Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Arkadaşlar ilk bakımlarınızda yağ tercihleriniz ne oldu?servismi değiştirdi yoksa kendiniz alıp servisemi değiştirtiniz??ben ilk yağ değişiminde mobil 15/50 racing full sentetik ile yapmak istiyorum tabi alternatif çok ama bence en iyi yağ bu birde castrol 10/50 racing 15/50 tam sentetik..3. seçenek olarak shell 15/50 ultra siz seçiminizi hangisinden yana kullanacaksınız??bu dediğim yağlar bütün şartnameleri karşılıyor, özellikle sj sınıfı olmasına farklı bir tercih yaparsanız dikkat edin, bu yağlar apı/sj-jaso/ma şartnamelerini karşılıyor
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
bikaç sorum olucak

-zincir gevşedi ses yapıyo şuan 500 km de gerdirsemmi yoksa 1000 bakımını mı bekleyim?

-ön fren sıkınca diskhafif titretme yapıyo normal değil sanırım nedendir?

-motor ısınınca sibop sesine benzer çıkanses yağdan dolayımı geçen yazmışlardı uzun uzun 10.50 yada 15.50 ile değişince kesicekmi

teşekkrler şimdiden

bikaç ta foto oynadım beğenirsinz umarım...








 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Arkadaşlar ilk bakımlarınızda yağ tercihleriniz ne oldu?servismi değiştirdi yoksa kendiniz alıp servisemi değiştirtiniz??ben ilk yağ değişiminde mobil 15/50 racing full sentetik ile yapmak istiyorum tabi alternatif çok ama bence en iyi yağ bu birde castrol 10/50 racing 15/50 tam sentetik..3. seçenek olarak shell 15/50 ultra siz seçiminizi hangisinden yana kullanacaksınız??bu dediğim yağlar bütün şartnameleri karşılıyor, özellikle sj sınıfı olmasına farklı bir tercih yaparsanız dikkat edin, bu yağlar apı/sj-jaso/ma şartnamelerini karşılıyor

bugun 1000km bakımına gittim shell in 4 zamanlı 15-50 yağını koydular
 
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
83
dincer59 Çok teşekkür ederim :)

Arkadaşlar,abilerim, öğrenciyim motorun bütün parası babamdan çıktı korumaları alırken bari yük olmıyım diyorum.
Kask ve mont'um var

Uygun fiyatlı ve sağlam Eldiven-Dizlik önerilerinizi bekliyorum (Eldiven yazlık olacak ama mümkünse yarım değil )

Şimdiden teşekkür ederim :rendeer:
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Arkadaşlar ilk bakımlarınızda yağ tercihleriniz ne oldu?servismi değiştirdi yoksa kendiniz alıp servisemi değiştirtiniz??ben ilk yağ değişiminde mobil 15/50 racing full sentetik ile yapmak istiyorum tabi alternatif çok ama bence en iyi yağ bu birde castrol 10/50 racing 15/50 tam sentetik..3. seçenek olarak shell 15/50 ultra siz seçiminizi hangisinden yana kullanacaksınız??bu dediğim yağlar bütün şartnameleri karşılıyor, özellikle sj sınıfı olmasına farklı bir tercih yaparsanız dikkat edin, bu yağlar apı/sj-jaso/ma şartnamelerini karşılıyor

Ben ilk yağımı 10w/50 castrol power raceing olarak tercih edicem. Kardeşimin cbf 10 gün kadardır bende. Bu yağı daha önce hiç kullanmamıştım ve ilk kez bu gün kardeşimin cbf 150 sine koydum. İlk fark ettiğim şu oldu, 10/40 tan sonra. Bariz bi şekilde motor daha sessiz çalışmaya başladı. Şıkırdama sesi ortadan kalktı, tok bir motor sesi oluştu. Sessiz, tok sesli bi elektrik motoru çalışıyormuş hissi uyandırdı bende. Bu yağı edinebildiğim müddetçe bu yağ ile devam etmeyi düşünüyorum. Henüz bu yağ ile 4-5 km yaptım. Uzun yolda henüz denemedim ama bi olumsuzluk gözlemleyeceğimi hiç sanmıyorum.

Sıfır aldığımız motorlara yağı nerede konuluyor bilen var mı =? Bizim servisler mi koyuyorlar motor kasadan çıktığında ? Muhtemelen o yağ 10-40 ve markası cinsi vb belli değil, ben rodaj yağını, motoru aldığım ilk gün motorumu evimin önüne çektiğimde bile değiştirebilirim. İmkan varsa 1000 bakımını beklemeden, motor sıfırken motor yağı kaliteli bi 10-50 veya 15-50 yağ ile değiştirmek çok iyi olur diye düşünüyorum. Mobil 15w/50 tam sentetikten de çok memnun kalmıştım bu arada bilgi olarak. 1. tercihim Castrol 10-50.. 2. tercihim Mobil 15-50 3. tercihim Shell 15-50 olurdu. Tüm bu yağlar tam sentetik. İpone-Motul tabiki bunları saymıyorum. Bu yağlar bizim motorlarımız için bence ihtiyaç fazlası :) Mobil yağ kullandığım dönemlerde yağ değişim gününe kadar vites geçişleri yumuşak ve sesiz geçiş özelliğini yitirmemişti. Shell bu konuda biraz zayıftı, 1000-1500. km lerde vites geçişleri sert ve seli olaya başlamıştı. Bu konuda Castrolünde mobil den aşağı kalacağını sanıyorum. Repsolün 15-50 yağı sentetik değil. Yarı sentetik dahi değil, madeni. Repsolün bi tam sentetik yağı var. Ama oda 10-40. Bilginize. Bu yüzden repsol ü saymadım. Ama tabiki ilk 3 seçenek yok ise repsol koyarım. Sorun etmem.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:35 ----------

bikaç sorum olucak

-zincir gevşedi ses yapıyo şuan 500 km de gerdirsemmi yoksa 1000 bakımını mı bekleyim?

-ön fren sıkınca diskhafif titretme yapıyo normal değil sanırım nedendir?

-motor ısınınca sibop sesine benzer çıkanses yağdan dolayımı geçen yazmışlardı uzun uzun 10.50 yada 15.50 ile değişince kesicekmi

teşekkrler şimdiden

Cbf 150 lerin orjinal zinciri oldukça kalitesiz. çabuk esniyor. Bu yüzden zincirinin gerdirilmesi gerekiyorsa bunun için servise gitmen gerekmemeli. Kullanım tarzına göre tamamen senin belirleyeceğin aralıklarla zincirin gevşeyecek ve gerektiği oranda gerdirilmesi gerekecektir. Bu ufak bakım işlemini kendin yapabilmelisin. Sadece zincir gerdirmek için servise gidilmesi gerekmemeli. Motoru ilk gün servisten çıkartmadan orinkli zincir ile orji zincirini değiştireceğim. Orj zincirin baklaları ybr nin orj zincirinin baklalarından aşırı bi şekilde ince. Kardeşimin motor 40 binde, motorun üzerinde şu anda motor 4000 km de iken Yamaha yetkili servisinden aldığımız orj ybr zinciri var. Ve baklaları bizim orj zincire göre bariz daha kalın. İlginçtir, incir hiç gevşemiyor. Dişli grubu da orjinal 40 binde ve dişlerinde hiçbir aşınma belirtisi yok. Daha bu gün ön kapağı açtım ve gördüm. Eğer imkanın varsa zincirini kaliteli bi orringli veya daha kalın baklalı ybr zinciri vb değiştir. Çünki zincir gevşeye gevşeye biterken, baklaların arasındaki mesafe açıldığından dişlilerin ömrünü de, dişlerinide yiyor ve sen zincirini değiştirirken dişli grubunuda değiştirmek zorunda kalıyorsun. Yani uygun olan bu. Motorunuda seviyorsan böyle yapmak zorunda hissediyorsun kendini. Kardeşimin motordaki zincir dişlinin ömrü, sonsuza dek sürecekmiş gibi duruyor. Hiç gerdirmiyoruz. Zincir 36 bin km de, ön arka dişlilerin dişleride ilk günki gibi. Hiç bir aşınma belirtisi yok.

