TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Nis 2011
Mesajlar
66
bnde uzun yolculuklar yapıcm ama uzun yolda srtta önemli oluo tbi konforda cbf raht olblr ama hız konusunda ve grsellik olarak apachea önde o yuzden blm,iorum kullanan arakadaaslar birz bilgi verse iyi olucak
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar,motoru alalı henüz 2 gün oldu ama plakasız olduğum için dolaşamıyorum.sanırım diğer arkadaşlar da aynı durumdadırlar.birde bunun rodajı var.onun için sürat,vibrasyon vb.gibi bilgiler için henüz çok erken.

herkese ve bora abiye hayırlı olsun.
adamı sıkboğaz etmeyin motorunu tanımaya çalışıyor :)

teşekkürler kardeş,sanada hayırlı olsun.siyah da güzel renk.iskenderuna bahadırın yanına geldiğimde seni de ararız tanışırız.
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
abi giderken değil evinin önünde de foto çekebilrsin mesela kontak açıkken o ibreyi görmek istiyorum..
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
530
slm arkadaşlar. bugün rtr yi inceledim. hakikaten yakışıklı yapmışlar motoru. malzeme kalitesini inceledim gayet iyi. eski kasanın detaylarıyla oynayıp ortaya başarılı bir iş çıkarmışlar. kutlamak lazım. gittigim bayide sadece siyah ve kırmızı rengi vardı. kırmızının albenisi daha güzeldi. prıl pırıl parlıyordu.

fiyat 3620+ 235 tl masraflar.

3620 tl yi kredi kartına 12 ay için %8 ekleyerek bölebilecegini söylediler. aylık 325 tl.

bu modeli kardeşim için düşünüyorum. bakacagız duruma göre her an alabilirim.
 
Katılım
22 Kas 2009
Mesajlar
32
Arkadaşlar ADANA'da satan bayi varmı apache yi bulamadım ben bildigim yerlerede daha gelmemiş

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:59 ----------

Arkadaşlar ADANA'da satan bayi varmı apache yi bulamadım ben bildigim yerlerede daha gelmemiş

Acil cevap bekliyorum
 
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
79
Arkadaşlar ADANA'da satan bayi varmı apache yi bulamadım ben bildigim yerlerede daha gelmemiş

http://www.tvsturkiye.com/
bu linke bak dostum tvs ana sitesinin bu link adanada birtek bayi var görünüyor oda adana seyhanda atik motor
ben istanbulda olmama rağmen bana temmuz veya ağustosta gelicek dediler bende bu linkten istanbula uzak bir bayi gaziantep as motordan aldım motorumu paraını bugün yatırdım motoru ise kısmetse burdan ıstanbuldan alıcam bence sende diyer bayileri bir ara inşallah geç kalmamışındır

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:21 ----------

adanalı abicim öncelikle selamlar
benim aldığım motor füme gri ben burda motor fuarında gördüm beyendim çok hoşuma gitti
gri renk henüz kendi motorumu daha görmedim sen füme griye çok mat duruo beyenmedim demişssin okadar kötümü abi rengi yoksa fuarda gördüğüm gri deyilde başka gri tondamı geldi acaba fuarda gördüğümde çok beyenmiştim kısmetse yeni motorum bu olucak demiştim inşallah gri aldığıma pişman etmez renk beni
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
TheTurk_01 kardeş,evet ADANA'da tek bayi var,atik motor.orada ismail beyle görüş hatta benim adımı ver.tel:322/4598980 benim adım BORA KARAKAŞ.

fümenin boyası mat duruyor,diğerleri parlak.sesi bence gayet güzel,pıtır pıtır.

republic1907 kardeş,sanırım yanlış anlaşıldı.ben,sarı,kırmızı,siyah parlak renkli,füme ise mat renkli demek istedim.yani parlaklık/matlık farkını söylemek istedim.yoksa mat füme de hoş bir renk,ağır/güzel duruyor.kafan rahat olsun.
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
111
az önce Mondial 150MC forumunda gezerken 3.7 lt / 100 km yakıt tüketimini görüp şoke oldum, sakin kullanımda da 3.2 lt / 100 km'nin altına inmiyor diyor arkadaşlar... TL'ye vurursak 13 Kuruş / km yapıyor :cyclopsan benim tvs en agresif kullanımda (otobanda sürekli 110-120 kmh) 10 Kuruş yakıyor, rekorum normal kullanımda maks 100 kmh süratle şehiriçi-şehirdışı karışık 8.5 Kuruş/km.

Yeni modellerin rödaj sonrası ne yakacağını hakkaten merak etmeye başladım, Bora Bey sizden gelecek bilgiyi sabırsızlıkla bekliyorum, rödajdaki tüketim bilgisini de paylaşırsanız sevinirim.
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Dün gittim inceledim motorları hakikaten çok güzel olmuş kontağı açınca ibre gidip geliyor felan güzeldi :cat:
Son bi şans denedik bakalım olursa alıcam motor :mrgreen:
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
az önce Mondial 150MC forumunda gezerken 3.7 lt / 100 km yakıt tüketimini görüp şoke oldum, sakin kullanımda da 3.2 lt / 100 km'nin altına inmiyor diyor arkadaşlar... TL'ye vurursak 13 Kuruş / km yapıyor :cyclopsan benim tvs en agresif kullanımda (otobanda sürekli 110-120 kmh) 10 Kuruş yakıyor, rekorum normal kullanımda maks 100 kmh süratle şehiriçi-şehirdışı karışık 8.5 Kuruş/km.

Yeni modellerin rödaj sonrası ne yakacağını hakkaten merak etmeye başladım, Bora Bey sizden gelecek bilgiyi sabırsızlıkla bekliyorum, rödajdaki tüketim bilgisini de paylaşırsanız sevinirim.

Bizim Z 750 13 Kuruş Yakıyor ya. Bunların ki içiyormuş.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:33 ----------

Yenilerinden 2 tane Kaldı marmariste. Bu arada Dikkat ettim Egzoza Arkadaşlar. Bizdekilerde Katalizör Var. Yenilerinde Göremedim. Daha iyi olur motor için. Bu arada Bizimkilerde Katalizör İptali Yapan varmı. + Ve - Leri Neler ? Bir Sorum daha olucak Arka Dişlinin Boyu Orjinal Olarak Kaç ? Aklıma bir Tane Daha geldi. Km'sinde Sorun olan var mı ? 120 den bi anda 100e Falan iniyor benimki.
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
Dün gittim inceledim motorları hakikaten çok güzel olmuş kontağı açınca ibre gidip geliyor felan güzeldi :cat:
Son bi şans denedik bakalım olursa alıcam motor :mrgreen:

dostum bence inceledim, aceleye gelmiş sanki yeni apache ayak basma yerleri oynuyo artcı basma yerleri sert bassan kırılcak adeta, depo salla oynuyo gidon tanıdık bir boyacı varsa kesin macun, çekip boyatmak lazım en sinir oldugum yaz kış ısıtma olayı aynen devam otomatik jikle mesela :p sesi hoş yeni göstergede fena degil yani aslında honda yine 1 gömlek üstte olmuş bana göre :cat:
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
dostum bence inceledim, aceleye gelmiş sanki yeni apache ayak basma yerleri oynuyo artcı basma yerleri sert bassan kırılcak adeta, depo salla oynuyo gidon tanıdık bir boyacı varsa kesin macun, çekip boyatmak lazım en sinir oldugum yaz kış ısıtma olayı aynen devam otomatik jikle mesela :p sesi hoş yeni göstergede fena degil yani aslında honda yine 1 gömlek üstte olmuş bana göre :cat:

Benim Motorumda 0 Km geldi Vidaları falan gevşekti. O olabilir de. Otomatik Jikle sanıldığı kadar sağlıklı birşey değil. Bizim arkadaşlarda mio var. Onlarda otomatik. Motorlar Çok stop ediyor. Ve Bozulduğunda bi alay para.
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
Benim Motorumda 0 Km geldi Vidaları falan gevşekti. O olabilir de. Otomatik Jikle sanıldığı kadar sağlıklı birşey değil. Bizim arkadaşlarda mio var. Onlarda otomatik. Motorlar Çok stop ediyor. Ve Bozulduğunda bi alay para.

gevşek felan degil adeta tel maşa valla eskisi benim oldugu için demiyorum sade ve saglam gibi :cat:
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
dostum bence inceledim, aceleye gelmiş sanki yeni apache ayak basma yerleri oynuyo artcı basma yerleri sert bassan kırılcak adeta, depo salla oynuyo gidon tanıdık bir boyacı varsa kesin macun, çekip boyatmak lazım en sinir oldugum yaz kış ısıtma olayı aynen devam otomatik jikle mesela :p sesi hoş yeni göstergede fena degil yani aslında honda yine 1 gömlek üstte olmuş bana göre :cat:

valla olayı özetlemişsin bravo diyoru0m sadece :cat::cat::cat::cat::cat:
 
Katılım
22 Kas 2009
Mesajlar
32
adanalı' Alıntı:
TheTurk_01 kardeş,evet ADANA'da tek bayi var,atik motor.orada ismail beyle görüş hatta benim adımı ver.tel:322/4598980 benim adım BORA KARAKAŞ.

Bora abi kozan yolundada TVS bayisi var bana yakin diye oraya söylemiştim telimjide verdim adam aricaktı beni motor gelince ama daha gelmemiş hergünde bakıyom işe gidip gelirken.

Abi ben merkez caminin karşısında kültür sitesinin yanındaki OPET'de çalışıyom yeni APACHE'n ile benzin almaya gel yanıma mümkünse hem motoruda incelemiş olurum :) bu hafta 15:00 - 23:00 calışıyom deişiklik olursa yazarım burdan
Buarada motorunda hayırlı ugurlu olsun Allah kaza bela göstermesin abi
Benim adım Ferdi abi gelirsen sor pompacı arkadaşlara ben orda olursam zaten hemen yanına gelirim motoru görünce :):)
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
[/COLOR]Yenilerinden 2 tane Kaldı marmariste. Bu arada Dikkat ettim Egzoza Arkadaşlar. Bizdekilerde Katalizör Var. Yenilerinde Göremedim. Daha iyi olur motor için. Bu arada Bizimkilerde Katalizör İptali Yapan varmı. + Ve - Leri Neler ? Bir Sorum daha olucak Arka Dişlinin Boyu Orjinal Olarak Kaç ? Aklıma bir Tane Daha geldi. Km'sinde Sorun olan var mı ? 120 den bi anda 100e Falan iniyor benimki.

Yeni modellerin katalizörleri, egzostun ikinci kıvrımından susturucuya kadar olan bölgede, egzost borusunun içerisinde. Katalizörsüz değil yeni modeller.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst