en başda harfler motorun kodu dur fabrika o harfleri zevkine keyfine gösteriş olsun diye koymuyor sevgili arkadaşım

rr dediğin şeyin açılımı racing replica dır yani pist motorlarının replicasıdır.. r serisi ss klassmanında üretilir o yüzden takılmak lazım r ekine

. yani tek r çift r bir fark yok ikiside ss dir.. /QUOTE]
Yazdıklarımı yanlış anlamışsın, tekrar okumanı rica ediyorum. Motorun esas fabrika kodu o değildir. Ruhsatta uzunca bir açılımı vardır (şase ve motor nolarını kastetmiyorum)

Zaten zevkine konulduğuna da söylemedim. Sadece ss sınıfında başlangıç serisi olduğunu belirttim.:cat: tek r çift r nin farkı yok demişsin kendi anlatımınla çelişkiye düşüyorsun eee adamlar zevkine mi koydu çift yada tek r yi

))) Anlayan anlamıştır.