[MT İstanbul]28-29-30 Nisan & 1 Mayısta /ÇANAKKALE'YE

Katılım
24 Nis 2010
Mesajlar
199
o taraflardaydım haftasonu , ezine - geyikli yolu cok sakat geldi bana dikkatli ol. Alexandrai troi ya ugramanı tavsiye ederim. Kazılması yarıda kaldmış bir antik şehir çok şaşırtmıştı beni. Daha neler var neler ülkemizde dedirtior.
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
selam İlhan abi udura bilirsek uydurmaya çalışırız hiç olmadı beraber biraz yol yaparız yine.olmadı çanakkale'de sizi yakalayabiliriz.
bakalım bizim kle ci Ugur şu durumunu bir ayarlasında,gerisi kolay :)

kısmet diyelim kardeşim,daha zaman var nasılsa önümüzdeki günlerde netleşir herşey,
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
o taraflardaydım haftasonu , ezine - geyikli yolu cok sakat geldi bana dikkatli ol. Alexandrai troi ya ugramanı tavsiye ederim. Kazılması yarıda kaldmış bir antik şehir çok şaşırtmıştı beni. Daha neler var neler ülkemizde dedirtior.

teşekkür ederim ilginiz için.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Hava durumuna ise son 1-2 gün öncesi bakıp değerlendirmek daha doğru olabilir.
Ama yer yer yağmura yakalanma durumu her zaman uzun yolculuklarda vardır.
Diye düşünmüşüm ama mubarek hava önümüzdeki haftayı özellikle 23 nisanda her yerde yağmur görünüyor.:pale:
Pazartesi ,Salı bakalım durum değişecekmi.
28-29-30-1 olarak tarihlerde değişiklik yapabiliriz.:wiinkk:
İyice avrupa iklimine döndük..nisan ayında 8-10 sefer denize girerdik.
Ay bitti nerdeyse kış geri geldi..Tövbe yarabbi
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Diye düşünmüşüm ama mubarek hava önümüzdeki haftayı özellikle 23 nisanda her yerde yağmur görünüyor.:pale:
Pazartesi ,Salı bakalım durum değişecekmi.
28-29-30-1 olarak tarihlerde değişiklik yapabiliriz.:wiinkk:
İyice avrupa iklimine döndük..nisan ayında 8-10 sefer denize girerdik.
Ay bitti nerdeyse kış geri geldi..Tövbe yarabbi

İyi düşünmüşsün Üstadım,yağmurda yapılacak konaklamalı geziler maalesef zevkten çok eziyete dönüyor,geç olsun temiz olsun derim.)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Diye düşünmüşüm ama mubarek hava önümüzdeki haftayı özellikle 23 nisanda her yerde yağmur görünüyor.:pale:
Pazartesi ,Salı bakalım durum değişecekmi.
28-29-30-1 olarak tarihlerde değişiklik yapabiliriz.:wiinkk:
İyice avrupa iklimine döndük..nisan ayında 8-10 sefer denize girerdik.
Ay bitti nerdeyse kış geri geldi..Tövbe yarabbi

Hmm 28 nisan bana müthiş uyar aslında. 23 nisanda okulda görevli olduğumu öğrendim bugün. dolayısıyla katılımım tamamen suya düştü :salut:

Umarım ertelenir.
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
251
Motosikleti
bmw f650 cs
İyi düşünmüşsün Üstadım,yağmurda yapılacak konaklamalı geziler maalesef zevkten çok eziyete dönüyor,geç olsun temiz olsun derim.)

Diye düşünmüşüm ama mubarek hava önümüzdeki haftayı özellikle 23 nisanda her yerde yağmur görünüyor.:pale:
Pazartesi ,Salı bakalım durum değişecekmi.
28-29-30-1 olarak tarihlerde değişiklik yapabiliriz.:wiinkk:
İyice avrupa iklimine döndük..nisan ayında 8-10 sefer denize girerdik.
Ay bitti nerdeyse kış geri geldi..Tövbe yarabbi

Uğur kardeşim şağlık olsun mayıs ta gideriz hem sıcak olur daha keyifli olur nisan da gidicez diye ayet yokya:)
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
gezi öncesi müsait bi zaman ayarlayabilirsek sizin oralarda biyerlerde buluşabilir,iki çay iki muhabbet yapabilir,detaylarıda görüşebiliriz,hem tanışmış da oluruz.
Selamlar;
yarın (cumartesi) saat 14:00 de uygundur sanırım.Özerlede konuştum sabahtan okulda toplantısı varmış.
öğleden sonrasına Koçtaş ın oradaki cafedeyiz..Mustafa (Mutu) da gelecek.
Bekliyoruz

Hmm 28 nisan bana müthiş uyar aslında. 23 nisanda okulda görevli olduğumu öğrendim bugün. dolayısıyla katılımım tamamen suya düştü :salut:
Umarım ertelenir.
Yağmurda yolculuk etmekte sıkıntımız yokda çadır konaklama düşündüğümüz için ve diğer çevre gezileri için şehitlik vs hiç tadı kalmıyor yağmurda çamurda..
Bir hafta sonrası daha uygun gibi. ayrıca 25 nisanda anzakların sabaha kadar süren törenleri varmış anzak koyunda.Çok kalabalık olurmu acaba.. törenlerini bitirip gitseler sakin sessiz olsa daha iyi gibi..
Du bakalım.

Uğur kardeşim şağlık olsun mayıs ta gideriz hem sıcak olur daha keyifli olur nisan da gidicez diye ayet yokya:)
Nadir abi Mayıs ayında Samsun'a ayak bastı durumu var..
4 gün çanakkale 5 gün samsun zor olur. bu ay sonuna kadar çanakkaleye kaçıp Mayıs ayını kurtarayım:p
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
251
Motosikleti
bmw f650 cs
Ugur hayırlısı olsun proğram çok yogun gözüküyor Samsuna yalnız mı gidiyorsun
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Ugur hayırlısı olsun proğram çok yogun gözüküyor Samsuna yalnız mı gidiyorsun
Selamlar;
nadir abi Mayıs ayında Düzceden girip ereğli-zonguldak bartın amasradan devam edip samsunda 20 mayıstaki festivale gitmeyi düşünüyorum.
Durumda değişiklik olmaz ise konu ile ilgili başlık açıp veya Samsun festivali başlığı açıldığında düşünen arkadaşlarla birlikte gidebiliriz..
Zaman yaklaşınca netleşir.

Bügün Eskici01-Mutu-Fanatik-speedy2 arkadaşlarla buluştuk iyide oldu.
çeşitli kritikler yapıp zaman geçirdik.Mutu nun Cobrasını dinleyip huzur bulduk:cherry: ve fanatik İn F650 GS i ile bayağı ilgilenip üzerimizde denedik..




Çanakkale gezisinin tarihini 28-29-30-01 olarak değiştirmeyi İlhan bey ile daha uygun bulduk.O kadar yol yapıcaz bari güzel havada olsun dedik.

30 u ve 01 mayıs olarak Fanatik (sinan bey) ve Mutu (mustafa) büyük ihtimal ayrıca gelecekler .
Hmm 28 nisan bana müthiş uyar aslında. 23 nisanda okulda görevli olduğumu öğrendim bugün. dolayısıyla katılımım tamamen suya düştü :salut:

Umarım ertelenir.
Sanırım ousbournede aynı şekilde düşünmüş..
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
133
Bügün Eskici01-Mutu-Fanatik-speedy2 arkadaşlarla buluştuk iyide oldu.
çeşitli kritikler yapıp zaman geçirdik.Mutu nun Cobrasını dinleyip huzur bulduk:cherry: ve fanatik İn F650 GS i ile bayağı ilgilenip üzerimizde denedik..

Çanakkale gezisinin tarihini 28-29-30-01 olarak değiştirmeyi İlhan bey ile daha uygun bulduk.O kadar yol yapıcaz bari güzel havada olsun dedik.

30 u ve 01 mayıs olarak Fanatik (sinan bey) ve Mutu (mustafa) büyük ihtimal ayrıca gelecekler .

Sanırım ousbournede aynı şekilde düşünmüş..


Uğur abi selam, forumlarda (Regal Raptordan bu yana) yazılarını keyifle takip ettiğim sizinle ve diğer arkadaşlarla tanışmaktan çok mutluluk duydum. Ancak affına sığınarak bir düzeltme yapmak isterim; motosikletimin modeli aşağıda görüldüğü üzere F650 FB dir. :) Saygı ve sevgilerimle,

 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Selamlar;
nadir abi Mayıs ayında Düzceden girip ereğli-zonguldak bartın amasradan devam edip samsunda 20 mayıstaki festivale gitmeyi düşünüyorum.
Durumda değişiklik olmaz ise konu ile ilgili başlık açıp veya Samsun festivali başlığı açıldığında düşünen arkadaşlarla birlikte gidebiliriz..
Zaman yaklaşınca netleşir.

Bügün Eskici01-Mutu-Fanatik-speedy2 arkadaşlarla buluştuk iyide oldu.
çeşitli kritikler yapıp zaman geçirdik.Mutu nun Cobrasını dinleyip huzur bulduk:cherry: ve fanatik İn F650 GS i ile bayağı ilgilenip üzerimizde denedik..




Çanakkale gezisinin tarihini 28-29-30-01 olarak değiştirmeyi İlhan bey ile daha uygun bulduk.O kadar yol yapıcaz bari güzel havada olsun dedik.

30 u ve 01 mayıs olarak Fanatik (sinan bey) ve Mutu (mustafa) büyük ihtimal ayrıca gelecekler .

Sanırım ousbournede aynı şekilde düşünmüş..

selamlar,
sizlerle tanışmak ve sohbet etmek güzeldi,resimler ne zaman çekildi haberimiz bile olmadı,sürpriz oldu.Uğur bey bir aksilik olmazsa Samsun gezisinde de birlikteyiz inşallah.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:13 ----------

Uğur abi selam, forumlarda (Regal Raptordan bu yana) yazılarını keyifle takip ettiğim sizinle ve diğer arkadaşlarla tanışmaktan çok mutluluk duydum. Ancak affına sığınarak bir düzeltme yapmak isterim; motosikletimin modeli aşağıda görüldüğü üzere F650 FB dir. :) Saygı ve sevgilerimle,


Sinan'cım her zaman söylüyorum yine söylicem,senin motor doğuştan GS'li,şimdiki hali çakma FB'li.:queen:
Pazar günü için bi programın var mı?
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
133
Sinan'cım her zaman söylüyorum yine söylicem,senin motor doğuştan GS'li,şimdiki hali çakma FB'li.:queen:
Pazar günü için bi programın var mı?[/QUOTE]

Abi selam, sabah erken şile istikameti düşünüyorum öğleden sonrada dönmeyi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst