Kanuni Kanuni - Ronny

Katılım
22 Ara 2010
Mesajlar
154
demek bir çamurluk sorunu var. Biraz dikkat ettim de hem kısa tutmuşlar çamurluğu hem de süspansiyon için kesmişler yandan. O yüzden olsa gerek.. ama çaresi bulunabilir gibi.
Gerçi çok fazla çamura bulamıyorsa sorun olmaz :bounce:
 
Katılım
22 Kas 2010
Mesajlar
7
2 aydır kullanıyorum bu motoru , gözlemlediğim en kötü yeri frenleri.Arka freni sıktığım zaman bazen takılı kalıyor, ilk bakım zamanı geldi bakımında inş.hallederler fren konusunu. Ronny kullanan arkadaslar sizdede benzin göstergesi motor hareket halindeyken hareket ediyor mu yoksa hareketsiz mi duruyor?Yakıt konusunda iyi yaklaşık 11-12 krş yakıyor şu anda. Bu motor baya satmaya başladı gördüğüm kadarıyla , ben Alanya da yaşıyorum ve yollarda baya görür oldum.
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
Benim ronny de su ana kadar bi problem yok . benzin göstergesine gelicek olursak muhakkak farklılılklar olur çünkı depo içinde benzin sabit olmuo haraket edıyo bu da şamandırayı haraket ettirdiği için ibre farklılık gösteriyo olabılır.frenler ilk aldığımda gercekten çok zayıftı ama gun gectıkçe kendine gelıyo .. tekirdağda benden başka ronny kullanıcısı yok sanırım ben hiç görmedim ama ROKKO

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:46 ----------

Rokko çok var bende yılbasından önce rokko almayı dusunuodum ama ronny ı görunce kararım deişti . Ronny güzel bence bu fiyata bı motor almayı düşünenler kesınlıkle ronny alsın çunkı bu motor gerek çekişi gerekse yakışıklılığıyla çok iyi =)
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
Yalaşık 2 haftadır kullanıyorum.Antalyada olduğum için sehpasında ve ayaklığında ufak tefek paslanmalar başladı.Onun dışında motorun benzin tüketimi oldukça ekonomik.Şu ana kadar 209 km yol yaptim.Frenleri çoğu arkadaşın yazdığı gibi şimdilik zayıf.Yerli malı olması, dış görünüşü ve fiyat / performansı tatmin edici.Yakında fotoğraflrı da eklerim.Herkese iyi sürüşler...
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
102
Bence bu ötekilerden daha iyi dostum :cat: ön farı bana suzuki gsxr ı andırıyor :p acaba mavi beyaz olanı varmı bu motorun ?

http://www.motoran.com.tr/wind125.htm

burada siyah ve beyazıda var.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:30 ----------

Bu motoru kullanan yada inceleme fırsatı olan arkadaş var mı acaba? Çin malı motor almak istemiyorum ama her türlü ihtimali düşünüyorum şu anda(motoru ulaşım amaçlı kesin almam gerekmekte) eğer çin almak zorunda kalırsam bu motoru almayı düşünüyorum.. Motor hakkında bilgisi olan varsa paylaşırsa çok sevinirim.

Bundan once mondial kullandım 14000 km de sattım.ılk 7-8 bın km sorunsuzdu.sonra sorun cıkarmaya basladı.Sımdı ımzamda yazan motoru aldım.Tabııkı honda vespa gıbı markalarla kıyaslanamaz.ama bana da senın gıbı ıse gıtmek ıcın gereklıydı ve ısımı fazlasıyla goruyor.en kotu ıhtımalle 10000 km bıner 1000 tl ye satarsın.
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
bbora dostum yukarıda verdiğin linkteki motor bu motordan değil zaten bu farklı bı markanın buna benzetilmiş hali senın verdiğin linkteki motor kanuni ronny değil zaten :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:11 ----------

motoran windy 125 ile kanuni ronny 150 karıstırlımış burda ronny nın tekerleri böyle ince değil .....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:14 ----------

bu windy yi inceledim çok tipsizmiş harbiden :D ronny ye benzetmişler ama bbora sen bence roınny yi gör sonra tekrar düşün . taklitlerindedn sakının :=)
 
Katılım
22 Ara 2010
Mesajlar
154
Yok ben de aynısı demedim zaten yanlış anlaşılmış. O motoru gördüm sadece ve hiç beğenmedim aynısı gibi olmalarına rağmen..

Kanuni ronny siparişi verdim zaten 11-12 si gibi kesin tarih verdiler bekliyorum..:queen:


Bu arada ronny sahibi olan arkadaşlar fotolar koysada renklense buralar :p
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Kuyruk kısmı aprilia sr 50 den arak olmuş . Yakışıklı model çıkarmışlar. Bira ordan biraz burdan :)
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
Yok ben de aynısı demedim zaten yanlış anlaşılmış. O motoru gördüm sadece ve hiç beğenmedim aynısı gibi olmalarına rağmen..

Kanuni ronny siparişi verdim zaten 11-12 si gibi kesin tarih verdiler bekliyorum..:queen:


Bu arada ronny sahibi olan arkadaşlar fotolar koysada renklense buralar :p

Bugün bir kaç fotoğraf çekebildim.İş güçten fırsat bulabilirsem daha da çekeceğim.İyi sürüşler....

http://i104.photobucket.com/albums/m193/okanica/PICT2591.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m193/okanica/PICT2595.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m193/okanica/PICT2598.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m193/okanica/PICT2596.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m193/okanica/PICT2594.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m193/okanica/PICT2592.jpg
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
explorer ronny nı kazasız belasız kullan inşallah .. kırmızısıda çok hoş bende ilk önce kırmızı almayı dusunuyodum siyahını görunce tutuldum ve onu aldım bi öncekı sayfada benım motorunda bi kaç resmı var km yaptıkça dahada hoşum agdıyı roonny .. ben ıkı yıl mondıalı kullandım o da sıfır almıstım fakat bu ronny bambaşka ben en çok virajlara yatısını sewdım .. şu an memnun olmadığım durumu frenleri ama onuda ayarlıcam zaten .. o problem değil bence , gece karanlığında gezmek ayrı bi zevk verıo ronny nın farları da bu konuda oldukça yeterli diye dusunuorum önumuzdekı yza cbr 150 alıcam o zaman kadar bu benı aykta tutsun yeter :DD

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:45 ----------

bu arada benım plada AV:) 59AV 172
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
explorer ronny nı kazasız belasız kullan inşallah .. kırmızısıda çok hoş bende ilk önce kırmızı almayı dusunuyodum siyahını görunce tutuldum ve onu aldım bi öncekı sayfada benım motorunda bi kaç resmı var km yaptıkça dahada hoşum agdıyı roonny .. ben ıkı yıl mondıalı kullandım o da sıfır almıstım fakat bu ronny bambaşka ben en çok virajlara yatısını sewdım .. şu an memnun olmadığım durumu frenleri ama onuda ayarlıcam zaten .. o problem değil bence , gece karanlığında gezmek ayrı bi zevk verıo ronny nın farları da bu konuda oldukça yeterli diye dusunuorum önumuzdekı yza cbr 150 alıcam o zaman kadar bu benı aykta tutsun yeter :DD

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:45 ----------

bu arada benım plada AV:) 59AV 172

Sağolasın Ronnytechno.Sende kazasız belasız kullan.Benim aldığım yerde sadece kırmızısı vardı.Dediğin gibi kullandikça hoşuna giden bir motor.Gece sürüşünde farlar oldukça iyi.Dediğin gibi saece fren olayı o da şimdilik öyle sanırım.800 bakımında çözülecek bir şey.Senin fotoğrafları da gördüm.Evet AV plaka olayı güzel denk gelmiş.Benim plaka olayı baya uzun hikaye, ikametgah adresine göre çıkıyormuş.2001 den beri Antalyada yaşıyor ve çalışıyorum.Ama Karşıyakalıyız.Şansıma öyle oldu.Hatta sonu 8912.1912 olsa süper olacaktı.Sende de sehpa ve ayaklıkta paslanma başladı mı? Antalyanın havası maalesef motorlara hiç iyi gelmiyor.
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
ben motor bölumu mezunuyum bi kaç yılda mekanık bakımcılık yaptım o yuzden bu konuda çok titizim :D henuz bı paslanma gıbı bişey yok .. sadece ön takımda yanı direksıyon kısmında bı gevseklık var onuda yarın haaledıcem dediğin gbı ilk bakıma kadar motor kendını kanıtlayana kadar ufak tefek sorunlar cıkarıcak gıbı ama km yaptıkça hersey dahada iyileşio..her ne kadar çin malıda olsa sonuçta bu paraya bu kadar bı motor alınabılır :D ben tipine hayran oldum zaten :D 2 yıl mondıal kullandım ronny ona 5 basar bu ortada zaten :D
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
ben motor bölumu mezunuyum bi kaç yılda mekanık bakımcılık yaptım o yuzden bu konuda çok titizim :D henuz bı paslanma gıbı bişey yok .. sadece ön takımda yanı direksıyon kısmında bı gevseklık var onuda yarın haaledıcem dediğin gbı ilk bakıma kadar motor kendını kanıtlayana kadar ufak tefek sorunlar cıkarıcak gıbı ama km yaptıkça hersey dahada iyileşio..her ne kadar çin malıda olsa sonuçta bu paraya bu kadar bı motor alınabılır :D ben tipine hayran oldum zaten :D 2 yıl mondıal kullandım ronny ona 5 basar bu ortada zaten :D

Ronnytechno kardesim ufak bir duzeltme yapayim.Kanuni Cin degil Turk malı.
http://www.kanuni.com.tr/Pages/Kurumsal/Default.aspx
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
76
arkadaslar mondialada bakdım ronny çok daha iyibir görüntü var çok seri ama sadece sert çukura falan girince esnemiyor bu motor amassörleri sert yani yakıtıda çok güzell
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst