- Katılım
- 2 Eyl 2005
- Mesajlar
- 133
sabah sabah adamları uyandırdık diye fırça yemeyelim sonra:queen:
Yok abi motosiklet aşkına bişey olmaz
sabah sabah adamları uyandırdık diye fırça yemeyelim sonra:queen:
Yok abi motosiklet aşkına bişey olmaz![]()
Tamamdır. 09:30 BJK tesisleri karşısı istersen sabah yola çıkmadan Tamer ve Uğuru'da ara ihsan abi.
Hmm 28 nisan bana müthiş uyar aslında.
28 nisan perşembe günü yolculuk var mı? ben ayarlayabilirsem günübirlik bir yere kadar gelebilirim, siz kalmalı mı düşünüyorsunuz?
ben zaten ne zaman girmesem siteye hep bir yerlere gidiyorsunuz abiler
dün girip bir bakındım ama gözümden kaçmış bugün buluşacak olmanız.
erken saatte görseydim ugur kardeşe haber verirdim ama kısmet bakalım belki sabah yakalarım telefonu açık.
bende telefonumu kurayım sabah inşallah kalkabilirim bu saatte hayla ayakta olunca bakalım hayırlısı,şöyle bir şile yapalım![]()


Bazen sizin düzenlediğiniz gezilerinizi görüyorum..Ama kısa mesafeli ,günlük olmaları bakımından pek tercihim olmuyor.Nedendir çok bilmem ama doğudan sakaryayı,güneyden yalovayı çıktıktan sonra ''yola çıktım'' diyorum.
Ama dediğiniz gibi yerinize gelip tanışabiliriz.
bekleriz her zaman tel acip gelin 5322124353
Tamer'cim gece sana da Uğur'a da mesaj atmıştım muhtemelen telefonlarınız kapalıydı,
Bugün Sinan'la keyifli bir yolculuk yaptık,dönüşte motorları değiştirdik,çok merak ettiğim F 650 GS'i denedim çok keyifli bir motormuş hoşuma gitti.Fotoyu da ihmal etmedim tabii:queen:
Teşekkürler Sinan kardeşim,:rendeer:
selam İlhan abi genelde telefon kapatmam ama dün çok yorulmuştum o yüzden kapalıydı telefon,güzelim pazar turunu kaçırdımale:
bu arada f650 FB sana süper yakışmış bence senin garaja birtane lazım
Sinan abiden ötürü bende alıcağım sonında bir F650 GS :queen:
İlhan abim, çok zengin durmuş vallahi :rendeer:
İlhan bey;arka planda duran motorun ifade ettiklerini yazmaya kalksam kitap olur..::winkwink
Bu arada 10 gün sonrası için hava tahmini iyi görünüyor.Hadi bakalım inşallah..
İlhan bey;arka planda duran motorun ifade ettiklerini yazmaya kalksam kitap olur.
Uğur bey merhabalar,perşembe cuma hava açık görünüyor,müsait olursanız görüşelim derim.![]()
Mayıs ayının 20 sinde Samsun festivali var..Ben 3-5 gün önce çıkıp hendek- düzce-çaycuma da konaklayarak gitmeyi düşünüyorum ama kısmet artık.Zaman yaklaşınca netleşir. uygun olursa sizde gelebilirsiniz...havalar açınca her türlü gezi proğramınıza bende Sakarya dan katılabilirim
Selamlar ilhan bey;
Arada boşluk yaratmışken rutin sağlık kontrollerini yaptırayım dedim.Az önce kardiyaloji tetkikleri ve efor testi yaptık..kardiyolog Vecihi hocam koşucu atlet gibisin maşallah dedi.:cat: Kolumdada tansiyon holter denen bir alet var.24 saat tansiyon ölçüp kaydediyor. Yarın öğleden sonra hem bu aletin hemde kan tahlil sonuçlarına bakıcaz..
Cuma günü ise maltepe üniversite hastanesinde göz kontrolleri için randevu aldım..
işte böyle 1999 yılına kadar geriye dönük her dört ayda bir olmak üzere arşiv yaptım..
Sağlıklı olalım,sağlıklı kalalımki motorla ve diğer sevdiklerimizle aramıza karakedi girmesin:cherry:...
Yazdıklarınız ilgimi çekti. Çünkü yüksek tansiyon hastasıyım. Yaklaşık 4 yıldır ilaç kullanıyorum. (Kontrollerimi alsatmıyorum.) İkiteker de kullanıyorum.
Bu tansiyon holder denilen aleti kendi insiyatifinizle de kullanabiliyormusunuz? Tansiyon seyrimin nasıl gittiğini merak ediyorum da.
Yok ilhan bey bir sorun.. ben her 4 ayda bir yapıyorum bu kontrolleri..Kolay gelsin diyeyim o zaman inşallah bir sorun çıkmaz,çıkarsa da önceden teşhis her zaman iyidir.şimdiden geçmiş olsun,
Selamlar;
Bu tarihler arasında YALOVA-BURSA-KARACABEY-BANDIRMA-BİGA-ÇAN-ÇANAKKALE-GÖKÇEADA arasında
Dönüşe ise GEYİKLİ-EZİNE-KAZ DAĞLARI -AKÇAY-BALIKESİR-BURSA-YALOVA düşünüyorum.
Veya duruma göre dönüş içinde aynı yol olabilir..
Bu sıraladığım güzergahı uygun bulanlar;
yolda olmak, yol yapmak isteyenler,veya düşünenlerle birlikte hareket etmemizde bir engel yok.
Gidişte bu kadar yolu dolaşmaya gerek yok diye düşünenler olursa Yenikapı- Bandırma hızlı feribotunu
kullanabilirler.Bandırmada buluşulabilir.
Bu yolculuk kapsamında
23 Nisan cumartesi günü orada olması muhtemel motorcularla buluşabilir
Şehitliklerimizi ziyaret edebilir
Çanakkalenin her yerini dolaşabilir
Gökçeadaya gidebilir,tüm köylerini dolaşabilir
Çadırda veya diğer alternatif konaklama yapabilir
Kısaca aklımıza ne eserse onu yapabiliriz.
Kabatepedeki kamp alanları şehitliklere yakın olması,
Gökçeadaya gidersek eğer;
Gökçeada’ya giden feribotların bulunduğu limanın bitişiğinde olması
bakımından değerlendirilebilir.Kamp alanında her türlü ihtiyaçlar mevcut.Kabatepe orman kampı için
nette bir çok görseller bulup bilgi edinebilirsiniz.
Hava durumuna ise son 1-2 gün öncesi bakıp değerlendirmek daha doğru olabilir.
Ama yer yer yağmura yakalanma durumu her zaman uzun yolculuklarda vardır.
Düşüncelerinizi, yorumlarınızı paylaşabilirsiniz.