- Katılım
- 7 Tem 2007
- Mesajlar
- 4,199
o motoru burda öğrendim de arkadaşta piaggionun şu modeli vardı yani yanyana konusunda bunla mukayese edilebilir.
bu motorlarda aşırı konfor beklemek yersiz şükrü abi sen daha iyi bilirsin konforu xciting gibi motorlardan beklemek lazım bunlar kalçayı ne kaplıyo tamamıyle ,nede bele destek sağlıyo lakin bana göre selesi geniş ve yumuşak olması gerek bunlar için standart o.görüyorum ki aprillada belkide ayaklarla gidon mesafesi baya bi yüksek bu ps dede öyle hatta dahada yüksek olabir peki ya koltugu etli mi acaba? hiç sürmedim kullanmadım bilemiyorum
bu motorlarda aşırı konfor beklemek yersiz şükrü abi sen daha iyi bilirsin konforu xciting gibi motorlardan beklemek lazım bunlar kalçayı ne kaplıyo tamamıyle ,nede bele destek sağlıyo lakin bana göre selesi geniş ve yumuşak olması gerek bunlar için standart o.görüyorum ki aprillada belkide ayaklarla gidon mesafesi baya bi yüksek bu ps dede öyle hatta dahada yüksek olabir peki ya koltugu etli mi acaba? hiç sürmedim kullanmadım bilemiyorum