- Katılım
- 3 Nis 2011
- Mesajlar
- 109
bide bu arada bazı arkadaşlar varki CBR ile CBF arasında kalmışlar, netice itibari ile ikisi arasında çok büyük farklılıklar yok gibi düşünülsede üzerin bindiğinizde bunu hissettirecek kadar fark var. bunun 1. sebebi oturuş pozisyonunu dik sevenler CBF de daha rahat edeceklerdir 2. biraz güç ve hız sevenler ise CBR dan memnun kalacaklardır. 3.ama benim işim doğayla kırla bahçeyle asfalta çok dolaşmam genelde ovada kırda gezerim doğa ile iç içe yaşamayı sverim derseniz CBF tercihiniz olsun CBR gitmezmi bu dediğimiz yerlere gider elbet en alasına kadar aşağı kalmaz CBF ten ama CBF ile yaşadığın o dağda bayırdaki duyguyu rahatlığı ferahlığı CBR ile yaşayamazsınız. 4.ama yok ben asfaltı severim şehir içinde pek gezmem hafta arasında motorla işim olmaz genlede hafta sonu uzun veya kısa yol yaparım derseniz yine seçeneğiniz CBR olsun arabalı geçerken yaşatacağı o duyguyu CBF vermeyecektir. sonuç olarak aralarında kim-ne atla deve yok elbet ikiside çok aşırı farklı aletler değil elbet ama aynı kararsızlığı ben de yaşadım çok git gel yaptım ikisi arasında ama hep en sonunda yok be racing benim tarzım değil yani racing alacaksam 4 silindirden aşağısı almam bastımı giderim dedim ve en sonunda kendi kendimi vazgeçirdim benim düşüncem bu ben grenajlı motosiklet sevmem bu benim yaşam tarzım dedim ve vazgeççtim siparişini verdiğim CBF i beklemeye karar verdim çünkü kullandım gördüm kullanırken beni hep cezbetti bu motor ve o yüzden aynısını almaya kararımı verdim kısaca kendi tercihimdir fakat herkez kişiliğine göre motosiklet alsın son pişmanlık fayda eder ama geç
teşekkürler saygılar