[İzmir - MT]

Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Bir kelde benden :))

Sizi bu konuda yalnız bırakmıyayım bir kel adayıda burada :cherry: Hadi hayırlısı ruhsat tamam,sigorta tamam,plaka tamam.Şehir içi toplam 46 km yaptım viteslere alıştım arada sağa sola yatış viraja giriş egzersizleri de yapıyorum bugün ilkkez tek başıma inat ettim ıkına tıkına motoru sonunda orta sehbaya kaldırdım ama çok önemli bir şeyide öğrenmiş oldum.Ne yapmıyormuşuz asla benzin deposunu tam silme full doldurmuyormuşuz yoksa yan sehpaya alınca depo kapağından benzin sızdırmaya başlıyormuş aman sigara içeyin :pale::p:cyclopsan:queen: Ay başında nasipse maaşımı alır almaz hemen en kaliteli 4T 20-40 tam sentetik motor yağı alıp değiştiriyorum.Sonrasına bakacağız.
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
327
Sizi bu konuda yalnız bırakmıyayım bir kel adayıda burada :cherry: Hadi hayırlısı ruhsat tamam,sigorta tamam,plaka tamam.Şehir içi toplam 46 km yaptım viteslere alıştım arada sağa sola yatış viraja giriş egzersizleri de yapıyorum bugün ilkkez tek başıma inat ettim ıkına tıkına motoru sonunda orta sehbaya kaldırdım ama çok önemli bir şeyide öğrenmiş oldum.Ne yapmıyormuşuz asla benzin deposunu tam silme full doldurmuyormuşuz yoksa yan sehpaya alınca depo kapağından benzin sızdırmaya başlıyormuş aman sigara içeyin :pale::p:cyclopsan:queen: Ay başında nasipse maaşımı alır almaz hemen en kaliteli 4T 20-40 tam sentetik motor yağı alıp değiştiriyorum.Sonrasına bakacağız.

ooo 46 km yi devirmişsin, tamamdır bu iş.perşembe akşamı bekleriz helikopter pistine. her toplantımızda gözümüz yollarda kalıyor.:rendeer:
 
Katılım
26 Eyl 2008
Mesajlar
37
merhabalar,

arkadaslar yeni motor almayı dusunuyorum izmirde 2. el.kontrol icin baktıracagımız ve guvenebilecegimiz bir usta varmı acaba? varsa buraya yazarmısınız buraya?
tesekkurler

konak ve karsıyaka olursa en ıyı olur
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
İnciraltı Semaver Toplantısı Hk.da ???

Değerli dostlar hayırlısıyla şimdi yola çıkacağım ancak sahil yolundan gelirken göstepe iskelesini geçince yol sağa dönüş yapıyor inciraltına oradan girince baya gidiyoruz.Peki oradan ne tarafa döneceğiz sahilemi ineceğiz? Ve helikopter pistinin etrafında yanılmıyorsam cafe ler var orada hangi Cafede olacaksınız?

Ne olur ne olmaz diye yazıyorum olur ya cafeyi bulamazsam 0536 591 90 70 İhsan
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
327
Değerli dostlar hayırlısıyla şimdi yola çıkacağım ancak sahil yolundan gelirken göstepe iskelesini geçince yol sağa dönüş yapıyor inciraltına oradan girince baya gidiyoruz.Peki oradan ne tarafa döneceğiz sahilemi ineceğiz? Ve helikopter pistinin etrafında yanılmıyorsam cafe ler var orada hangi Cafede olacaksınız?

Ne olur ne olmaz diye yazıyorum olur ya cafeyi bulamazsam 0536 591 90 70 İhsan

amca nasıl beğendin mi bizim açık hava cafesini. cafe Cengizin yeri :cat:
bu arada tanıştığımıza memnun oldum.:rendeer:
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Selamlar izmirli mt'ciler her perşembe aynı yerde mi toplanıyorsunuz yoksa tek seferlik miydi? Eğer her hafta veya iki haftada bir standart buluşmalarınız varsa güzel olur yoksa da böyle bir gelenek başlatılabilir :rendeer:
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
Günaydın arkadaşlar hayırlı cumalar,
yeni motorum için ikinci el motor koruma demiri arıyorum. nasıl temin edebilirim..
:queen:
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Bir Mukabele

amca nasıl beğendin mi bizim açık hava cafesini. cafe Cengizin yeri :cat:
bu arada tanıştığımıza memnun oldum.:rendeer:

Bir mukabele bilhassa sizleri tanıdığıma çok memnun oldum.Sizlerle geçirdiğim o muhteşem saatlerde aldığım haz bambaşkaydı hele hele odun ateşinde semaverde çayın tadı ise o ayrı bir lezzetdi ki çok uzun yıllardır odun ateşinde semaverde çay içmemiştim.Başta Cengiz abimiz olmak üzere orada bulunan tüm arkadaşlara ve dostlara şahsım adına ayrı ayrı teşekkürü bir borç biliyorum.Motosiklet hakkında birebir bana verdiğiniz o değerli bilgiler ve orta sehpa üzerine aldığım pratik eyitim ise ayrı bir keyif di; gece sağ salim eve gelince inanın bu sefer motoru orta sehpaya almakta hiç zorlanmadım,söylenenleri kendime göre uyarlayınca herşey kolay oldu.Her hafta Perşembe akşamları düzenlediğiniz bu etkinlik mükemmel şekilde gelenekselleşmiş ortamı çok sevdim.Cengiz abimizin de bana önceden dediği gibi mutlaka gelip görmelisin ve bilhassa yaşamalısın sonra kararını verirsin demişti.Geldim,gördüm,yaşadım,dondum ve ÖĞRENDİM.Hayırlısıyla bir Perşembe semaver toplantımızda bu sefer hazırlıklı geleceğim içime içlik üzerime fazladan gocuk alacağım :cherry::queen::cat:

Deka sizleri de ayrıca tanımak harikaydı ve hepinizi tanımak da öyle; benide aranıza kabül ettiğiniz için çok teşekkür ediyorum.Zaman içerisinde yavaş yavaş acemiliği atlatıyorum,sağ olsun Mehmet kardeşimizde dönüş yolculuğunda bana eşlik ettiği için ayrıca teşekkür ediyorum gayet rahat geldik ancak motorun rolentasını fazla düşürmüşüz lambalarda durunca bir kaç kez stop etti ama sorun çıkmadı.

Dip Not: Sevgili Deka; Bugün seni Mersinlide mersinli merkez camii yanından ana yoldan yan sokağa girerken gördüm şirketin camından sana bakıyordum.Motorun sesini duyunca hemen cama koştum baktım senmişsin :cherry: Nasıl tanıdın dersen hemen aynalarına baktım aha Dekanın takdığı kamyon aynaları vardı oradan tanıdım :queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Selamlar izmirli mt'ciler her perşembe aynı yerde mi toplanıyorsunuz yoksa tek seferlik miydi? Eğer her hafta veya iki haftada bir standart buluşmalarınız varsa güzel olur yoksa da böyle bir gelenek başlatılabilir :rendeer:

3 yıldır her perşembe aynı yerde toplanırız çok soğuk,kar,aşırı yağmurda kırkahvesine geçeriz :cat:

önümüzdeki hafta perşembe semaver, cuma ise TERAS kafe bornovada olacağız :rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Teras başlığını da açalım istersen..... Vakit geç olmadan... :cat:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
İyi bari başlık onaylanmış,onaylanmasaydı ne olurdu kim bilir :)

Herkese selamlar..
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bizde bir söz vardır bilirsin; MOD ÇİNDE BİLE OLSA BULACAKSIN :p gerçi bizimki çinden döndü ama amerikadaki MOD uma bile topik onaylattık biz :cat:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Çinden döndü de bir sürü işin iÇin den dönemedi abi bence:wiinkk: Dönmesem daha mı iyiydi ne :)
Amerika daki mod rahat,bir eli new yorkta bir eli central park ta geziniyor :) Bir gelemediği yer varsa o da ben buradayken İzmir e gelemedi o.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
birisine izmirden yuva kurduk onada birini bulalım diyeceğim ama kendi modumuza faydamız yok ona nasıl olacak :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst