Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
o motoru burda öğrendim de arkadaşta piaggionun şu modeli vardı yani yanyana konusunda bunla mukayese edilebilir.
piaggio-carnaby-scooter.jpg

bu motorlarda aşırı konfor beklemek yersiz şükrü abi sen daha iyi bilirsin konforu xciting gibi motorlardan beklemek lazım bunlar kalçayı ne kaplıyo tamamıyle ,nede bele destek sağlıyo lakin bana göre selesi geniş ve yumuşak olması gerek bunlar için standart o.görüyorum ki aprillada belkide ayaklarla gidon mesafesi baya bi yüksek bu ps dede öyle hatta dahada yüksek olabir peki ya koltugu etli mi acaba? hiç sürmedim kullanmadım bilemiyorum
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
Kaan sürati geçtim 140 yapıyo diye 140 la gidecek değilim dee.. Benim için önemli olan unsur konfor.. Genişlik oturma yüzeyi vs. yani ps'den dahamı rahat acaba scarabeo yoksa bi fark yokmudur o kadar.. Budur benim için önemli olan.. Sen hiç yan yana geldinmi bu motorla..?

ben dün showroomdaki motorun üstüne oturdum,koltuğu çok rahat geldi bana psnin,geniş ve yumuşak bir koltuğu var,bele yaptığı bir destek yok ama oturulan yer rahattı.bende 180 boy 92 kilo var baya rahat hissettim kendimi motorda,bazıları forumda ayak koyma yeri dar falan demişler bence çokta geniş yer var ayaklar için benim ayaklar 43 numara 44 numara çizmeler vardı ayağımda dün rahat rahat ayaklarımı koyabiliyorum.kısacası çok konforlu ve malzeme olarak çok kaliteli bir motor.
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
ben dün showroomdaki motorun üstüne oturdum,koltuğu çok rahat geldi bana psnin,geniş ve yumuşak bir koltuğu var,bele yaptığı bir destek yok ama oturulan yer rahattı.bende 180 boy 92 kilo var baya rahat hissettim kendimi motorda,bazıları forumda ayak koyma yeri dar falan demişler bence çokta geniş yer var ayaklar için benim ayaklar 43 numara 44 numara çizmeler vardı ayağımda dün rahat rahat ayaklarımı koyabiliyorum.kısacası çok konforlu ve malzeme olarak çok kaliteli bir motor.

Merhaba arkadaşlar

ben de 1.84 boy 96 kiloyum sele rahat bu konuda sorun yok ama
benım ıcın en buyuk sorun gidon mesafesi

YANİ : gidon diğer scooterlara göre aşağıda ister istemez sırt ve bel ağrısı yapıyor çünki motorun üzerinde kambur oturuyorum , gidona yetişebilmek için
bu durum haliyle sırt ağrısı ve keyifsiz bir kullanım sağlıyor

ekip arkadaşlarımdan 1.65-1.75 arası boyu olanlar da bu sorun yok

sadece paylaşmak istedim...iyi akşamlar :)
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ben dün showroomdaki motorun üstüne oturdum,koltuğu çok rahat geldi bana psnin,geniş ve yumuşak bir koltuğu var,bele yaptığı bir destek yok ama oturulan yer rahattı.bende 180 boy 92 kilo var baya rahat hissettim kendimi motorda,bazıları forumda ayak koyma yeri dar falan demişler bence çokta geniş yer var ayaklar için benim ayaklar 43 numara 44 numara çizmeler vardı ayağımda dün rahat rahat ayaklarımı koyabiliyorum.kısacası çok konforlu ve malzeme olarak çok kaliteli bir motor.

selesi çok çok yumuşak bu özelliğine bayılıyorum kymco super 8 diye bi model var onada kafayı takmıştım motoru almadan önce piyasayı araştırken sırf koltugu taş gibi diye anında soğumuştum sonra super 8 başlığına bi yazı yazmıştım işte selesi taş gibi bu olmasa motor güzel diye neymiş efendim koltuk taş gibi olunca avantajını uzun yolda görürmüşsün çok daha iyimiş filanmış bişi yazmadım kendini böyle tatmin etmesi için:queen:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ön cam en son 250 tlydi ama anes motordamı ne ps için özel camı satılıyodu 180 tl ye
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
en güzelini yaparsın tamer abi bu arada motorunu nereye koyucaksın gelince branda filan düşünüyomusun?
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
en güzelini yaparsın tamer abi bu arada motorunu nereye koyucaksın gelince branda filan düşünüyomusun?

brandaya pek gerek kalmaz sitede kapalı garajım var fabrikadada zaten istersem odama bile koyabilirim :wiinkk: bende lastik basınçlarını buldum geçenlerde sen arıyordun ön 26 arka 30 olacakmış.

doğrusu bu olacak sanırım tek kişi ön 25 arka 29.. iki kişi ön 25 arka 33
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
arkadaşlar psnin orjinal topcase ve ön cam fiyatını bilen var mı?

Siz CBR250R almak istiyodunuz şimdi gördüm. Beklemekten sıkılıp PS150i siparişi verdiniz sanırım. Biraz saşırdım doğrusu:silent: Niye PS ye yöneldiniz? iki motor çok farklı.. Kullanım rahatlığında PS 10 numara ama CBR250R de motordan daha fazla keyif alıp daha çok ilgi çekerdiniz bence
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
brandaya pek gerek kalmaz sitede kapalı garajım var fabrikadada zaten istersem odama bile koyabilirim :wiinkk: bende lastik basınçlarını buldum geçenlerde sen arıyordun ön 26 arka 30 olacakmış.

doğrusu bu olacak sanırım tek kişi ön 25 arka 29.. iki kişi ön 25 arka 33

tamer abi 10 numarasın:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
Siz CBR250R almak istiyodunuz şimdi gördüm. Beklemekten sıkılıp PS150i siparişi verdiniz sanırım. Biraz saşırdım doğrusu:silent: Niye PS ye yöneldiniz? iki motor çok farklı.. Kullanım rahatlığında PS 10 numara ama CBR250R de motordan daha fazla keyif alıp daha çok ilgi çekerdiniz bence

evet cbr 250 istiyordum ve bir aydır bekliyordum bursada bayide sırada bekleyen 6. kişiydim,dün motoru sormaya bayiye gittim ve bana söylenen benim motoru en erken 4 ay ay sonra alacağım oldu,bayinin sahibi ile bizzat konuştum ve bana söylediği her ay sadece bir adet motor gelecekmiş,kendiside hondaya bozuk çalıyordu.bende boş geçirmemek için yazı ps almaya karar verdim,çok sorun değil,seneye satar cbr 250 alırız.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:49 ----------

tamer abi 10 numarasın:cat:

ps başlığını hatim ediyorumda :queen::queen::queen: 43. sayfaya geldim,baktım hava basınçlarını yazmışlar anaaa dedim kaan arıyordu bunları. :)
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ya aslında eskiki yazılarda herşey mevcutta ben hep üşeniyorum bazen googleda arama yaparken çıkıyo anaa diyorum :D neler varmış nelerde benim haberim yokmuş olsun genede çok sağol yararlı bi bilgi motoru alalı 6 ay oldu daha bi ponpa yüzü görmedi görürse hazırlıklı olalım :)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
evet cbr 250 istiyordum ve bir aydır bekliyordum bursada bayide sırada bekleyen 6. kişiydim,dün motoru sormaya bayiye gittim ve bana söylenen benim motoru en erken 4 ay ay sonra alacağım oldu,bayinin sahibi ile bizzat konuştum ve bana söylediği her ay sadece bir adet motor gelecekmiş,kendiside hondaya bozuk çalıyordu.bende boş geçirmemek için yazı ps almaya karar verdim,çok sorun değil,seneye satar cbr 250 alırız.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:49 ----------



ps başlığını hatim ediyorumda :queen::queen::queen: 43. sayfaya geldim,baktım hava basınçlarını yazmışlar anaaa dedim kaan arıyordu bunları. :)

İstanbuldaki bayiler belki daha önceliklidir daha çok motor sattıkların Bursanın kotası düşük olabilir. Ama 4 ay nasıl bi rezilliktir:pr:Türkiyeye nasıl motor sokamıyolar anlamak mümkün değil avrupada insanların böyle bir sorun yaşadığını zannetmiyorum. Honda Türkiye nin daha önce yaptığı ayıplardan biride 3 sene boyunca karbüratörlü ve eski model CBr125 leri millete kakalamasıydı.. Honda markası türkiyeyi pek adam yerine koymuyor anlaşılan:farao:

PS150i niz hayırlı olsun güle güle kullanın:rendeer: tam yaz motoru:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
İstanbuldaki bayiler belki daha önceliklidir daha çok motor sattıkların Bursanın kotası düşük olabilir. Ama 4 ay nasıl bi rezilliktir:pr:Türkiyeye nasıl motor sokamıyolar anlamak mümkün değil avrupada insanların böyle bir sorun yaşadığını zannetmiyorum. Honda Türkiye nin daha önce yaptığı ayıplardan biride 3 sene boyunca karbüratörlü ve eski model CBr125 leri millete kakalamasıydı.. Honda markası türkiyeyi pek adam yerine koymuyor anlaşılan:farao:

PS150i niz hayırlı olsun güle güle kullanın:rendeer: tam yaz motoru:cat:

teşekkür ederim,ama hakkaten türkiyenin adam yerine konmadığı ortada,2007 cbr125 modelinin 2010da yeni model diye getirilip bir yıl sonrada asıl yeni modelin gelmesi zaten tam bir rezaletti.ama ne yapacaksın işte biz küçük bir ülkenin küçük bir şehrinde yaşıyoruz. :farao:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Bende 2011 Cbr125 in vitesleri ile boğuşmakla meşgulum şu aralar:) seneye 250 liğe yüksektebilirim ama her ne kadar iki katı güç vaad etsede beni 26.5 beygir kesmicek gibi. kasada aynı olunca pek heycan olmayabilir Kur biraz düşerse ve Kawasaki ön farları Er-6F tarzında makyajlıyıp göstergeleri yenilerse (ki böyle bi olay bekleniyor) Kawasaaakiiii Bekle beniii:p
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
Bende 2011 Cbr125 in vitesleri ile boğuşmakla meşgulum şu aralar:) seneye 250 liğe yüksektebilirim ama her ne kadar iki katı güç vaad etsede beni 26.5 beygir kesmicek gibi. kasada aynı olunca pek heycan olmayabilir Kur biraz düşerse ve Kawasaki ön farları Er-6F tarzında makyajlıyıp göstergeleri yenilerse (ki böyle bi olay bekleniyor) Kawasaaakiiii Bekle beniii:p

cbr 125 sordum bayiye oda yok dedi o da belli değilmiş ne zaman gelecek,adama dedim amma zor işmiş honda satın almak,yok be güzel kardeşim dedi ötv geldi diye böyle olmuş.kanunisinden tut nerdeyse tüm markaların deposu motor kaynıyor,koresi çini istemediğin kadar var,hondaya geldimi işler değişiyor.sizinde motorunuz hayırlı olsun,güle güle kullanın cbr 125 baya güzel oldu,birde erken kapmışsın motoru fuardan aldın herhalde?
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
marmariste bi cocğun biri cbr125 aldı buraya birtane geldi gelir gelmez paket oldu:D ben şahidim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst