[MT İstanbul]28-29-30 Nisan & 1 Mayısta /ÇANAKKALE'YE

Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Tamamdır. 09:30 BJK tesisleri karşısı istersen sabah yola çıkmadan Tamer ve Uğuru'da ara ihsan abi.

ben zaten ne zaman girmesem siteye hep bir yerlere gidiyorsunuz abiler :p
dün girip bir bakındım ama gözümden kaçmış bugün buluşacak olmanız.
erken saatte görseydim ugur kardeşe haber verirdim ama kısmet bakalım belki sabah yakalarım telefonu açık.
bende telefonumu kurayım sabah inşallah kalkabilirim bu saatte hayla ayakta olunca bakalım hayırlısı,şöyle bir şile yapalım :p
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
ben zaten ne zaman girmesem siteye hep bir yerlere gidiyorsunuz abiler :p
dün girip bir bakındım ama gözümden kaçmış bugün buluşacak olmanız.
erken saatte görseydim ugur kardeşe haber verirdim ama kısmet bakalım belki sabah yakalarım telefonu açık.
bende telefonumu kurayım sabah inşallah kalkabilirim bu saatte hayla ayakta olunca bakalım hayırlısı,şöyle bir şile yapalım :p

Tamer'cim gece sana da Uğur'a da mesaj atmıştım muhtemelen telefonlarınız kapalıydı,
Bugün Sinan'la keyifli bir yolculuk yaptık,dönüşte motorları değiştirdik,çok merak ettiğim F 650 GS'i denedim çok keyifli bir motormuş hoşuma gitti.Fotoyu da ihmal etmedim tabii:queen:



Teşekkürler Sinan kardeşim,:rendeer:
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
sa

Bazen sizin düzenlediğiniz gezilerinizi görüyorum..Ama kısa mesafeli ,günlük olmaları bakımından pek tercihim olmuyor.Nedendir çok bilmem ama doğudan sakaryayı,güneyden yalovayı çıktıktan sonra ''yola çıktım'' diyorum.
Ama dediğiniz gibi yerinize gelip tanışabiliriz.
bekleriz her zaman tel acip gelin 5322124353
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Tamer'cim gece sana da Uğur'a da mesaj atmıştım muhtemelen telefonlarınız kapalıydı,
Bugün Sinan'la keyifli bir yolculuk yaptık,dönüşte motorları değiştirdik,çok merak ettiğim F 650 GS'i denedim çok keyifli bir motormuş hoşuma gitti.Fotoyu da ihmal etmedim tabii:queen:



Teşekkürler Sinan kardeşim,:rendeer:

selam İlhan abi genelde telefon kapatmam ama dün çok yorulmuştum o yüzden kapalıydı telefon,güzelim pazar turunu kaçırdım :pale:
bu arada f650 FB sana süper yakışmış bence senin garaja birtane lazım :p
Sinan abiden ötürü bende alıcağım sonında bir F650 GS :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
selam İlhan abi genelde telefon kapatmam ama dün çok yorulmuştum o yüzden kapalıydı telefon,güzelim pazar turunu kaçırdım :pale:
bu arada f650 FB sana süper yakışmış bence senin garaja birtane lazım :p
Sinan abiden ötürü bende alıcağım sonında bir F650 GS :queen:

Kaçırdın muhabbeti yakalanmaz daha:queen:
yakıştırman için teşekkürler kısmetse alıcam inşallah,ben alıyim "darısı başına" derim:)
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
İlhan bey;arka planda duran motorun ifade ettiklerini yazmaya kalksam kitap olur..::winkwink
Bu arada 10 gün sonrası için hava tahmini iyi görünüyor.Hadi bakalım inşallah..
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
İlhan bey;arka planda duran motorun ifade ettiklerini yazmaya kalksam kitap olur..::winkwink
Bu arada 10 gün sonrası için hava tahmini iyi görünüyor.Hadi bakalım inşallah..

Uğur bey'cim merhabalar,dediklerinizde haklısınız ama bi kafaya koydum ya yapmazsam rahat etmiycem,kısmet bakalım zaten dönersem de büyük bir chopper'la dönerim inşallah.
Havalar çarşamba'dan itibaren dönüyor,önümüzdeki hafta sonu güzel olucak.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Uğur bey merhabalar,perşembe cuma hava açık görünüyor,müsait olursanız görüşelim derim.:)

Selamlar ilhan bey;
Arada boşluk yaratmışken rutin sağlık kontrollerini yaptırayım dedim.Az önce kardiyaloji tetkikleri ve efor testi yaptık..kardiyolog Vecihi hocam koşucu atlet gibisin maşallah dedi.:cat: Kolumdada tansiyon holter denen bir alet var.24 saat tansiyon ölçüp kaydediyor. Yarın öğleden sonra hem bu aletin hemde kan tahlil sonuçlarına bakıcaz..
Cuma günü ise maltepe üniversite hastanesinde göz kontrolleri için randevu aldım..
işte böyle 1999 yılına kadar geriye dönük her dört ayda bir olmak üzere arşiv yaptım..:p
Sağlıklı olalım,sağlıklı kalalımki motorla ve diğer sevdiklerimizle aramıza karakedi girmesin:cherry:

havalar açınca her türlü gezi proğramınıza bende Sakarya dan katılabilirim
Mayıs ayının 20 sinde Samsun festivali var..Ben 3-5 gün önce çıkıp hendek- düzce-çaycuma da konaklayarak gitmeyi düşünüyorum ama kısmet artık.Zaman yaklaşınca netleşir. uygun olursa sizde gelebilirsiniz...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Kolay gelsin diyeyim o zaman inşallah bir sorun çıkmaz,çıkarsa da önceden teşhis her zaman iyidir.şimdiden geçmiş olsun,
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Selamlar ilhan bey;
Arada boşluk yaratmışken rutin sağlık kontrollerini yaptırayım dedim.Az önce kardiyaloji tetkikleri ve efor testi yaptık..kardiyolog Vecihi hocam koşucu atlet gibisin maşallah dedi.:cat: Kolumdada tansiyon holter denen bir alet var.24 saat tansiyon ölçüp kaydediyor. Yarın öğleden sonra hem bu aletin hemde kan tahlil sonuçlarına bakıcaz..
Cuma günü ise maltepe üniversite hastanesinde göz kontrolleri için randevu aldım..
işte böyle 1999 yılına kadar geriye dönük her dört ayda bir olmak üzere arşiv yaptım..:p
Sağlıklı olalım,sağlıklı kalalımki motorla ve diğer sevdiklerimizle aramıza karakedi girmesin:cherry:...

Yazdıklarınız ilgimi çekti. Çünkü yüksek tansiyon hastasıyım. Yaklaşık 4 yıldır ilaç kullanıyorum. (Kontrollerimi alsatmıyorum.) İkiteker de kullanıyorum.
Bu tansiyon holder denilen aleti kendi insiyatifinizle de kullanabiliyormusunuz? Tansiyon seyrimin nasıl gittiğini merak ediyorum da.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Yazdıklarınız ilgimi çekti. Çünkü yüksek tansiyon hastasıyım. Yaklaşık 4 yıldır ilaç kullanıyorum. (Kontrollerimi alsatmıyorum.) İkiteker de kullanıyorum.
Bu tansiyon holder denilen aleti kendi insiyatifinizle de kullanabiliyormusunuz? Tansiyon seyrimin nasıl gittiğini merak ediyorum da.

Evet bu cihazın bir parçası tansiyon aletinin kola sarılan malzemenin aynısı.bir hortum la bele takılan cihaza bağlanıyor. her yarım saatte otomatik şişerek ölçüm yapıp kaydediyor.24 saat sonra çıkarılıp bilgisayardan raporun çıktısı alınıyor.
her yarım saatte bir saat kaydı ve tansiyon ölçümleri izlenip durum hakkında tetkikler yapılabiliyor. Örneğin ilacınız yeterlimi değilmi ,hangi saatlerde yükselme olmuş ve normalmi gibi..
ayrıca üzerindeki ekrandan sizde görebiliyorsunuz ölçümü..
Ben bu konularda çok hassas pipirik olduğum için önemsiyorum.Kendim istiyorum zaten bunu takalım diye her seferinde ...Örneğin 10 yaşında bir çocuk kalp krizi geçirmiş haberlerde gördük. ertesi günü tiyatrocu peker kriz geçirdi..Vecihi hocam pekerin ilk doktoruymuş. onun durumu çok farklı dedi bugün. kalp kapakçıklarında çok rahatsızlığı vardı onun dedi..

Ondan sonrada ilhan bey kartala gelip buluştuğumuz gün yakınının anjiyo esnasında damar yırtılması olduğunu söyledi.. Kendiside biliyor tansiyonum yükseldi orada.. limonlu su istemiştim cafede.
Bende tansiyon ilacı kullanıyorum.yukarıda yazdığım gibi durumlarda paniklediğim için ilaç kullanıyorum..AMa fiziksel bir hastalığım yok onu biliyorum..
Arada kendi kendime sıkıntı yaptığımdan haberleri vs izlemiyorum tvde..Güncel haberleri en son ben duyarım başkalarından..
Kolay gelsin diyeyim o zaman inşallah bir sorun çıkmaz,çıkarsa da önceden teşhis her zaman iyidir.şimdiden geçmiş olsun,
Yok ilhan bey bir sorun.. ben her 4 ayda bir yapıyorum bu kontrolleri..
Benim tek sorunum kafadan bir kaç tahta eksik..::pokey::

Bizim Çanakkale sayfasıda nerden nereye geldi.
orta yaş üzeri herkezi ilgilendiren ,Kardiyologların yaptığı bir matematik hesabı var.Faydası olur diye paylaşayım dedim konu açılmışken..
Kendimden Örnek veriyorum. 4Ay önceki Kan tahlili..

Açlık kan şekeri =91
Total Kolesterol=180
HDL (iyi Kolesterol)=45
LDL (Kötü Kolesterol)=120
Trigileserid:80

Doktorlar Total kolesterolü HDL ye bölüyorlar yani 180/45 =4
Şimdi çıkan rakam 5 den küçük ise risk yok
5-6,5 arası ise arası ise yüksek risk olarak
eğer 6,5 ve üzeri ise çok yüksek risk görüp statin içeren ilaçlarla ilaç tedavisine başlıyorlar değerleri düşürmek için..
Bİlgi amaçlı yazdım belki faydalı bulanlar olabilir..
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
95
Selamlar;
Bu tarihler arasında YALOVA-BURSA-KARACABEY-BANDIRMA-BİGA-ÇAN-ÇANAKKALE-GÖKÇEADA arasında
Dönüşe ise GEYİKLİ-EZİNE-KAZ DAĞLARI -AKÇAY-BALIKESİR-BURSA-YALOVA düşünüyorum.
Veya duruma göre dönüş içinde aynı yol olabilir..

Bu sıraladığım güzergahı uygun bulanlar;
yolda olmak, yol yapmak isteyenler,veya düşünenlerle birlikte hareket etmemizde bir engel yok.
Gidişte bu kadar yolu dolaşmaya gerek yok diye düşünenler olursa Yenikapı- Bandırma hızlı feribotunu
kullanabilirler.Bandırmada buluşulabilir.

Bu yolculuk kapsamında
23 Nisan cumartesi günü orada olması muhtemel motorcularla buluşabilir
Şehitliklerimizi ziyaret edebilir
Çanakkalenin her yerini dolaşabilir
Gökçeadaya gidebilir,tüm köylerini dolaşabilir
Çadırda veya diğer alternatif konaklama yapabilir
Kısaca aklımıza ne eserse onu yapabiliriz.

Kabatepedeki kamp alanları şehitliklere yakın olması,
Gökçeadaya gidersek eğer;
Gökçeada’ya giden feribotların bulunduğu limanın bitişiğinde olması
bakımından değerlendirilebilir.Kamp alanında her türlü ihtiyaçlar mevcut.Kabatepe orman kampı için
nette bir çok görseller bulup bilgi edinebilirsiniz.

Hava durumuna ise son 1-2 gün öncesi bakıp değerlendirmek daha doğru olabilir.
Ama yer yer yağmura yakalanma durumu her zaman uzun yolculuklarda vardır.

Düşüncelerinizi, yorumlarınızı paylaşabilirsiniz.

arkadaşım güzergahınız güzel,24 nisan da şehitliklerimizde anzakların ayinleri,eğlencesi var orada olabilirseniz süpper oluyor görmenizi isterim.
çanakkale çan da ikamet ediyorum haber verirseniz tanışır çay kahve içer yemek yeriz.
Ercan MALERİ
05445930017
ÇAN/ÇANAKKALE
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst