- Katılım
- 22 Ara 2010
- Mesajlar
- 154
valla ilk zamanlar ara ara geliyodu zorlayınca dahada belirginlesiyor fazla zaman geçirmeden yeni ekzozunu iste bence bide benim ön çamurluk tekere cok yakın çukura girince lastiğe deyiyor onuda garantiden halledicekler
Benimde çok hafif bir tıslama gibi bir ses geliyordu ama ben kendi sesi olarak düşünüyordum. Motoruda zorlamadım hani ama birden ses arttı.. Gidicem en yakında servise. Ön çamurluğu da çıkartıyorlar vidalarını hafif üste alarak hallediyorlar garantiden gelecek olan çamurlukta aynı olacaktır bence..
lastiklerin havasina bende baktirayim...cunku suspansiyon olayindan bende supheleniyorum...zaten bu hafta bakima gidecegim...800 km. bakimi
Kesinlikle baktır..(daha doğrusu benzinlikte kontrol et) Benim motorlda 62psi basıncındaydı ön teker. normal değeri 29 olması gerekiyordu şok oldum resmen. Ana yolda beyaz çizgili bantlardan geçerken bile sanki çukura girmiş gibi oluyordum ama havayı normale alınca resmen değişti motor. İyiki lastikler patlamamış o basınçta.. Bu lastikler bu basınca dayanıyorsa hiç bir şey olmaz artık..
eksoz sorunu olan arkadaşlar geçmiş olsun umarım başka sorun olmaz, arkadaşlar yarın pazartesi plakam çıkacak (tahminen) ve motoru almaya gideceğim, bu arada şase ve motor numaraları ronny nin neresinde motoru alırken kontrol etmem gerek sanırım.saygılar
Saol hiç beklemiyordum cidden böyle bir şey.. kontrol etmende fayda var. ben kontrol etmedim.. bende bakıyım bari.
Son düzenleme: