Kanuni Kanuni - Ronny

Katılım
22 Ara 2010
Mesajlar
154
Arkadaşlar bizim motorun fren hidrolik yağı ön panelin içinde kalıyor ve yağ seviyesi gözükmüyor. Bunu nasıl kontrol edicez ?
Göstergelerde dikdörtgen şeklinde bir yer var acaba orası ikaz lambası mı ? Kitapçıktan baktım ama oranın ne olduğunu açıklanmamış..
 

D_R

Katılım
24 Ağu 2010
Mesajlar
84
o egsozu sökün atın oradan soba borusu gibi böyle dandik bişey olmaz yaa
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
tamam söker atarız. :p

neka para oka kofte beyler :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:58 ----------

Arkadaşlar bizim motorun fren hidrolik yağı ön panelin içinde kalıyor ve yağ seviyesi gözükmüyor. Bunu nasıl kontrol edicez ?
Göstergelerde dikdörtgen şeklinde bir yer var acaba orası ikaz lambası mı ? Kitapçıktan baktım ama oranın ne olduğunu açıklanmamış..

Aku ikazi olmasi lazim...
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
76
bencede bu paraya bu motor var hepsini arastırdım en iyisi bu yamaha yada honda almaya kalksak 4 veya 5 bin vermek lazım oda cok para 2 senede motor kendini amorti ediyo zaten dolmus parasına geliyo

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:34 ----------

ronnytechno arkadasım motoruna baktıra bildin mi nekadar masraf çıkdı
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
71
ronny hk.

Değerli arkadaşlar, ben bir adet Ronny almayı düşünüyorum, yakın zamanda bu motoru alan veya kullanan arkadaşlardan tavsiye bekliyorum, motordan memnun musunuz yani bu motor alınır mı? ikincisi alan arkadaşlar veya bilgisi olan arkadaşlar plaka dahil kaça mal ettiniz bilgi verirseniz burada bana liste fiyatı çekiyorlar indirim yapamayız diyorlar (plaka dahil 2350) bu fiyat nasıldır? paylaşım için hepinize teşekkür ederim, saygılar. Kartakont​
 
Katılım
22 Ara 2010
Mesajlar
154
Peşin 2000 +250 plaka ruhsat. ancak plaka ruhsat masrafları taş patlasa 180-190 tutar kendin yaparsan.
Sürekli yorum yapıyoruz zaten ancak yine özet geçmek gerekirse;
Eğer maddi olanakların yetiyorsa daha kaliteli çin olmayan bir motor almanı tavsiye ederim her ne kadar kanuni için tam çinli demeselerde..
Motora gelince ben şu anki halinden memnunum bir sorunu yok gayette yeterli bir gücü var. Kullanılan malzeme pek kaliteli değil ve bana güven vermiyor açıkcası ancak bu fiyata alınabilecek en iyi motorlardan biri bence ki ben de baya araştırdım ve sonuç olarak bunda karar kıldım. Görüntüsü ciddi anlamda hoş ve çok dikkat çekiyor.. Motoru hor kullanmaz ve bakımlarını zamanında yaptırırsan hiçte sorun çıkartıcak bir motor değil..
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
71
Teşekkürler

Sayın bobora arkadaşım bilgilendirme için teşekkür ederim. Motorunuzu güle güle güzel günlerde kullanın, saygılarımla. kartakont
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
71
aldım gitti

bobora arkadaşın fiyatından pazarlık yaptım ve bugün 1 adet ronny siyah renk (sadece o vardı) aldım. vakit nedeniyle ay başında teslim alacağım (plaka o zaman halledilecek), hayırlı olsun, teşekkürler. ehliyeti de temmuzda olmazsa (sanırım ekim ayında sınav var) ekimde planlıyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
atillaboz . dostum motor serviste su an parça beklıyo ön maşanın ordakı bı parça deişicek 90 lira parca tutuyomuş, + 40 lirada işçilik istediler .. parca gelsımn bende motoruma kavuşucam ... diğer bi arkadaş ta fiyat sormuş ben motoru 2100 liraya nakit aldım + 250 lirada muameleciye verdım ..( kendın yaparsan bu kadar tutmaz) ben zamanım olmadığı için öyle yaptrmak zorunda kaldım ...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:06 ----------

bobora arkadaşın fiyatından pazarlık yaptım ve bugün 1 adet ronny siyah renk (sadece o vardı) aldım. vakit nedeniyle ay başında teslim alacağım (plaka o zaman halledilecek), hayırlı olsun, teşekkürler. ehliyeti de temmuzda olmazsa (sanırım ekim ayında sınav var) ekimde planlıyorum

siyah almakla en mantıklı seçimi yapmışsın benım ronny de siyah çok güzel duruyo :Dd
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
71
teşekkürler. siyah dediğim gibi tekti ama güzel duruyor. diğer renklerde güzel aslında ama önemli olan güzel günlerde mutlulukla eskitmek, saygılar. kartakont
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ara 2010
Mesajlar
154
bobora arkadaşın fiyatından pazarlık yaptım ve bugün 1 adet ronny siyah renk (sadece o vardı) aldım. vakit nedeniyle ay başında teslim alacağım (plaka o zaman halledilecek), hayırlı olsun, teşekkürler. ehliyeti de temmuzda olmazsa (sanırım ekim ayında sınav var) ekimde planlıyorum

Hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle.. :cat:
Ben gelmesi için 2 hafta beklemiştim şu anda ronnylere çok talep varmış ve bayilere gönderemiyorlarmış hemen..
Motoru bayiden almadan önce tüm ayarlarının yapıldığını kontrol et.. iyice incele motoru..
 
Katılım
22 Ara 2010
Mesajlar
154
Ben aldığımda motor stop ediyordu sürekli bu kolay bir işlem hemen hallederler ama sürekli bir ses geliyordu ve ön çamurluk tekere çok yakın ve sürtüyordu.. Ayrıca tekerler geniş olduğu için arka teker sağ süspansiyona aşırı yakındı hatta sürtüyor gibi gelmişti bana bunlara dikkat et. Tekerlere iyi bak geniş tekerler ve etrafındakilere çok yakın.. Frenler çok az tutuyor olacak ki zaten ona bir şey yapamıyorlar zamanla tutmaya başlıyor kullandıkça..
Benim başıma böle şeyler geldi ama hepsini 15dk.ya halletti usta şu anda her şey normal.. Sende bu söylediklerime dikkat edersen tekrar servise gitmek zorunda kalmazsın.
Birde benim bu tür sorunları yaşamamın sebebi motoru ayarsız bir şekilde bırakmalarıydı bayiye. Usta bana kendisi söyledi ilk kullanan müşteri olsun ki bazı istekleri oluyor onları da ayar yaparken yerine getiriyoruz tekrar tekrar bakmamış oluyoruz diye..
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
71
anladım bobora arkadaşım, uyarılarınızı dikkatle okudum ve takip edeceğim, teşekkürler.
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
benim de motor stop edip duruyordu...benzin kapagi problemiymis...kartakont bence su ana kadar olan tum ronny mesajlarini oku...bayagi bilgi edinebilirsin...iyi gunlerde kullanman dilegiyle...bu arada ilk bakimlarini yaptiran arkadaslar ekstra servis ucreti odediler mi?...
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
benim ilk bakım zamanı henüz gelmedi ama ben sordum servise ... ücretsiz dediler , sadece yağ parasını ödersin dediler ..
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
Motoru sonunda otelin acik otoparkından kapalı bir alana aldirabildim.Bakalim korezyon ve paslanmanin onune gecebilecekmiyiz.Antalya dedigim gibi motor dusmani :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst