- Katılım
- 2 Haz 2007
- Mesajlar
- 357
Anaa sen uyumadınmı hala Kaan yaa.. susunca ben seni uyudu zannettimdi yaa..
Evet doğru.. Ama orjinalin yerini tutarmı ki..?
Evet doğru.. Ama orjinalin yerini tutarmı ki..?
şükrü bey şuan kymco kullanıyor musun yoksa sattın mı motorunu?maxi scooterdan sonra neden ps almayı düşünüyorsun?forumlarda okuduğum kadarıyla tayvan malı sym ve kymco motorlar japonlardan bile daha kaliteliymiş,doğru mudur bu?
slm şükrübey nasılsınız