal kışla (tank var önünde) önünden dümdüz gidicez tayakadın durusu sonrası karaburun...durusuda köfte yeriz...karaburunda sahilde takılırız...sonrası köy kahvesinde çay içeriz fener yanında manzara müthiş...ne dersiniz...50 km gidiş 50 dönüş 100 km...
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
107
kardeş biraz sakin düzgün yaz gözünü seviyim ya vites okadar önemli deilki boşu gösteriyor gerisini sen aklında tut zaten ben hıza göre artık farkediyorum devir göstergesi daha güzel:D

tamam sakinim tamam boş için varmış enazın dan bu iyi bak gerisini halledebilim evet alper150 bu sanırımm daha düzgün oldu demi
evet teşekkürler beyler
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
2011 de yok vites gösterge yani o kadar e nerde nasıl falan nasıl olacak of debriyaj lı kullnamadık nasıl olacak falan derken yolunu buluruz dedık şimdi birde bu çıktı

bu şimdi çıkmadı 2011 lerde hep var. dert etmeyini kafanızda büyütmeyin. 2 günde alışırsınız.
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
http://www.motosiklet.net/forum/etk...t-net-yuvacik-gezisi-29-mayis-2011-pazar.html







29 Mayıs Pazara ayarlayın kendinizi hacım...



resim falan göremiyom aga...




gri olsun 1 milyon lira borcum olsun...:p

bende bi arkadaşımla ortaköy ulus yaptık...süperdi...bir gün güneşi gördük sokaklara döküldük...yaz gelse düşünün artık gerisini...:p





daha açılacak makina 5000 kmye kadar sabret...bu küçük sorunları dert etmeyin...


Değerli İstanbullu Arkadaşlar yarına hava bulutluymuş...NTV de diyor...bir Karaburun yapalımmı ne dersiniz...saat 14 gibi buluşuruz GS Aslantepe Stadı yanında otoban kenarında...güzergah Stad...Hasdal kışla (tank var önünde) önünden dümdüz gidicez tayakadın durusu sonrası karaburun...durusuda köfte yeriz...karaburunda sahilde takılırız...sonrası köy kahvesinde çay içeriz fener yanında manzara müthiş...ne dersiniz...50 km gidiş 50 dönüş 100 km...

Aynen öle abi valla güneşi gördük sokaklara döküldük :) 3.5 saat üstünden inmedim gidebildigim yol 62 km dur kalk dur kalk aslında uzaklara şöyle güzel bir gezi yapılır ama malum zaman yok ah ah keşke olsada bende gelebilsem anca yaza olur heralde bir tek cumartesileri adam gibi boş zamanım oluyor :pale:
 
Katılım
13 Mar 2011
Mesajlar
57
Bana vites göstergesinin olmayışına alışamayacağım gibi geliyor.Kullandığım motosikletlerin hepsinde vardı.Yokmu vites göstergesi ekleme yolu?
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
Bana vites göstergesinin olmayışına alışamayacağım gibi geliyor.Kullandığım motosikletlerin hepsinde vardı.Yokmu vites göstergesi ekleme yolu?

Yaw aslında o kadar takılacak bir durum değil yahu :)

Benim eski motorum cgl125 ti vites göstergesi vardı vites göstergesiz motor hiç kullanmamıştım bugune kadar alışmam 1 gün sürdü anca şuan hiç gerek bile yokmuş diyorum aklında insan tutuyor zaten çok rahat kaçta oldugunu motorun hızından devirindende anlıyorsun zaten ki ben dur kalk trafikte karıştırmıyorsam uzun yolda mis daha ne olsun :p




motoru orta ayağa aldığımda ön tekerliği bende çevirdiğimde çok az olsada bi ses geliyor fakat yolda giderken bi cılklamak yok[/QUOTE]

Evet bendede o şekil frenlemede bir sorun yok motoru ayaklıga alınca çevirince oluşuyor oda hafif bir tıslama şeklinde...

Ama işte vitesler biraz sert geçiyor bazen mesela 1 den 2 ye alırken çırr çırrr diye ses yapıyor sonra geçiyor vites bu sesi neden yapar acaba benmi tam geçiremiyorum bazen onu nadir yapıyor boşluk olur gibi arada çırrrrrrr birşey sürtüyor sanki şanzımanda.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Yaw aslında o kadar takılacak bir durum değil yahu :)

Benim eski motorum cgl125 ti vites göstergesi vardı vites göstergesiz motor hiç kullanmamıştım bugune kadar alışmam 1 gün sürdü anca şuan hiç gerek bile yokmuş diyorum aklında insan tutuyor zaten çok rahat kaçta oldugunu motorun hızından devirindende anlıyorsun zaten ki ben dur kalk trafikte karıştırmıyorsam uzun yolda mis daha ne olsun :p




motoru orta ayağa aldığımda ön tekerliği bende çevirdiğimde çok az olsada bi ses geliyor fakat yolda giderken bi cılklamak yok

Evet bendede o şekil frenlemede bir sorun yok motoru ayaklıga alınca çevirince oluşuyor oda hafif bir tıslama şeklinde...

Ama işte vitesler biraz sert geçiyor bazen mesela 1 den 2 ye alırken çırr çırrr diye ses yapıyor sonra geçiyor vites bu sesi neden yapar acaba benmi tam geçiremiyorum bazen onu nadir yapıyor boşluk olur gibi arada çırrrrrrr birşey sürtüyor sanki şanzımanda.[/QUOTE]

bendede vardı onlar kardeş fakat 1000km den sonra şimdi yapmıyor daha rahatladı geçişler giderekte düzelicekmiş takma yani sorun değil o
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
Evet bendede o şekil frenlemede bir sorun yok motoru ayaklıga alınca çevirince oluşuyor oda hafif bir tıslama şeklinde...

Ama işte vitesler biraz sert geçiyor bazen mesela 1 den 2 ye alırken çırr çırrr diye ses yapıyor sonra geçiyor vites bu sesi neden yapar acaba benmi tam geçiremiyorum bazen onu nadir yapıyor boşluk olur gibi arada çırrrrrrr birşey sürtüyor sanki şanzımanda.

bendede vardı onlar kardeş fakat 1000km den sonra şimdi yapmıyor daha rahatladı geçişler giderekte düzelicekmiş takma yani sorun değil o[/QUOTE]

Eyw cevabın için içim rahatladı dedim acaba sanzımanla ilgilimi bir sorun var .

Bu yaz hayırlısıyla bende beylikdüzüne taşınıyorum inşallah ordada görüşürüz kısa geziler düzenleriz :cat:
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Kaçıncı viteste olduğunu bi de aklınızda mı tutuyorsunuz acemiler :queen: :queen: Yahu motorunuzu dinleyin zorlanıyorsa bi vites küçültürsünüz yine zorlanıyorsa bi vites daha yavaşlarken de yavaş yavaş vites küçültürsünüz :mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
[Aynen öle abi valla güneşi gördük sokaklara döküldük :) 3.5 saat üstünden inmedim gidebildigim yol 62 km dur kalk dur kalk aslında uzaklara şöyle güzel bir gezi yapılır ama malum zaman yok ah ah keşke olsada bende gelebilsem anca yaza olur heralde bir tek cumartesileri adam gibi boş zamanım oluyor :pale:

pek ilgi olmadı benimde bir pazarım boştu kısmet olmadı...yarın o zaman ben bir solo riva yaparım gibi...
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
38
arkadaşlar motorum geldi çok şükür pazertesi plakayı çıkarıp alıorum inşşallah :DDD
 
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
83
Gittik,aldık,geldik :)

Şimdilik 1 Fotoğraf, Detaylı fotoğraf ve anlatım yarın kısmetse, eve 12'de girdim :queen:

228718_10150182887914096_715669095_6711835_2447645_n.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst