Selamlar;
nadir abi Mayıs ayında Düzceden girip ereğli-zonguldak bartın amasradan devam edip samsunda 20 mayıstaki festivale gitmeyi düşünüyorum.
Durumda değişiklik olmaz ise konu ile ilgili başlık açıp veya Samsun festivali başlığı açıldığında düşünen arkadaşlarla birlikte gidebiliriz..
Zaman yaklaşınca netleşir.
Bügün Eskici01-Mutu-Fanatik-speedy2 arkadaşlarla buluştuk iyide oldu.
çeşitli kritikler yapıp zaman geçirdik.Mutu nun Cobrasını dinleyip huzur bulduk:cherry: ve fanatik İn F650 GS i ile bayağı ilgilenip üzerimizde denedik..
Çanakkale gezisinin tarihini 28-29-30-01 olarak değiştirmeyi İlhan bey ile daha uygun bulduk.O kadar yol yapıcaz bari güzel havada olsun dedik.
30 u ve 01 mayıs olarak Fanatik (sinan bey) ve Mutu (mustafa) büyük ihtimal ayrıca gelecekler .
Sanırım ousbournede aynı şekilde düşünmüş..