[MT İstanbul]28-29-30 Nisan & 1 Mayısta /ÇANAKKALE'YE

Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Selamlar;
Bu tarihler arasında YALOVA-BURSA-KARACABEY-BANDIRMA-BİGA-ÇAN-ÇANAKKALE-GÖKÇEADA arasında
Dönüşe ise GEYİKLİ-EZİNE-KAZ DAĞLARI -AKÇAY-BALIKESİR-BURSA-YALOVA düşünüyorum.
Veya duruma göre dönüş içinde aynı yol olabilir..

Bu sıraladığım güzergahı uygun bulanlar;
yolda olmak, yol yapmak isteyenler,veya düşünenlerle birlikte hareket etmemizde bir engel yok.
Gidişte bu kadar yolu dolaşmaya gerek yok diye düşünenler olursa Yenikapı- Bandırma hızlı feribotunu
kullanabilirler.Bandırmada buluşulabilir.

Bu yolculuk kapsamında
23 Nisan cumartesi günü orada olması muhtemel motorcularla buluşabilir
Şehitliklerimizi ziyaret edebilir
Çanakkalenin her yerini dolaşabilir
Gökçeadaya gidebilir,tüm köylerini dolaşabilir
Çadırda veya diğer alternatif konaklama yapabilir
Kısaca aklımıza ne eserse onu yapabiliriz.

Kabatepedeki kamp alanları şehitliklere yakın olması,
Gökçeadaya gidersek eğer;
Gökçeada’ya giden feribotların bulunduğu limanın bitişiğinde olması
bakımından değerlendirilebilir.Kamp alanında her türlü ihtiyaçlar mevcut.Kabatepe orman kampı için
nette bir çok görseller bulup bilgi edinebilirsiniz.

Hava durumuna ise son 1-2 gün öncesi bakıp değerlendirmek daha doğru olabilir.
Ama yer yer yağmura yakalanma durumu her zaman uzun yolculuklarda vardır.

Düşüncelerinizi, yorumlarınızı paylaşabilirsiniz.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
abi gelebilirim ama kısmet.. ya nasip diyelim.... yozgatta olmazsam geleceğim...
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Dört gün sanki çok gibi geldi bana bu rota için. Ben cumartesi sabahtan yola çıkıp biryerlerde sizinle buluşarak cumartesi gecesi üzüm suyu ve kamp ateşi eşliğinde pazar İstanbul'a dönmek şeklinde bir oluşum içine girebilirim şahsen :)
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Dört gün sanki çok gibi geldi bana bu rota için. Ben cumartesi sabahtan yola çıkıp biryerlerde sizinle buluşarak cumartesi gecesi üzüm suyu ve kamp ateşi eşliğinde pazar İstanbul'a dönmek şeklinde bir oluşum içine girebilirim şahsen :)

Haklı olabilirsiniz ama hedefe varmaktan ziyade yolda olmanın çeşitli güzelliklerini benden daha fazla biliyor olmalısınız..
21. günü tüm gün yolculuk ve akşam çanakkale konaklama
22.günü gökçeada ve konaklama
23. günü tekrar çanakkale ve şehitlikler
24.günü sabah dönüş ,akşama ancak varırız zaten:cherry:

Ben 20 sinde çıkmayı bile düşünüyorum..:p Gelen olmazsa ona göre davranacağım.
İstanbul avrupa yakasından eğer katılım olursa hızlı feribotu kullanabilirler..Yalovada Karşılarım..Bandırmada karşılarım:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Haklı olabilirsiniz ama hedefe varmaktan ziyade yolda olmanın çeşitli güzelliklerini benden daha fazla biliyor olmalısınız..
21. günü tüm gün yolculuk ve akşam çanakkale konaklama
22.günü gökçeada ve konaklama
23. günü tekrar çanakkale ve şehitlikler
24.günü sabah dönüş ,akşama ancak varırız zaten:cherry:

Ben 20 sinde çıkmayı bile düşünüyorum..:p Gelen olmazsa ona göre davranacağım.
İstanbul avrupa yakasından eğer katılım olursa hızlı feribotu kullanabilirler..Yalovada Karşılarım..Bandırmada karşılarım:cat:

Zaten Cumartesiden önce çıkmam iş nedeniyle mümkün değil ama elbette yolda olmak apayrı bir şey.
O çevre için 4 gün fazla gibime gelmişti sadece..
Ddiğim gibi Cumartesi günü yola çıkabilirim, zaman yaklaşınca netleştiririz.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Zaten Cumartesiden önce çıkmam iş nedeniyle mümkün değil ama elbette yolda olmak apayrı bir şey.
O çevre için 4 gün fazla gibime gelmişti sadece..
Ddiğim gibi Cumartesi günü yola çıkabilirim, zaman yaklaşınca netleştiririz.
Tamamdır efenim.nasıl uygun buyurursanız.dediğiniz gibi isterseniz kınalı otoyolunu kullanabilir daha kısa sürede çanakkaleye gelebilirsiniz.:wiinkk:

Not.Mayıs ayındada Samsun olacak.
Batı karadenizden dolaşarak Düzce-zonguldak-bartın sinop-samsun
bir hafta önceden çıkarım artık:cherry: ayın 20 sinde samsunda festival olacak
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
251
Motosikleti
bmw f650 cs
İnsallah hava iyi olur daha Eskişehir in soğunu atamadık
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
ben gelmek isterimde motorumla ayak uyduramam size...

ağa senin motor gelirse bu grup sürüsünde hız değil görmek gezmek önemli olan... emin ol...... hızla işimiz yok....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:05 ----------

İnsallah hava iyi olur daha Eskişehir in soğunu atamadık

aynen katılıyorum abi... ama nasip kısmet olursa ve bi aksilik çıkmazsa ben katılacağım...
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
251
Motosikleti
bmw f650 cs
bende düşünüyorum ama soğuk olursa keyfi olmuyor bence
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Çanakkale kaz dağları Büyükçekmece' den birkaç arkadaş bizlerin gündeminde de var. Tabi ki havaların ısınması ve yağışsız olması gerek. (Yağışlı yollarda benim motosikletin tekerlekleri ıslandığı için yol yapmak istemiyorum.:))
osbourne ile yolculuk için uyum sağlarız gibi düşünüyorum. Diğer arkadaşlarla da Çanakkale'de birleşilebilir. Fakat Zaman yaklaştıkça net cevap verebilirim.
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Zaten Cumartesiden önce çıkmam iş nedeniyle mümkün değil ama elbette yolda olmak apayrı bir şey.
O çevre için 4 gün fazla gibime gelmişti sadece..
Dediğim gibi Cumartesi günü yola çıkabilirim, zaman yaklaşınca netleştiririz.

hepsi uyar ama bir şartla , hava tahmini yapmayacaksın :cherry:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Tamamdır efenim.nasıl uygun buyurursanız.dediğiniz gibi isterseniz kınalı otoyolunu kullanabilir daha kısa sürede çanakkaleye gelebilirsiniz.:wiinkk:

Not.Mayıs ayındada Samsun olacak.
Batı karadenizden dolaşarak Düzce-zonguldak-bartın sinop-samsun
bir hafta önceden çıkarım artık:cherry: ayın 20 sinde samsunda festival olacak

Oyy, planlar büyük ve uzun vadeliymiş yahu :)
İmkan buldukça katılacağıma emin olunuz :)

Çanakkale kaz dağları Büyükçekmece' den birkaç arkadaş bizlerin gündeminde de var. Tabi ki havaların ısınması ve yağışsız olması gerek. (Yağışlı yollarda benim motosikletin tekerlekleri ıslandığı için yol yapmak istemiyorum.:))
osbourne ile yolculuk için uyum sağlarız gibi düşünüyorum. Diğer arkadaşlarla da Çanakkale'de birleşilebilir. Fakat Zaman yaklaştıkça net cevap verebilirim.

Hız bağlamında 120 sabit ile gideriz heryere. Bunun üstü hem motoru hem beni yorar :)
Ayrıca yağış konusunda bende hemfikirim, artık ıslanmak istemiyorum bende. Yağmur varsa benim için de iptal olur şimdiden söylemiş bulunayım..

hepsi uyar ama bir şartla , hava tahmini yapmayacaksın :cherry:

Ayde be :)
Yağmur yağmayacak dedim ve o gün bulunduğumuz mekana yağmadı. Ben onu bilirim :)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
23 nisanda omm egitim surusu var olmazsa gelirdim diye dusunuyorum hatta garajdan arkadaslarda eslik ederdi ama kaldera siz kartaldasiniz galiba bizde bostanci koprusunun ordayiz bir gun garajimiza tesrif etsenizde tanissak derim
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
Uğur abi arayacaktım seni online görünce yazayım dedim :)
Benim iş durumu kesin olmamakla birlikte müsait olmayacak ancak ; hava güzel olur ise c.tesi sabahı erkenden çıkar gelirim inş.Geldiğim gibi dönmekte istemiyorum aslında birşey anlamıycam ama gerçekten ihtiyacım var yola.
Çadır konusunda da ben sana veririm çadırı 4 kişilik. aşağıdaki linkte benzer görseli var
http://www.campist.com/archives/sierra-moken-4-camping-tent.html
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
23 nisanda omm egitim surusu var olmazsa gelirdim diye dusunuyorum hatta garajdan arkadaslarda eslik ederdi ama kaldera siz kartaldasiniz galiba bizde bostanci koprusunun ordayiz bir gun garajimiza tesrif etsenizde tanissak derim

Bazen sizin düzenlediğiniz gezilerinizi görüyorum..Ama kısa mesafeli ,günlük olmaları bakımından pek tercihim olmuyor.Nedendir çok bilmem ama doğudan sakaryayı,güneyden yalovayı çıktıktan sonra ''yola çıktım'' diyorum.
Ama dediğiniz gibi yerinize gelip tanışabiliriz.

Uğur abi arayacaktım seni online görünce yazayım dedim :)
Benim iş durumu kesin olmamakla birlikte müsait olmayacak ancak ; hava güzel olur ise c.tesi sabahı erkenden çıkar gelirim inş.Geldiğim gibi dönmekte istemiyorum aslında birşey anlamıycam ama gerçekten ihtiyacım var yola.
Çadır konusunda da ben sana veririm çadırı 4 kişilik. aşağıdaki linkte benzer görseli var
http://www.campist.com/archives/sierra-moken-4-camping-tent.html

tamam mustafa kardeşim. iş durumu daha önemli tabiiki..
Ama bana sorarsan 2 güne bu yol sığmaz senin için gereksiz bir tempo olur diye düşünüyorum.
Çadır teklifin için ise bu hafta sonu buluşalım derim. hem cobrayı bir dinletirsin bize.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
tamam mustafa kardeşim. iş durumu daha önemli tabiiki..
Ama bana sorarsan 2 güne bu yol sığmaz senin için gereksiz bir tempo olur diye düşünüyorum.
Çadır teklifin için ise bu hafta sonu buluşalım derim. hem cobrayı bir dinletirsin bize.

Cumartesi veya Pazar günü görüşebiliriz.Telefonlaşırız yine .
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Selamlar,
Sayın Kaldera,gezi planınıza iştirak etmek benim için ayrı bir zevk olacak,hava şartları elvermediği için Eskişehir gezisine katılamamıştım inşallah bu geziyi birlikte gerçekleştirebiliriz.benim için gün ve güzergahın önemi yok,maksat yolda olmak,güzelliklerle birlikte sohbet ve muhabbetin tadına varmak.gezi programınızdan bir rota çıkartmaya çalıştım,dediğiniz şekilde gerekli görüldüğünde güzergah değiştirilebilir,inşallah havalarda istediğimiz gibi olur.
Şimdiden heyecan bastı.))

Gidiş güzergahımız,yaklaşık 550 km.+deniz geçişi+10 km kabatepe



şimdilik dönüş güzergahımız,yaklaşık 680 km.



Not:Kaldera bey,Çadır bende mevcut iki kişi rahatlıkla kalabilir,belki de hiç kullanmaz farklı konaklama seçeneklerini uygulayabiliriz.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst