herkese ve bora abiye hayırlı olsun.
adamı sıkboğaz etmeyin motorunu tanımaya çalışıyor![]()
Arkadaşlar ADANA'da satan bayi varmı apache yi bulamadım ben bildigim yerlerede daha gelmemiş
Arkadaşlar ADANA'da satan bayi varmı apache yi bulamadım ben bildigim yerlerede daha gelmemiş
fümenin boyası mat duruyor,diğerleri parlak.sesi bence gayet güzel,pıtır pıtır.
az önce Mondial 150MC forumunda gezerken 3.7 lt / 100 km yakıt tüketimini görüp şoke oldum, sakin kullanımda da 3.2 lt / 100 km'nin altına inmiyor diyor arkadaşlar... TL'ye vurursak 13 Kuruş / km yapıyor :cyclopsan benim tvs en agresif kullanımda (otobanda sürekli 110-120 kmh) 10 Kuruş yakıyor, rekorum normal kullanımda maks 100 kmh süratle şehiriçi-şehirdışı karışık 8.5 Kuruş/km.
Yeni modellerin rödaj sonrası ne yakacağını hakkaten merak etmeye başladım, Bora Bey sizden gelecek bilgiyi sabırsızlıkla bekliyorum, rödajdaki tüketim bilgisini de paylaşırsanız sevinirim.
Dün gittim inceledim motorları hakikaten çok güzel olmuş kontağı açınca ibre gidip geliyor felan güzeldi :cat:
Son bi şans denedik bakalım olursa alıcam motor :mrgreen:
dostum bence inceledim, aceleye gelmiş sanki yeni apache ayak basma yerleri oynuyo artcı basma yerleri sert bassan kırılcak adeta, depo salla oynuyo gidon tanıdık bir boyacı varsa kesin macun, çekip boyatmak lazım en sinir oldugum yaz kış ısıtma olayı aynen devam otomatik jikle meselasesi hoş yeni göstergede fena degil yani aslında honda yine 1 gömlek üstte olmuş bana göre :cat:
Benim Motorumda 0 Km geldi Vidaları falan gevşekti. O olabilir de. Otomatik Jikle sanıldığı kadar sağlıklı birşey değil. Bizim arkadaşlarda mio var. Onlarda otomatik. Motorlar Çok stop ediyor. Ve Bozulduğunda bi alay para.
dostum bence inceledim, aceleye gelmiş sanki yeni apache ayak basma yerleri oynuyo artcı basma yerleri sert bassan kırılcak adeta, depo salla oynuyo gidon tanıdık bir boyacı varsa kesin macun, çekip boyatmak lazım en sinir oldugum yaz kış ısıtma olayı aynen devam otomatik jikle meselasesi hoş yeni göstergede fena degil yani aslında honda yine 1 gömlek üstte olmuş bana göre :cat:
Bendede Eskisi var Mutluyum. Uçak gibi maşallahgevşek felan degil adeta tel maşa valla eskisi benim oldugu için demiyorum sade ve saglam gibi :cat:
adanalı' Alıntı:TheTurk_01 kardeş,evet ADANA'da tek bayi var,atik motor.orada ismail beyle görüş hatta benim adımı ver.tel:322/4598980 benim adım BORA KARAKAŞ.
[/COLOR]Yenilerinden 2 tane Kaldı marmariste. Bu arada Dikkat ettim Egzoza Arkadaşlar. Bizdekilerde Katalizör Var. Yenilerinde Göremedim. Daha iyi olur motor için. Bu arada Bizimkilerde Katalizör İptali Yapan varmı. + Ve - Leri Neler ? Bir Sorum daha olucak Arka Dişlinin Boyu Orjinal Olarak Kaç ? Aklıma bir Tane Daha geldi. Km'sinde Sorun olan var mı ? 120 den bi anda 100e Falan iniyor benimki.
Yeni modellerin katalizörleri, egzostun ikinci kıvrımından susturucuya kadar olan bölgede, egzost borusunun içerisinde. Katalizörsüz değil yeni modeller.
hee Anladım. Bizim eskilerde Var Motoru kesiyormu acaba merak ediyorum. Kestiricem ama Ters tepicek diye korkum var.