Bu şıkırdama sesi motor ilk çalıştığı bi kaç dk içinde yoksa ve gerçekten ısınınca çıkıyorsa büyük ihtimal 10-40 yağın olumsuzluğu. 15-50 / 10-50 ile değiştirirsen bu şıkırdama sesini büyük oranda veya tamamen ortadan kalkacak. Ama tabiki temmuz ağustos sıcaklarında 15-50 de olsa bu sesi rahatsız edici olmamakla birlikte duyabiliyorsunuz uzun yol yaptığınız zamanlarda. Ama bu şıkırdama sesi marş bastıktan sonrada hemen duyulmaya başlıyorsa sibop ayarı ihtiyacından dolayı da olabilir. 4000 km bakımı gelmeden sibop ayarına gitmesi gereken bi arkadaşım olmuştu. Yani ondaki şıkırdama yağdan değildi. Sibop ayarı ihtiyacındandı. Marşa bastığında hemen dinlemeye başlıyordun şıkı şıkı...
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Tamamen katılıyorum. Çabuk uzayan dandik zincir dişlilerinizin de çabuk aşınmasına neden olacaktır. Almışken ne gerek var demeyin kaliteli zincir kullanın. Ayrıca gere gere gevşete sıka somunun olduğu yerlerin boyası da zedelenicek bunu da unutmayın.
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
slm arkadaşlar . mont kullanan arkadaşlar nasıl mont kullanıyorlar biraz yardımcı olabilirlermisiniz? racingmi ,enduromu ? arasında kaldım yazın ve kışın en rahatı hangisi oluyor ? benim için öncelikli koruması süsünde felan değilim hani ama motoru koyunca sivil gezerken nasıl olur diyede kafama takılmıyor değil. yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
190
slm arkadaşlar . mont kullanan arkadaşlar nasıl mont kullanıyorlar biraz yardımcı olabilirlermisiniz? racingmi ,enduromu ? arasında kaldım yazın ve kışın en rahatı hangisi oluyor ? benim için öncelikli koruması süsünde felan değilim hani ama motoru koyunca sivil gezerken nasıl olur diyede kafama takılmıyor değil. yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

Ben Bering aldım montu www.motomaxonlineshop.com adresinde var yazlık file mont diye ve gerçekten yazlık bi mont sıcak havalarda bile üzerinde kalabilecek bi mont havaların daha tam ısınmadıgı su aralarda da içine kapişonlu bi şey daha giyiyorum gayet güzel oluyor şiddetle tavsiye ederim. Siteye girince sol taraftan ceketler erkek ceketleri ve tekstil diye seç İlk sayfada en baştaki benim mont fiyatıda 189,90 mış.
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
Ben Bering aldım montu www.motomaxonlineshop.com adresinde var yazlık file mont diye ve gerçekten yazlık bi mont sıcak havalarda bile üzerinde kalabilecek bi mont havaların daha tam ısınmadıgı su aralarda da içine kapişonlu bi şey daha giyiyorum gayet güzel oluyor şiddetle tavsiye ederim. Siteye girince sol taraftan ceketler erkek ceketleri ve tekstil diye seç İlk sayfada en baştaki benim mont fiyatıda 189,90 mış.

fena değilmiş aslında antalyanın sıcağında ne kadar gider bilmiyorum siz sanırım yeni aldınız incelediğim kadarıyla astarı felan da varmış çıkabilen,çok sıcaklarda deneme şansızınız daha olmadı sanırım ama bu 4 mevsimlik montlar yazın ne kadar verimlidir diye düşünüyorum ?. kullanan varmıki arkadaşlar arasında.? şöyle içinin miflonu astarı felan çıkıp fermuarları felanda açıyormuşun :silent: neyki bu ? neyse cevap için teşekkür.
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
ARMODE mont kullandim 2sene once,okadar memnun kaldm ki,siddetle tavsiye ederm,180tl civari hemde,3katli olmasina ragmen simdiki 400tl lik bering montmdan dha hafifti,yagmur soguk gecirmedi,buz gbi hawalarda ble tisortn ustne gyp ciktgm oldu,en alt kati yelek,snra yagmurluk,snra fileli korumalik vardi yazin icerde ruzgar esiyo montun,2 kisi giyebilyo eger artcı usurse:) pisman olmazsınz yani,kisa olani cok sekil,gezerkende hos gorunuyosunuz
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:46 ----------
bikaç sorum olucak

-zincir gevşedi ses yapıyo şuan 500 km de gerdirsemmi yoksa 1000 bakımını mı bekleyim?

-ön fren sıkınca diskhafif titretme yapıyo normal değil sanırım nedendir?

-motor ısınınca sibop sesine benzer çıkanses yağdan dolayımı geçen yazmışlardı uzun uzun 10.50 yada 15.50 ile değişince kesicekmi

teşekkrler şimdiden

bikaç ta foto oynadım beğenirsinz umarım

Diğer konuda ethem gerekli bilgiyi vermiş, disk konusunda benim söylemek istediğim bişiy var dediğin titreme olayı eğer disk sıcakken soğuk su tutulmuşsa yamulma olmuş olabilir muhtemelen hissettiğin titreme bundan garantiye girermi bilmem ama servise iyice kontrol ettir..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:48 ----------

Ben ilk yağımı 10w/50 castrol power raceing olarak tercih edicem. Kardeşimin cbf 10 gün kadardır bende. Bu yağı daha önce hiç kullanmamıştım ve ilk kez bu gün kardeşimin cbf 150 sine koydum. İlk fark ettiğim şu oldu, 10/40 tan sonra. Bariz bi şekilde motor daha sessiz çalışmaya başladı. Şıkırdama sesi ortadan kalktı, tok bir motor sesi oluştu. Sessiz, tok sesli bi elektrik motoru çalışıyormuş hissi uyandırdı bende. Bu yağı edinebildiğim müddetçe bu yağ ile devam etmeyi düşünüyorum. Henüz bu yağ ile 4-5 km yaptım. Uzun yolda henüz denemedim ama bi olumsuzluk gözlemleyeceğimi hiç sanmıyorum.

Sıfır aldığımız motorlara yağı nerede konuluyor bilen var mı =? Bizim servisler mi koyuyorlar motor kasadan çıktığında ? Muhtemelen o yağ 10-40 ve markası cinsi vb belli değil, ben rodaj yağını, motoru aldığım ilk gün motorumu evimin önüne çektiğimde bile değiştirebilirim. İmkan varsa 1000 bakımını beklemeden, motor sıfırken motor yağı kaliteli bi 10-50 veya 15-50 yağ ile değiştirmek çok iyi olur diye düşünüyorum. Mobil 15w/50 tam sentetikten de çok memnun kalmıştım bu arada bilgi olarak. 1. tercihim Castrol 10-50.. 2. tercihim Mobil 15-50 3. tercihim Shell 15-50 olurdu. Tüm bu yağlar tam sentetik. İpone-Motul tabiki bunları saymıyorum. Bu yağlar bizim motorlarımız için bence ihtiyaç fazlası :) Mobil yağ kullandığım dönemlerde yağ değişim gününe kadar vites geçişleri yumuşak ve sesiz geçiş özelliğini yitirmemişti. Shell bu konuda biraz zayıftı, 1000-1500. km lerde vites geçişleri sert ve seli olaya başlamıştı. Bu konuda Castrolünde mobil den aşağı kalacağını sanıyorum. Repsolün 15-50 yağı sentetik değil. Yarı sentetik dahi değil, madeni. Repsolün bi tam sentetik yağı var. Ama oda 10-40. Bilginize. Bu yüzden repsol ü saymadım. Ama tabiki ilk 3 seçenek yok ise repsol koyarım. Sorun etmem.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:35 ----------



Cbf 150 lerin orjinal zinciri oldukça kalitesiz. çabuk esniyor. Bu yüzden zincirinin gerdirilmesi gerekiyorsa bunun için servise gitmen gerekmemeli. Kullanım tarzına göre tamamen senin belirleyeceğin aralıklarla zincirin gevşeyecek ve gerektiği oranda gerdirilmesi gerekecektir. Bu ufak bakım işlemini kendin yapabilmelisin. Sadece zincir gerdirmek için servise gidilmesi gerekmemeli. Motoru ilk gün servisten çıkartmadan orinkli zincir ile orji zincirini değiştireceğim. Orj zincirin baklaları ybr nin orj zincirinin baklalarından aşırı bi şekilde ince. Kardeşimin motor 40 binde, motorun üzerinde şu anda motor 4000 km de iken Yamaha yetkili servisinden aldığımız orj ybr zinciri var. Ve baklaları bizim orj zincire göre bariz daha kalın. İlginçtir, incir hiç gevşemiyor. Dişli grubu da orjinal 40 binde ve dişlerinde hiçbir aşınma belirtisi yok. Daha bu gün ön kapağı açtım ve gördüm. Eğer imkanın varsa zincirini kaliteli bi orringli veya daha kalın baklalı ybr zinciri vb değiştir. Çünki zincir gevşeye gevşeye biterken, baklaların arasındaki mesafe açıldığından dişlilerin ömrünü de, dişlerinide yiyor ve sen zincirini değiştirirken dişli grubunuda değiştirmek zorunda kalıyorsun. Yani uygun olan bu. Motorunuda seviyorsan böyle yapmak zorunda hissediyorsun kendini. Kardeşimin motordaki zincir dişlinin ömrü, sonsuza dek sürecekmiş gibi duruyor. Hiç gerdirmiyoruz. Zincir 36 bin km de, ön arka dişlilerin dişleride ilk günki gibi. Hiç bir aşınma belirtisi yok.

Bu şıkırdama sesi motor ilk çalıştığı bi kaç dk içinde yoksa ve gerçekten ısınınca çıkıyorsa büyük ihtimal 10-40 yağın olumsuzluğu. 15-50 / 10-50 ile değiştirirsen bu şıkırdama sesini büyük oranda veya tamamen ortadan kalkacak. Ama tabiki temmuz ağustos sıcaklarında 15-50 de olsa bu sesi rahatsız edici olmamakla birlikte duyabiliyorsunuz uzun yol yaptığınız zamanlarda. Ama bu şıkırdama sesi marş bastıktan sonrada hemen duyulmaya başlıyorsa sibop ayarı ihtiyacından dolayı da olabilir. 4000 km bakımı gelmeden sibop ayarına gitmesi gereken bi arkadaşım olmuştu. Yani ondaki şıkırdama yağdan değildi. Sibop ayarı ihtiyacındandı. Marşa bastığında hemen dinlemeye başlıyordun şıkı şıkı...

Evet ethem castrol diğer yağlara göre bariz üstün ama mobilinde bir farkı yok zaten 25 tl civarında fiyat alternatifi olan yağ yok(mobil,castrol,shell) diğerleri bize bi gömlek fazla ve gereksiz gelecektir 1 lt yağa 35 lira veremem doğrusu ester katkılı vs ıpone filan ama bize gereksiz.. benim anlmadığım olay repsolü honda tercih ediyor, ve ve hondanın jaso t-903 şartnamesini karşılıyor ama sentetik değil, ilginç bende baktım sj sınıfı ama sentetik değil, ben ilk değişimi 500 km de yapıcam, mobil veya castrol hangisini bulursam koyucam burada bayisi bp ama yağ yok inanılır gibi değil başka yerden bulmaya çalışıcam bide motorun ilk yağını ben koymak istemiştim aynen senin gibi, fabrikadan yağları konulmuş geliyomuş buraya kadar tamam ancak, seviyesi düşükse başka özellikte 20/50 kamyon yağı ilave edebiliyolar buna dikkat etmek lazım farklı numarada bir yağın ilavesi mevcut yağın bütün özelliğini bozuyor..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:59 ----------

bugun 1000km bakımına gittim shell in 4 zamanlı 15-50 yağını koydular

Bu koydukları yağ shelin mineral olan sx mi? yarı sentetik olan vsx mi?yoksa tam sentetik olan ultramıydı acaba?bunların hepsi 15/50
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
çok güzelmiş mucit kardeş sağol

Sen de sağol.

slm arkadaşlar . mont kullanan arkadaşlar nasıl mont kullanıyorlar biraz yardımcı olabilirlermisiniz? racingmi ,enduromu ? arasında kaldım yazın ve kışın en rahatı hangisi oluyor ? benim için öncelikli koruması süsünde felan değilim hani ama motoru koyunca sivil gezerken nasıl olur diyede kafama takılmıyor değil. yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

Para sorun değil dersen yaz ve kış için ayrı ayrı 2 mont derim.

arkadaşlar benim sorunum sizlerdede vardır sanırım.
arkadaşımız beyaz spor ayakkabıyla kullanıyor bende aynı durumdayım amma vites kolu ayakkabılarım mahvediyor bende fazla titizim bu konuda çok rahatsızım.
vites kolunun ayakkabılarımıza zarar vermemesi için neyapabiliriz?
saygılarım
slmlr
Ercan.

En iyisi ve de tavsiye edileni motosiklet ayakkabısı alman ya da arkadaşlar tavsiye etmişler zaten.

arkadaslar bugun itibariyle motorumu satmıs bulunuyorum. bakalım kısmet hangi yeni motora gulecek. hepinize iyi forumlar :)

Hayırlı olsun
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:46 ----------


Diğer konuda ethem gerekli bilgiyi vermiş, disk konusunda benim söylemek istediğim bişiy var dediğin titreme olayı eğer disk sıcakken soğuk su tutulmuşsa yamulma olmuş olabilir muhtemelen hissettiğin titreme bundan garantiye girermi bilmem ama servise iyice kontrol ettir..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:48 ----------

yağmurda kullandım bigün ama okadar çok ısındığını sanmıyorum diskin sonuçta ıslakken kolay ısınmaz ki yamultçak kadar..servis görsün bi bakalım
 
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
97
bikaç sorum olucak

-zincir gevşedi ses yapıyo şuan 500 km de gerdirsemmi yoksa 1000 bakımını mı bekleyim?

-ön fren sıkınca diskhafif titretme yapıyo normal değil sanırım nedendir?

-motor ısınınca sibop sesine benzer çıkanses yağdan dolayımı geçen yazmışlardı uzun uzun 10.50 yada 15.50 ile değişince kesicekmi

teşekkrler şimdiden

bikaç ta foto oynadım beğenirsinz umarım...









kardeşim aynı yalpalama bendede var ve incelediyimde disk aynası ve çantın bariz sağa sola yalpalı döndüğünü gördüm.tekeri çevirip üstten bakarsan bariz belli oluyor.baktığında bana yazarsan sevinirim hepsi aynımı açaba .3 milimetre civarı yalpa var frendeki yalpalamanın yanı sıra 60 70 te giderken direksiyonu biraz gevşek tut direksiyon yalpalıyor
 
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
441
slm arkadaşlar . mont kullanan arkadaşlar nasıl mont kullanıyorlar biraz yardımcı olabilirlermisiniz? racingmi ,enduromu ? arasında kaldım yazın ve kışın en rahatı hangisi oluyor ? benim için öncelikli koruması süsünde felan değilim hani ama motoru koyunca sivil gezerken nasıl olur diyede kafama takılmıyor değil. yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

PROHELL MONT 3 katlı tarafımızdan test edildi onaylandı. 450 km kesintisiz yağmur ve rüzgar, içerisinde terledik. şimdi havalar ısınmaya başladı, iç takımlarını sökünce tam bir yazlık mont. Hem hafif hem korumalı, havalandırması da gayet güzel. (üç katlı olan)

http://www.motosikletim.com.tr/kategori/tekstil-montlar.aspx?brnd=PROHEL
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
95
PROHELL MONT 3 katlı tarafımızdan test edildi onaylandı. 450 km kesintisiz yağmur ve rüzgar, içerisinde terledik. şimdi havalar ısınmaya başladı, iç takımlarını sökünce tam bir yazlık mont. Hem hafif hem korumalı, havalandırması da gayet güzel. (üç katlı olan)

http://www.motosikletim.com.tr/kategori/tekstil-montlar.aspx?brnd=PROHEL

mrblar
ben prohol aldım ve dikişleri söküldü geri iade ettim ki hiçte beğenmedim çok kaba.şuan Revit ride mont ve revit factory pantolonum var çok memnunum arkadaşlar herkezede tavsiye ederim ki montu normalde de giyiyorum çok süpper.
slmlr

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:58 ----------

bunun icin ayakkabi koruyucular satiliyor cokta pahali seyler degil internetteki motosiklet malzemesi satan yerlerde var arattirin bulacaksiniz.


evet ybr aynasi metehanin motoru zati kendiside siddetle oneriyor ybr aynasini.:queen::cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:49 ----------



Mudur cok sevindim sende ben gibi erken erken kavusacan motoruna ne guzel Allah sevdigi kuluna essegini once kaybettirir sonra buldururmus. Yalniz su imzandaki vuslat tarihinide degistirmen icap eder o zaman mayis 20 yaparsin artik :cat::bounce:
yakkabı koruyucusu konusunda teşekkür ederim.
ybr aynasına gelince dün ben burada görmezden önce parçacı arkadaşımla takıcaktık fakat sağ aynanın ters diş olduğunu ve bizim motorlara (cbf150-2011)uymadığını söyledi.bu nedenle takmadık ama siz takmışınız heralde sıkntı yok?bu konuda bili verirmisiniz nasıl taktınız.
ben de ölçtüm ybr aynaları daha geniş bizimkilerden ve daha güzel göstereceğinden eminim.
saygılarımla
slmlr
kazasız cezasız sürüşler.
Ercan MALERİ.
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
22
Ercan MALERİ. Senin montu gördüm parçacı arkadaşta. O soralar ben de mont bakıyordum. Paraya kıyınca mont da güzelleşiyor haliyle. Dün dizlik soracaktım ben de ama zamanım kalmadı oraya uğramaya. Dizlik eksiği hissediyorum şu sıralar.
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Ben Bering aldım montu www.motomaxonlineshop.com adresinde var yazlık file mont diye ve gerçekten yazlık bi mont sıcak havalarda bile üzerinde kalabilecek bi mont havaların daha tam ısınmadıgı su aralarda da içine kapişonlu bi şey daha giyiyorum gayet güzel oluyor şiddetle tavsiye ederim. Siteye girince sol taraftan ceketler erkek ceketleri ve tekstil diye seç İlk sayfada en baştaki benim mont fiyatıda 189,90 mış.

Ben geçen sene aldım o montu Ankara sıcağında giydim. Çok güzel tavsiye ederim. Ama bedeni biraz dar, medium iseniz large alın üzerinde daraltma ayarı var, hem serin olursa içine polar giyip mevsimlik de kullanabilirsiniz.
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
yeni alan arkadadaşlar, zincirlerinizin yağını ihmal etmeyin. uzamanın sebeplerinden biride odur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst