- Katılım
- 22 Ara 2010
- Mesajlar
- 154
Arkadaşlar bizim motorun fren hidrolik yağı ön panelin içinde kalıyor ve yağ seviyesi gözükmüyor. Bunu nasıl kontrol edicez ?
Göstergelerde dikdörtgen şeklinde bir yer var acaba orası ikaz lambası mı ? Kitapçıktan baktım ama oranın ne olduğunu açıklanmamış..
Göstergelerde dikdörtgen şeklinde bir yer var acaba orası ikaz lambası mı ? Kitapçıktan baktım ama oranın ne olduğunu açıklanmamış..