Arkadaşlar benim yaşım 15. babamda cbf 150 var. okula gdip gelirken kullanıyodum ama polise yakalandm. bidaha görürsek bağlarız dediler. babamda artk wermio. lafın kısası ben bu motosikleti beğendim ama ben cbfyi hiç acımadan kullanıodm acaba bu motor bana dayanırmı weya sorun çıkarırmı cewaplarınız için şimdiden teşekkürler
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:36 ----------
Yaw arkadaşlar 2-3 güne bu motoru alcam mondial olmasından dolayı tereddütlerim war ama bu yeni çkanlar farklı geldi bana ama bu motor benim elimde patlarsa pederde beni patlatır wallaa:rendeer: