Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 May 2011
Mesajlar
9
eğer derbide fazla hasar yoksa çok iyi bir takas olmuş :)

valla derbinin durumu suu on kafa kırıkk nerdeyse parcalanmıs durumda sag tarafın granajlarında cok kotu bısey yok ama sol tarafın granajları cok kotu durumda radyator de bı delık var bıde darbe cok radyatorun uzerınde karsıdan bakıldıgında ınsan bıraz rahatsız oluyor benzının olup olamdıgını gosteren seyın adı aklıma gelmedı o ve yagın olup olmadıgını gosteren sey calımıyor motor onden kazalıymıs ama baya guzel yapmıslar orjınal gıbı olmus,hava fıltresı cok kotu bı durumdaydı oraya sunger koydum sımdılık bıde egzozun genıs olan kısmında buyuk bı darbe varr derbının durumu bu sattıgım ramzey alan cocugun elınde kalmıs duydugum kadarıyla 450 tl'lık masraf yapmıs zaten 5 ten atıyoduu :D
 
Katılım
3 May 2011
Mesajlar
9
Sağol Uğur, memnun oldum. Benim yaşadığım gidon dengesizliği senin motorda da var mı?

merhaba ya kusura bakmayın yanlıs yere yazmıyorumdur umarımm ama sız derbı kullanıcılarına sormam lazım gecenlerde gpr 125 r aldım ama motor kazalıydı granajları,kafa flan yoktuu sımdı sızlerden bu parcaları nerden bulbılırımm yardımlarınızı beklıyorumm bu motorla ılgılı parcaları nerden bulabılırımm ırtıbat telefonu flan verırısenız cokk sevınırımmmm.....
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
Derbi kullanan arkadaşlar önerebileceğiniz ustalar var mı motorumun daha sonraki bakımlarını yaptırabileceğim.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Derbi kullanan arkadaşlar önerebileceğiniz ustalar var mı motorumun daha sonraki bakımlarını yaptırabileceğim.

Orhanko ile bağlantıya geçersen sana yardımcı olur.Orhanko'da ataşehirde oturuyor. Sen ataşehirdesin sanırım benim ustam sana oldukça uzakta.Ama Sefaköye gelirim diyosan ustanın bilgilerini vereyim.
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
Orhanko ile bağlantıya geçersen sana yardımcı olur.Orhanko'da ataşehirde oturuyor. Sen ataşehirdesin sanırım benim ustam sana oldukça uzakta.Ama Sefaköye gelirim diyosan ustanın bilgilerini vereyim.

sağ olasın cihan orhanın ataşehirde olduğunu öğrenmek için geç oldu biraz :)
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Şöyle bir resim görmüştüm bir zamanlar Derbi ile Honda cbr125r Karşılaştırmasında...

Favori resimlerimdendir... Paylaşmak istedim...



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
arkadaşlar motorum 1 depo benzinle 160km yol yaptı ve benziliğe 100 mt kala bitti:) bile bile yolda kaldım yani. biraz fazla gibi geldi bana, son zamanlardaki yakıt değerlerinizi öğrenebilirmiyim ???

1 depo 13 litre dersek sanırım 100km de 8.1 lt yakıt tüketimi oluyor bu ne arkadaş ya :cyclopsan :cyclopsan
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
Bende 250lik aprilia var benzinler zamlanmadan önce 60 km de 5.5 litre yakıyordu şimdi 7 litre ile 70 km gidiyor.Çoğunlukla arasıra gazlamalı tabiki.Motor iki zamanlı olupta gazı açmadan gidecek kimse imkansız gibi :))

Derbi önceki yazılara bakılırsa 100 km de 5.5-6 litre yakıyordu şimdi 8 e yükselmiş.

Bu benzin fiyatlarıyla çok normal bence.
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Bende 250lik aprilia var benzinler zamlanmadan önce 60 km de 5.5 litre yakıyordu şimdi 7 litre ile 70 km gidiyor.Çoğunlukla arasıra gazlamalı tabiki.Motor iki zamanlı olupta gazı açmadan gidecek kimse imkansız gibi :))

Derbi önceki yazılara bakılırsa 100 km de 5.5-6 litre yakıyordu şimdi 8 e yükselmiş.

Bu benzin fiyatlarıyla çok normal bence.

iyi de bu litre hesabı TL değil ki zamla bir ilgisi yok :)

benzin 3 lira olsa da 5 lira olsa da 100km de yakacağı litre aynıdır...

benimde almak istedğm bir motordu ancak 8 litre yakıyorsa imkanı yok binilmez...
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
slm

1 depo 13 litre dersek sanırım 100km de 8.1 lt yakıt tüketimi oluyor bu ne arkadaş ya :cyclopsan :cyclopsan

arkadaşlar bu rakam gerçekmi yoksa şakamı bu ne böyle ya bende hyosung 250r var bir depo ile şehir içi sürelkli dur kalk 425 km gidiyor buda yaklaşık 100 km 4 lt civarı yapar.oda daha motorum yeni rodajdan cıktı 1200 km oldu
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
Haklısın dediğin doğru ama neden bilmiyorum 5.5 litre aldığımda 60 km gittiğimi hatırlıyorum, yani benzin alıyorum yaklaşık rezerveye geçince aldığım benzin 25 liralıklı yani 5.5 litre ediyor km sıfırlayıp 60 km sonra rezerveye tekrar düşünce anlaşılıyorki 5.5 litre ile 60 km gidiliyor.Bu aralar yine denedim aynı şekilde 70 km çıktı bu sefer 30 liralık benzin almıştım.

Tabiki ölçüm yaparken bazen deli gibi gittiğimde oldu bazen olmadıda o zaman gazlayıp gazlamamakla alakalı tüketim ama dediğim gibi gazlamadan olmuyor ama anlaşılar bu değerlerde birşeyler çıkıyor ortalama...125 lik apriliada 100 kmde 7 litre gibi birşey yakıyordu yani uzun yol kısa yol trafikte düşük viteste vs. sonuçta 125 lik 4 zamanlı gibi olmayacak.

Trafikte durup kalkmak veya çok hızlanamamakta çok etkiliyor her araçta olduğu gibi ama iki zamnlılar zaten normalde çok yakıt çekiyor naparsan yap.

Ama ne olursa olsun iki zamanlıya değer o tüketi, istediğinin fazlasını veriyor kullanıcıya...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:06 ----------

arkadaşlar bu rakam gerçekmi yoksa şakamı bu ne böyle ya bende hyosung 250r var bir depo ile şehir içi sürelkli dur kalk 425 km gidiyor buda yaklaşık 100 km 4 lt civarı yapar.oda daha motorum yeni rodajdan cıktı 1200 km oldu

Yok şaka değil pist için üretilmiş performans motorunu normal caddede kullanınca veya trafikte bu sonuçlar ortaya çıkıyor.Sizin hyosung derbiye kalkışta yetişemez onuda hatırlatayım.80-100 km hızdan sonra alırsınız o başka birşey, başka bir örnek o makineleri başka makinelerle pek yolda yakalayamazsınız hafif ve çok seridir.Makinelerde yüksek hız veya son hız başka birşeydir performans başka birşeydir...
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
@bassturbin

hocam sen bu tüketim değerlerini Aprilia rs250 için mi diyorsun derbi için mi?

Benim bildiğim standart bir Derbi 100km de 5.5 lt civarı yakar...
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
Ben işe gidip gelirken 5.5 yakıodum temden 80kmh ile gaza asılmadan Ataşehirden beylikdüzüne geldim 60km yaptım 2.7 yada 2.8 litre koydum depoya gelince. oda 4.5 litre yapıyor bende şaşırdım ona :) Biraz karbüratör ayarından kaynaklanıyor başta canavar gibi açtırmıştım 6-7 litre yaktım 100kmde full kapatıp tekirdağa giderken.
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
slm

Haklısın dediğin doğru ama neden bilmiyorum 5.5 litre aldığımda 60 km gittiğimi hatırlıyorum, yani benzin alıyorum yaklaşık rezerveye geçince aldığım benzin 25 liralıklı yani 5.5 litre ediyor km sıfırlayıp 60 km sonra rezerveye tekrar düşünce anlaşılıyorki 5.5 litre ile 60 km gidiliyor.Bu aralar yine denedim aynı şekilde 70 km çıktı bu sefer 30 liralık benzin almıştım.

Tabiki ölçüm yaparken bazen deli gibi gittiğimde oldu bazen olmadıda o zaman gazlayıp gazlamamakla alakalı tüketim ama dediğim gibi gazlamadan olmuyor ama anlaşılar bu değerlerde birşeyler çıkıyor ortalama...125 lik apriliada 100 kmde 7 litre gibi birşey yakıyordu yani uzun yol kısa yol trafikte düşük viteste vs. sonuçta 125 lik 4 zamanlı gibi olmayacak.

Trafikte durup kalkmak veya çok hızlanamamakta çok etkiliyor her araçta olduğu gibi ama iki zamnlılar zaten normalde çok yakıt çekiyor naparsan yap.

Ama ne olursa olsun iki zamanlıya değer o tüketi, istediğinin fazlasını veriyor kullanıcıya...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:06 ----------



Yok şaka değil pist için üretilmiş performans motorunu normal caddede kullanınca veya trafikte bu sonuçlar ortaya çıkıyor.Sizin hyosung derbiye kalkışta yetişemez onuda hatırlatayım.80-100 km hızdan sonra alırsınız o başka birşey, başka bir örnek o makineleri başka makinelerle pek yolda yakalayamazsınız hafif ve çok seridir.Makinelerde yüksek hız veya son hız başka birşeydir performans başka birşeydir...

valla kardeş ben polemik olsun diye yazmadım.benim hiç bir makınayla hyosungu kıyasladıgımda yok ben benzin sarfiyatına bakarım kalkısa drağa vs kalktığımda yok ben motorumu sürerim kim ne basarsa bassın.yani benim sorunum yüksek hız veya son hız değil tamamen maddi yönden benzin yakış oranıdır.sürat yada aman kalkışa baksam 600 cc ye binmem lazım altımdaki motorda bana yeter 140-160 benim en son ideal hızım yeterde artarda şehir içi her yer mobese ve radar dolu 66 km hızdan sonrası haram
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
@bassturbin

hocam sen bu tüketim değerlerini Aprilia rs250 için mi diyorsun derbi için mi?

Benim bildiğim standart bir Derbi 100km de 5.5 lt civarı yakar...

Metci sen hesap yaptın vallahi :rendeer:

''1 depo 13 litre dersek sanırım 100km de 8.1 lt yakıt tüketimi oluyor bu ne arkadaş ya''

dmx07 yanlış hesaplamış olabilir veya baya bi gaz kesmeden 160 km yapmış olabilir o zaman :pr:

Ben derbi için diyorum sen dedin 8.1 km yakıyor diye 100 km de...Ortalık karıştı yine :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst