Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
bide bu arada bazı arkadaşlar varki CBR ile CBF arasında kalmışlar, netice itibari ile ikisi arasında çok büyük farklılıklar yok gibi düşünülsede üzerin bindiğinizde bunu hissettirecek kadar fark var. bunun 1. sebebi oturuş pozisyonunu dik sevenler CBF de daha rahat edeceklerdir 2. biraz güç ve hız sevenler ise CBR dan memnun kalacaklardır. 3.ama benim işim doğayla kırla bahçeyle asfalta çok dolaşmam genelde ovada kırda gezerim doğa ile iç içe yaşamayı sverim derseniz CBF tercihiniz olsun CBR gitmezmi bu dediğimiz yerlere gider elbet en alasına kadar aşağı kalmaz CBF ten ama CBF ile yaşadığın o dağda bayırdaki duyguyu rahatlığı ferahlığı CBR ile yaşayamazsınız. 4.ama yok ben asfaltı severim şehir içinde pek gezmem hafta arasında motorla işim olmaz genlede hafta sonu uzun veya kısa yol yaparım derseniz yine seçeneğiniz CBR olsun arabalı geçerken yaşatacağı o duyguyu CBF vermeyecektir. sonuç olarak aralarında kim-ne atla deve yok elbet ikiside çok aşırı farklı aletler değil elbet ama aynı kararsızlığı ben de yaşadım çok git gel yaptım ikisi arasında ama hep en sonunda yok be racing benim tarzım değil yani racing alacaksam 4 silindirden aşağısı almam bastımı giderim dedim ve en sonunda kendi kendimi vazgeçirdim benim düşüncem bu ben grenajlı motosiklet sevmem bu benim yaşam tarzım dedim ve vazgeççtim siparişini verdiğim CBF i beklemeye karar verdim çünkü kullandım gördüm kullanırken beni hep cezbetti bu motor ve o yüzden aynısını almaya kararımı verdim kısaca kendi tercihimdir fakat herkez kişiliğine göre motosiklet alsın son pişmanlık fayda eder ama geç :) teşekkürler saygılar
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
hayırlı ugurlu olsun

Arkadaslar 2011 gri cbf 150 ile tekrar aranıza girmekten mutluluk duyuyorum motorumu kıvrak motor bodrumdan aldım çok bekledim ama değdi gri bulmak çok sıkıntı gercekten... şu an bayide plaka bekliyor büyük ihtimal bu hafta içinde teslim alırım
 
Katılım
12 Nis 2011
Mesajlar
4
Selamlar Herkese,


Geçen hafta motor ehliyeti almak icin kursa başladım ve sınavları verirsem ağustosta ehliyeti alıcam kısmetse. Okula gidip gelmek için 2. el bi motor almak istiyorum, Not: İstanbulda Ögrenciyim:pBundan ötürü forumlarda baya bi araştırdım ve CBF 150 almaya karar verdim ancak, bu motorun parça fiyatları vs olsun yada düzenli giderleri olsun ögrenci bi insan için agır gelirmi?:silent: Bu konuda bi çok kişi yazmış ancak ögrencileride düşünürseniz sevinirim:)))

Bunun dışında 2010 modelleri hoşuma gitti 2009 modelleri daha ucuz olmasına ragmen ozellıklerı hemen hemen aynımıdır, siz olsanız hangisini alırdınız?Elimde 2500lira nakit var belki agustosa kadar biraz daha biriktirip sorun cıkarmayan bişey almak istiyorum.

Ayrıca 2. el alırken taklaya gelmek istemiyorum:) 2. el motorda hayatı onem taşıyan ve dikkat etmem gereken belgeler, özellikler vs nedir, BU konuda yardımcı olursanız gerçekten cok sevinirim

KOLAY GELSIN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Oh be sonunda biri derdini büyük yazı ile yazdı, 24" wide monitörde karınca duası gibi yazıları okuycam diye kıvranıp duruyordum. Bundan sonra adminlere söyleyelim de küçük punto yazmayı yasaklasın :)

Öncelikle türkçe karakterler kırtasiyelerde satılıyor, laptop klavyen ingilizce ise üzerine yapıştırıp kullanabilirsin.

2.el motoru almadan imkan varsa servisine veya tanıdık motordan anlayan birisine göstermen iyi olur. Alış verişte ise motoru almadan önce şase ve motor numaralarını kontrol etmeni tavsiye ederim. Motoru üzerine almadan da parasını verme. Diğer kısımlarını bilemeyeceğim :)
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
Oh be sonunda biri derdini büyük yazı ile yazdı, 24" wide monitörde karınca duası gibi yazıları okuycam diye kıvranıp duruyordum. Bundan sonra adminlere söyleyelim de küçük punto yazmayı yasaklasın :)

Öncelikle türkçe karakterler kırtasiyelerde satılıyor, laptop klavyen ingilizce ise üzerine yapıştırıp kullanabilirsin.

2.el motoru almadan imkan varsa servisine veya tanıdık motordan anlayan birisine göstermen iyi olur. Alış verişte ise motoru almadan önce şase ve motor numaralarını kontrol etmeni tavsiye ederim. Motoru üzerine almadan da parasını verme. Diğer kısımlarını bilemeyeceğim :)

Her satırına katılıyorum bende :cat:
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
arkadaşlar bir power led uygulaması yaptım motosiklet üzerinde, bir de sizin görüşlerinizi alayım
http://www.motosiklet.net/forum/mt-...ulamali-gunduz-fari-fotograf.html#post2323599

4x3 watt 12 lambalı diye yazmışsınız toplamda 36wat ederki küçük hacimli motorlarda bu azımsanmayacak bir güçtür. 36 watın elektrik sisteminize yükleyeceği yükü bi kez daha düşünmenizi tavsiye ederim.

fabrika verileri 114w 5000devirde elektrik üretir diyor.
bunun 35 w ını far
5w park
5w arka lamba
sinyal verdiğinizde 21 w sinyal
gösterge lambaları toplamda 6 w kadar harcamakta. ayrıca marşa basıldığında aküden eksilen enerji yerine konmakta

ortalama 75-80w arası bir enerji sistemde kullanılmaktadır. aynı anda frene basıldığında fren lambaları , korna , ateşleme sistemi bu hesaba dahil bile değil. durum bu merkezdeyken sisteme 36w güç daha eklemek alternatörün yada akünün iflasına sebep olacaktır. ilave aydınlatmalar yaparken bir taraftanda bunun için önlem almak gerekir örneğin arka fren lambasının led yapılması ( daha az güç harcama için) sinyallerin led yapılması gibi.

ben yaptım bişey olmuyor diyen çıkabilir devam etsin sözüm onlara değil. kitapçığın 115. sayfasında elektrik harcama ve üretim bilgisi mevcut. aklına takılan inceler.
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
Arkadaslar 2011 gri cbf 150 ile tekrar aranıza girmekten mutluluk duyuyorum motorumu kıvrak motor bodrumdan aldım çok bekledim ama değdi gri bulmak çok sıkıntı gercekten... şu an bayide plaka bekliyor büyük ihtimal bu hafta içinde teslim alırım .

Hayırlı olsun Murat demek Gri aldın bende siyahını sipariş verdim Haziran da gelicek şu an hala Ybr nin keyfini yaşıyorum:)
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
Arkadaslar 2011 gri cbf 150 ile tekrar aranıza girmekten mutluluk duyuyorum motorumu kıvrak motor bodrumdan aldım çok bekledim ama değdi gri bulmak çok sıkıntı gercekten... şu an bayide plaka bekliyor büyük ihtimal bu hafta içinde teslim alırım .

hayırlı uğurlu olsun aykan demek gene cbf he:cat:
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
95
Arkadaslar 2011 gri cbf 150 ile tekrar aranıza girmekten mutluluk duyuyorum motorumu kıvrak motor bodrumdan aldım çok bekledim ama değdi gri bulmak çok sıkıntı gercekten... şu an bayide plaka bekliyor büyük ihtimal bu hafta içinde teslim alırım

hayırlı olsun kazasız cezasız sürüşler,bugün bayiimle görüştüm nasip olursa bu hafta benim esmerim de geliyormuş
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
190
Arkadaşlar;
Özellikle motorunu alıp plaka işlerini kendi yapan arkadaşlar bu işlemlerden biraz bahsedip bizi aydınlatırsa sevinirim.
Bu hafta motorumun plaka-ruhsat işlemlerini halledip bayiden teslim alacağım. Bu işlemler nedir, ne değildir, kaç saat sürer, hangi işlem kaç para hiç bir bilgim yok. Honda Duran Kardeşler 335 Tl para istedi benden bu işlemler için. Ben de kalsın dedim haliyle. Bilgisi olan arkadaşlar bu konuları aydınlatırsa kazık yemeden bu işlemleri halletmek istiyorum. Ayrıca bir diğer önemli konu zaman. Bu işlemleri bir günde halledebilir miyim? Malum işten dolayı çok fazla vaktim yok.
Şimdiden teşekkürler,

savpiras dostum bende senin gibi plaka işlemlerini kendim yaptıracam. Ama zannedersem sen bendebn daha önce yapacaksın zira ben bi sonraki hafta anca başlarım. Senden ricam eger benden önce yaparsan işlemleri herseyi tek tek kalem kalem burda paylaşmandır yazacakların burda hepimiz için iyi bir yol gösterici ve kaynak teşkil edecek kanısındayım. Şimdiden teşekkürler. ii forumlar millett:queen:
 
Katılım
8 Şub 2010
Mesajlar
22
savpiras dostum bende senin gibi plaka işlemlerini kendim yaptıracam. Ama zannedersem sen bendebn daha önce yapacaksın zira ben bi sonraki hafta anca başlarım. Senden ricam eger benden önce yaparsan işlemleri herseyi tek tek kalem kalem burda paylaşmandır yazacakların burda hepimiz için iyi bir yol gösterici ve kaynak teşkil edecek kanısındayım. Şimdiden teşekkürler. ii forumlar millett:queen:

Valla bu gidişle "sora sora bağdat bulunur" misali trafiğe dalıp körleme yapacağım işlemlerimi. Hiç kimse de çıkıp "-şu şu işleri önce hallet, şöyle yaparsan iyi olur,şunu bunu unutma, şunu şöyle yap." demiyor. Herkes takipçiye yaptırıyor galiba işlemlerini. İş sebebiyle yoğun olmasam hiç problem değil, bir günde hallederim herşeyi ama önümüzdeki iki gün boyunca NF denetimlerim var. Fabrikadan ayrılmam çok zor perşembeye kadar. Yapılacak işlemleri önceden bilsem ona göre plan program yapıp en kısa sürede hallederdim. Neyse artık denetim sonrası bakacağım duruma. Öğrendiğim her şeyi konuyla alakalı olarak buraya aktarmaya çalışırım.

Selamlar,
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
Valla bu gidişle "sora sora bağdat bulunur" misali trafiğe dalıp körleme yapacağım işlemlerimi. Hiç kimse de çıkıp "-şu şu işleri önce hallet, şöyle yaparsan iyi olur,şunu bunu unutma, şunu şöyle yap." demiyor. Herkes takipçiye yaptırıyor galiba işlemlerini. İş sebebiyle yoğun olmasam hiç problem değil, bir günde hallederim herşeyi ama önümüzdeki iki gün boyunca NF denetimlerim var. Fabrikadan ayrılmam çok zor perşembeye kadar. Yapılacak işlemleri önceden bilsem ona göre plan program yapıp en kısa sürede hallederdim. Neyse artık denetim sonrası bakacağım duruma. Öğrendiğim her şeyi konuyla alakalı olarak buraya aktarmaya çalışırım.

Selamlar,

Yarın veya öbürgün bu işlemleri kendim yapacağım , yapınca aktarırım . Fakat bu işler pek planlandığı gibi gitmeyebiliyor , herşey tıkırtıkır yürür umarım bende bir günde halletmeyi ümid ediyorum. İkin el aldığım Pegaso'nun işlemlerini 1 günde bitirmiştim. Kısmet :cat:
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
51
Valla bu gidişle "sora sora bağdat bulunur" misali trafiğe dalıp körleme yapacağım işlemlerimi. Hiç kimse de çıkıp "-şu şu işleri önce hallet, şöyle yaparsan iyi olur,şunu bunu unutma, şunu şöyle yap." demiyor. Herkes takipçiye yaptırıyor galiba işlemlerini. İş sebebiyle yoğun olmasam hiç problem değil, bir günde hallederim herşeyi ama önümüzdeki iki gün boyunca NF denetimlerim var. Fabrikadan ayrılmam çok zor perşembeye kadar. Yapılacak işlemleri önceden bilsem ona göre plan program yapıp en kısa sürede hallederdim. Neyse artık denetim sonrası bakacağım duruma. Öğrendiğim her şeyi konuyla alakalı olarak buraya aktarmaya çalışırım.

Selamlar,

Emniyet'in sitesinde plaka işlemi için aşağıdaki bilgiler var (belki işine yarar);


Fatura ve faturayı düzenleyen bayinin yetki belgesi.
Uygunluk Belgesi
Zorunlu mali mesuliyet sigortası
ÖTV ödeme belgesi aslı
Vatandaşlık numarası
Tescil ve Trafik belgesi ((Trf.Tescil Şube veya Bürosundan)
Şoförler Odasından yeni kayıt dosyası

NOT: Fatura kesim tarihiden itibaren 3 ay içerisinde tescil zorunluluğu bulunmaktadır.
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Valla bu gidişle "sora sora bağdat bulunur" misali trafiğe dalıp körleme yapacağım işlemlerimi. Hiç kimse de çıkıp "-şu şu işleri önce hallet, şöyle yaparsan iyi olur,şunu bunu unutma, şunu şöyle yap." demiyor. Herkes takipçiye yaptırıyor galiba işlemlerini. İş sebebiyle yoğun olmasam hiç problem değil, bir günde hallederim herşeyi ama önümüzdeki iki gün boyunca NF denetimlerim var. Fabrikadan ayrılmam çok zor perşembeye kadar. Yapılacak işlemleri önceden bilsem ona göre plan program yapıp en kısa sürede hallederdim. Neyse artık denetim sonrası bakacağım duruma. Öğrendiğim her şeyi konuyla alakalı olarak buraya aktarmaya çalışırım.

Selamlar,

Yanlış yere soruyor olabilirsiniz. Google a sorsaydınız cevabını anında bulurdunuz. Ben sizin yerinize sordum ve buldum. Bu kadar da herşey önüme gelsin demeyin. Forumlar gönüllü paylaşım esasına dayanan yerlerdir. Siz mutlu olasınız diye kimse size cevap yazmaz. Kimin gönlü olursa canı isterse o yazar. Biliyor fakat canı istemiyorsa cevap yazmayabilir. Kimse mecbur değil tekrar tekrar aynı konuları yazmaya. Biraz zahmet edip geçmiş 1000 küsür sayfayı okusaydınız cevabı vardı :cherry:

şaka şaka buyrun istediğiniz bilgiler. :queen:

http://www.bursa.pol.tr/?bem_islem&tur=trafik&bursa-emniyet-mudurlugu-trafik-islemleri
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst