Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 May 2008
Mesajlar
143
Tiger exhaust sahibi Serkan Mişil'e burdanda tekrar teşekkürlerimi iletiyorum.

5 Gün önce egzos almaya babamı ikna etmem sonucu , güzel bi egzos ortaya çıkarmak için Serkan abiyle görüşmeye başladık. Serkan abi işi ustasına bırak sana en güzelini yapıcam dedi :)

Bugün kargom geldi ve monte ettik. Gerisini fotoğraflar anlatsın :)

zxs8zk.jpg


süpriizzz :thumbsup:

10o08qr.jpg


2hrhc1s.jpg


Ustamız eski soba borusunu söküyor :)
15hybo5.jpg


egzossuz hali :)

5luvrr.jpg


Tigerrrr :thumbsup:

wqx8ut.jpg


2nlzr7q.jpg


30kt8o8.jpg


Ses tek silindir DRZ400 SM sesinden farksız. Tüfek gibi. Şiddetle tavsiye ediyorum :thumbsup:
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
190
Simdi emniyet müdürlüğünün sitesine girdim randevuya bi bakiim ne menem bişeymiş diye önümüzdeki 3 gün için yer yok benim alacağım ilçe emniyet müd.de galiba zannettiğimden biraz daha zorlu olacak ama beni kolay kolay yıldıramazlar alırım plakamı beyaaa :bounce:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Valla bu gidişle "sora sora bağdat bulunur" misali trafiğe dalıp körleme yapacağım işlemlerimi. Hiç kimse de çıkıp "-şu şu işleri önce hallet, şöyle yaparsan iyi olur,şunu bunu unutma, şunu şöyle yap." demiyor. Herkes takipçiye yaptırıyor galiba işlemlerini. İş sebebiyle yoğun olmasam hiç problem değil, bir günde hallederim herşeyi ama önümüzdeki iki gün boyunca NF denetimlerim var. Fabrikadan ayrılmam çok zor perşembeye kadar. Yapılacak işlemleri önceden bilsem ona göre plan program yapıp en kısa sürede hallederdim. Neyse artık denetim sonrası bakacağım duruma. Öğrendiğim her şeyi konuyla alakalı olarak buraya aktarmaya çalışırım.

Selamlar,

zorunlu trafik sigortası yaptır ve bayinin sana verdiği bütün evrakları al vergi yatırmayı unutma sonra doğru trafik şube ye orada herşeyi gösteriyorlar sabah erken git öğleni bulmaz işlerin bitmesi
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
190
zorunlu trafik sigortası yaptır ve bayinin sana verdiği bütün evrakları al vergi yatırmayı unutma sonra doğru trafik şube ye orada herşeyi gösteriyorlar sabah erken git öğleni bulmaz işlerin bitmesi

şimdi benim burda aklıma takılan sey plakası olmayan motora nasıl vergi yatırıyoz, nasıl trafik sigortası yaptırıyoz :silent: aklım almadı muhakkak çok basit bi izahı olmalı ama kafam karıştı yani ::23343::
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
şimdi benim burda aklıma takılan sey plakası olmayan motora nasıl vergi yatırıyoz, nasıl trafik sigortası yaptırıyoz :silent: aklım almadı muhakkak çok basit bi izahı olmalı ama kafam karıştı yani ::23343::

sen faturayı ver onlar sigorta keser yoksa emniyetten geri gelir adam isterse denesin yani ben vergisi olan motora binemediğim için onu salladım mantıken öyle olur dedim
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Benim siyahında aküsü doluyormuş :) Akşama inşallah alabilirim :queen:

Hayırlı olsun kardeş seninkide:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:38 ----------

hayırlı olsun aykan. tekerin düz bassın. kazasız belasız cezasız binersin inş.

inş kardeşim çok sağol:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:41 ----------

hayırlı olsun kazasızca bin inşallah. bu arada topaçta gri cbfler çoğalıyor yuppiii :flower:::pulp::

teşekkürler arkadaşım evet gri önde gidiyor renk seçiminde...:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:43 ----------

aykan hayırlı uğurlu olsun iyi günlerde kullan ...

rüzgarın bol tekerin düz bassın :rendeer:

çok sağol arkadaşım.. :cat:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
tebrik ederim hayırlı olsun beklemek istemeyen arkadaşlar böyle yapıyor ne yapsın. ama olsun biz beklemeyi tercih edenlerden olduk bakalım :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:17 ----------



çok sevindim hayırlı olsun gerçekten ve WWW.BURSAENDURO.COM. 'un düzenlediği BAHAR ŞENLİĞİNE katılırsın artık 27-28-29 MAYIS GÖRECİK YAYLASI BÜYÜKORHAN-BURSA ben orda olucam saygılarımla

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:20 ----------



HAYRILI OLSUN ÇOK SEVİNDİM alında görelim bizde şu resimleri artıKın yani

Arkadaşım inan çok isterim, ama malum mesafe uzak iş güç yazın ben sizi bodruma beklerim çok teşekkürler..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:47 ----------

Hayırlı olsun Murat demek Gri aldın bende siyahını sipariş verdim Haziran da gelicek şu an hala Ybr nin keyfini yaşıyorum:)

Eyvallah irfanım bugün gittim aldım oda şans biri ankaradan almış griden kalmamış şansıma adam vazgeçince beni aradılar hemen aldım daha plaka fln işleri var cuma cmts alırım herhalde.. :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:50 ----------

hayırlı uğurlu olsun aykan demek gene cbf he:cat:

Evet kardeşim cbf aldık gene.. bakalım hayırlısı cbf iyi motor ama ps ayrı tabiki teşekkürler iyi dileklerin için..:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:52 ----------

hayırlı olsun kazasız cezasız sürüşler,bugün bayiimle görüştüm nasip olursa bu hafta benim esmerim de geliyormuş

Teşekkür ederim kardeş, seninkide hayırlı olsun :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:54 ----------

yeni motor alan arkadaşlar Hayırlı olsun kazasız cezasız sürüşler

Sağolasın kardeş:rendeer:
 
Katılım
8 Şub 2010
Mesajlar
22
Yanlış yere soruyor olabilirsiniz. Google a sorsaydınız cevabını anında bulurdunuz. Ben sizin yerinize sordum ve buldum. Bu kadar da herşey önüme gelsin demeyin. Forumlar gönüllü paylaşım esasına dayanan yerlerdir. Siz mutlu olasınız diye kimse size cevap yazmaz. Kimin gönlü olursa canı isterse o yazar. Biliyor fakat canı istemiyorsa cevap yazmayabilir. Kimse mecbur değil tekrar tekrar aynı konuları yazmaya. Biraz zahmet edip geçmiş 1000 küsür sayfayı okusaydınız cevabı vardı :cherry:

şaka şaka buyrun istediğiniz bilgiler. :queen:

http://www.bursa.pol.tr/?bem_islem&tur=trafik&bursa-emniyet-mudurlugu-trafik-islemleri

Arkadaşım yazdıklarımı yanlış okudun galiba. Benim sorumda ne lazım ne lazım değil gibi birşey yazmadım. Dikkatli okursan ekstra bilgi aradığımı anlardın. Bu bilgileri sen anlamadan çok önce okudum zaten. Önemli olan -benim için- zaman. özellikle de belirttim zamanımın olmadığını. Bir daha oku bak yazdıklarımı, eminim ne demek istediğimi anlarsın.

Verdiğin bilgiler için sağol işimi görmese de.

Vakit ayıran herkese teşekkürler.
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
Arkadaşım inan çok isterim, ama malum mesafe uzak iş güç yazın ben sizi bodruma beklerim çok teşekkürler..



ben bu yaz aşağı değilde tam tersine yukarı doğru gidecem. bir bulgraia turu yapacam. ama ki kısmet olurda zaman bulabilirsem alanyada dövmeci yeğenim var onun yanına da gitmek isterim zaman içinde
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Arkadaşım yazdıklarımı yanlış okudun galiba. Benim sorumda ne lazım ne lazım değil gibi birşey yazmadım. Dikkatli okursan ekstra bilgi aradığımı anlardın. Bu bilgileri sen anlamadan çok önce okudum zaten. Önemli olan -benim için- zaman. özellikle de belirttim zamanımın olmadığını. Bir daha oku bak yazdıklarımı, eminim ne demek istediğimi anlarsın.

Verdiğin bilgiler için sağol işimi görmese de.

Vakit ayıran herkese teşekkürler.

Cevabı senin işine yarasın diye vermedim. Belki başka birisi okur faydalanır. Okumak istemeyene ne yapsak boş. GEçmiş sayfalarda aradığın bütün cevaplar var ama ısrarla bakmıyor bakmak istemiyorsunuz. Ukalalık yapmak daha kolay çünkü. Forumda gezeceğine araştır vakti çok değerli insan.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Cevabı senin işine yarasın diye vermedim. Belki başka birisi okur faydalanır. Okumak istemeyene ne yapsak boş. GEçmiş sayfalarda aradığın bütün cevaplar var ama ısrarla bakmıyor bakmak istemiyorsunuz. Ukalalık yapmak daha kolay çünkü. Forumda gezeceğine araştır vakti çok değerli insan.

boşver usta uğraşma googleden sorunu yazsa zaten bu sayfa çıkıyor bulunur
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
CBF 150 beklemekten nihayet kurtuldum. Bugün bayiye giderek motorumu gördüm. Deposunda darbe nedeniyle boyanın 1cm lik bir kısmı kopmuş. Bir ay sonra depoyu değiştireceklerini, eğer böyle kabul etmezsem Haziran teslimini bekleteceklerini söylediler. Ben kabul edince de çok çok teşekkür ettiler.
İçimden "amma da alışveriş ha! Ben memnuniyetten teşekkür edecekken onlar teşekkür ediyor" diye geçirdim. Neyse hakkımızda hayırlısı. Büyük olasılıkla perşembe günü motoru motoru alacağım. Nedense içimde bir sevinç yada heyecan yok. Şöyle en az 250 cc çift silindir bir motor teslim alacak olsaydım merakla beklerdim sanırım.
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
Arkadaşım yazdıklarımı yanlış okudun galiba. Benim sorumda ne lazım ne lazım değil gibi birşey yazmadım. Dikkatli okursan ekstra bilgi aradığımı anlardın. Bu bilgileri sen anlamadan çok önce okudum zaten. Önemli olan -benim için- zaman. özellikle de belirttim zamanımın olmadığını. Bir daha oku bak yazdıklarımı, eminim ne demek istediğimi anlarsın.

Verdiğin bilgiler için sağol işimi görmese de.

Vakit ayıran herkese teşekkürler.

sen burda bişey arayıp zaman kaybetme en iyisi kalk git yarın trafik bürosuna orda herşeyi güzelce izah ederler. bilirsinki burda herkez hergün bişeyler alıp satmıyor kimsenin net bir bilgisi yoktur ki olsada zaten bu dönmede sürekli bişeyler yenileniyor ben sana derim geçen hafta şöyle yaptım böyle yaptım ama sana derler kurallar değişti sen böyle böyle yapacaksın bu seferde benim dediğimde yanlış olur o yüzden hiç stres yapma burda sen git görevli memurun dediğini yap herşey hallolur

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:49 ----------

CBF 150 beklemekten nihayet kurtuldum. Bugün bayiye giderek motorumu gördüm. Deposunda darbe nedeniyle boyanın 1cm lik bir kısmı kopmuş. Bir ay sonra depoyu değiştireceklerini, eğer böyle kabul etmezsem Haziran teslimini bekleteceklerini söylediler. Ben kabul edince de çok çok teşekkür ettiler.
İçimden "amma da alışveriş ha! Ben memnuniyetten teşekkür edecekken onlar teşekkür ediyor" diye geçirdim. Neyse hakkımızda hayırlısı. Büyük olasılıkla perşembe günü motoru motoru alacağım. Nedense içimde bir sevinç yada heyecan yok. Şöyle en az 250 cc çift silindir bir motor teslim alacak olsaydım merakla beklerdim sanırım.

olsun olsun iyi yapmışsın bi aksilik olmaz ama iyide olmamış insanın aklı kalıyor gerçi boyadır neden olsa sonra değişecek ama takıntılı olmak zor iyiki sen böyle yapmamışsın
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
95
mrb arkadaşlar
cbf 150 mi alıyorum cbr250 almıyacağım,çünki çook araştırdım cbf 150 bana göre cbr250 den dah kullanışlı geldi ki cbf kendini kanıtlamış motor.
bugün bayi imle görüştüm bu hafta kara elmasım gelicek nasip olursa.
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
slm arkadaşlar 5 aylık uzun bir bekleyiş sonunda ehliyetimi a2 yaptırmayı başarabildim. daha önce 5 dakikada almış olduğum ehliyeti sağolsun devletimin ürettiği yeni prosedürler yüzünden 2 haftada trafikten alamadım. bir sıradan gir diğerinden çık size tavsiyem küçük ilçelere yakın olanlar oradan çıkartırsın değilse benim gibi sürünür . ama ne yazıktırki bu prosedürler yüzünden daha plakamı çıkartıramadım. büyük şehirin cilveleri . bende mecburen motoru bu şekilde kullanıyorum inşallah insafsız bir trafiğe denk gelmem.
18042011859.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
slm arkadaşlar 5 aylık uzun bir bekleyiş sonunda ehliyetimi a2 yaptırmayı başarabildim. daha önce 5 dakikada almış olduğum ehliyeti sağolsun devletimin ürettiği yeni prosedürler yüzünden 2 haftada trafikten alamadım. bir sıradan gir diğerinden çık size tavsiyem küçük ilçelere yakın olanlar oradan çıkartırsın değilse benim gibi sürünür . ama ne yazıktırki bu prosedürler yüzünden daha plakamı çıkartıramadım. büyük şehirin cilveleri . bende mecburen motoru bu şekilde kullanıyorum inşallah insafsız bir trafiğe denk gelmem.
18042011859.jpg
[/URL][/IMG]

ehliyet hayırlı olsun bende D yok B-A2 VAR :d
 
Katılım
28 Mar 2011
Mesajlar
40
arkadaşlar mayıs stokları ne zaman gelir, kaç partide gelir bilgisi olan var mı?:silent:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
arkadaşlar mayıs stokları ne zaman gelir, kaç partide gelir bilgisi olan var mı?:silent:

Benim buradaki bayiden aldığım bilgiye göre 20 mayısta gelecek bende beklemeye geçecektim ancak alanlardan biri şehir dışından ayırttığı için caydı motoru ben aldım takip edin siz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst