Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
88
dun servısteydım 500 km bakımını yaptırdım mh nın farı mr vultureden daha ıyı aydınlatıyor dedı usta ben degıstırmeyı dusunuyorum mr farı takalım dedım kalsın sımdılık mh daha ıyı aydınlatıyor dedı (mr mc ve mh far aparatları aynı)
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
23
Arkadaşlar benim yaşım 15. babamda cbf 150 var. okula gdip gelirken kullanıyodum ama polise yakalandm. bidaha görürsek bağlarız dediler. babamda artk wermio. lafın kısası ben bu motosikleti beğendim ama ben cbfyi hiç acımadan kullanıodm acaba bu motor bana dayanırmı weya sorun çıkarırmı cewaplarınız için şimdiden teşekkürler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:36 ----------

Yaw arkadaşlar 2-3 güne bu motoru alcam mondial olmasından dolayı tereddütlerim war ama bu yeni çkanlar farklı geldi bana ama bu motor benim elimde patlarsa pederde beni patlatır wallaa:rendeer:
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
325
sende adam gibi düzgün kullanırsan bişey olmaz kusura bakma acı ama gerçek düzgün kullanır düzgün bakarsan motora o da sana güzel güzel motorluk yapar
 
Katılım
11 Kas 2010
Mesajlar
91
arklar bu motor gercekten cok güzel bişey tecrübelerime göre motorda birkac sorun var ama cok kucuk bi sorun bunlar 1. si sadece aynalarda bi zaman sonra zırr die bi ses olusuyoama sade motoru kulanan duyuyo yani önde olan ve sehfanın plastık kısmını biraz kesin ve sehpa yükselsin dünkü motoru yatırınca tırt diye sürter ve ne oldugunu anlamazsınız .D ve ben bu motorun dayanıklılıgı ile ilgilide bişey diyim gercekten cok saglam 110 km hızla asvallta sürüklendi ve en sonunda bir kaç takla attı depoda çizik bile yoktu farın takıldıgı kalıp kafalıkkırıldı ve arka demir kırıldı ve arka far kalan hiç bir aksamda sorun yok motoru herhangi bi kazada zarar görmemesiiçin tasarlamıslar gibi bi nevi küçük yzf tipi bişi biraz silindir büyütüp ve birkac eklenti yapıp çok rahat racing tarzı bi motor olabilir bana göre ve grenaj olarakta çok şık bi motor zaten görenlerin yorumuna bakasrsanızda anlarsınız :D
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
325
bak dayanıklılık konusunda bu " habili " nin dediklerine onay veriyorum bu çocuğun videolarını izledim motora ondan başka daha fazla azap çektiren yoktur ya öyle böyle değil ama sapa sağlam hala :)
 
Katılım
11 Kas 2010
Mesajlar
91
:D gercekten saglamlık konusundan çok ciddidim ne kadar eziyet edrseniz edin motorda tık yok :D ve kullananlar bilir çok seri bir motor 1-2-3 vitese kadar motoru şaha kaldırabiliyorsunuz. ve eksozun seside baya hoş :D ama ben eksozu deiştiricem yakında 150 tl ye güzel ses veren bi eksoz buldum kısmet olursa alıcam yeni videolarıda ozaman eklerim :D
 
Katılım
9 Ocak 2011
Mesajlar
50
hocam yalnız motor sağlamdır filan tamam da, o kadar sürüklenip takla atarken sen nerdeydin :cyclopsan
 
Katılım
11 Kas 2010
Mesajlar
91
ben asfant 2 yonluye ortada hendek gibi yer var orda ambulansı bekliyordum :) geldiginde bayılmısım .)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:20 ----------

o kazada benimyüzümden dildi yolda çalısma varmıs yolda bir kontropilak gibi bişi brakmıslar onun tam üstündeyken gazı bi kökledim altımdan bi uctu sonrası aksiyon sahnesi gibiydi :D yandaki benzinlikten güvenlik kamerası çekmiş olayı bi izletirdi polisler şok oldum :)
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
88
dostum sakin ol hem kendine yazık hem motora bide aileni düşün otoyolda 90 km yeterli otobana cıkıyorsan kop gel günahlarından :D şaka şaka otobanda hız yap ama daha dikkatli olmalısın ufak bı kazada arkandan bı arac gelıyorsa buyuk ıhtımalle duramaz dikkatli kullanman lazım..
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
23
arkadaşlar dün yine motoru görmeye gittim önceki gittiğimde ellerinde beyaz yoktu buseferkinde gelmiş walla beyazını görünce birkez daha aşık oldum motora birde arkadaşlar ben bu motoru alınca ön farı mc farıyla değiştirmek istiyorum sizce nası olur??
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
arkadaşlar dün yine motoru görmeye gittim önceki gittiğimde ellerinde beyaz yoktu buseferkinde gelmiş walla beyazını görünce birkez daha aşık oldum motora birde arkadaşlar ben bu motoru alınca ön farı mc farıyla değiştirmek istiyorum sizce nası olur??

selam dostum sende benimle aynı fikirdesin demekki drifte mc farı çok iyi olur diye bende dünmüştüm hatta foto shoptan anlayan arkadaşlardan rica ettim mc farını drifte uygulaya bilirmisiniz diye sağolsun bir arkadaş yapmış mc topiğine girip bakabilirsin mc farlı drifti:cat:
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
23
Saol arkadaşım bence gerçekten hoş durmuş sence bunun maaliyeti bana nekadara gelir
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
23
Bu arada "habili" arkadaşım çok geçmiş olsun unutma motosiklet bir tutkudur ama nede olsa 2 teker!..
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
88
1jlo9.jpg

mr farı bıraz kötu kaldı ?
ibctpl.jpg

mc guzel durdu
99dwg1.jpg

orjinali de küçük duruyor ?
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
88
bende mc farı takmayı dusunuyorum acaba servistekiler yardımcı olurmu mh farı daha pahalı set halinde elimizdekini versek mc farını set olarak alabılırmıyız acaba?
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
Saol arkadaşım bence gerçekten hoş durmuş sence bunun maaliyeti bana nekadara gelir

maliyet ne kadar olur bilmiyorum ama Drifti sıfır alanlar aldığı yer ile anlaşıp Mc farlı alırsa fiyat farkı çıkaracaklarını sanmıyorum en fazla 20-30 tl alırlar onuda satan bayi alır zaten yoksa koskoca fabrika küçük bir değişiklik için para taleb etmez.bu arada ben bu motoru daha almadım alırken motor kısmınıda MC alt motoruyla değiştiricem olcak 162cc+Mc ön farı beyaz renk Drift harika olacak:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:02 ----------

1jlo9.jpg

mr farı bıraz kötu kaldı ?
ibctpl.jpg

mc guzel durdu
99dwg1.jpg

orjinali de küçük duruyor ?

harika olmuş Mc farıyla yalçın arkadaşım çok teşekkür ederim yaptığın Shop uygulaması için:cat:
bu fotoyu MC topiğinede ekle bakalım Mc mi yakışıklıymış yoksa Mh mi:queen:
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
arkadaşlar dün arkadaşım eşiyle beraber benim motorla İZMİRden MUGLAya gitti geldi motor için harika diyor ve dedigine göre sakar rampalarında harikaymış ve toplam 700 km de 80 tl yaktı diyor ve yolda okadar soguk ve rüzgarda hiç sorun yaşamamış şimdi herkese MH öneriyor
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
325
arkadaşlar dün arkadaşım eşiyle beraber benim motorla İZMİRden MUGLAya gitti geldi motor için harika diyor ve dedigine göre sakar rampalarında harikaymış ve toplam 700 km de 80 tl yaktı diyor ve yolda okadar soguk ve rüzgarda hiç sorun yaşamamış şimdi herkese MH öneriyor

sakar rampasında iki kişi ile bana mısın demiyorsa tamamdır zaten bilen bilir o geçidin rampalarını
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst