- Katılım
- 9 Şub 2010
- Mesajlar
- 939
1- benim motorum hafif hafif tıkanıyor...
2- ıslık sesi orta hızda normal seyiy halinde giderken
3- ilk bindiğimde yoktu ama şimdi hafif sert tümseklerde arka süspansiyon altımdan vuruyor (sanki biri tekme atıyor) onuda sordum yumuşaklık ayarı en sonda imiş yani en yumuşak...
Sorularina bilgim dahilinde cevap vermeye calisayim
1) Tikanma eger teknik bir kusurdan ve kalitesiz benzinden degilse, jiklenin konumu yanlis olabilir. Dogru konumda oldugundan emin ol. Cünkü jikle yanlis konumdayken motor kesiciye girmis gibi yada senin tabirinle tikanma gibi tepki veriyor. Jikle motor isintiktan sonra en alt kademeye alinmalidir.
2) Islik sesi dedigin daha cok tüüürrrr gibisinden bir ses düsünceme göre eger öyleyse dert edilecek bir durum yok bendede ayni ses mevcut. Daha cok bir turbo sesini hatirlatiyor. Eskiden tempra arabalarin sarj dinamosundan da cikardi. üstünde durulacak bir olay degil bence.
3) Lastik basinclarin cok yüksek olmasin. MC nin süspansiyonu nispeten sert yapilmis. Bazi viyadüklerde neredeyse üzerinden atacak kadar tepiyor. Bunlar olagan seyler diye düsünüyorum.
Umarim sorularina cevap bulabilmissindir.