Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Arkadaşlar ben ikinci el motorsiklet alacağım için ne olur ne olmaz lazım olabilir diye önceden bir takım lastik araştırdım
Fiyatları Birlas'tan aldım bahar geliyor düşünen yada ihtiyacı olan olabilir dedim

Metzeller
170-80-15 arka 205 euro
160-80-15 arka 160 euro
120-90-17 ön 120 euro

Bridgestone
170-80-15 arka 195 euro
160-80-15 arka 180 euro
120-90-17 ön 150 euro

Tercih edenler olabilir buda Pirelli
170-80-15 arka 150 euro
160-80-15 arka ----yok
120-90-17 ön 95 euro

Zıppırman geçenlerde yazmıştı. biz özerle cevizli honda yetkili servis konşuk motorda sormuştuk. hepsi var lastiklerin.netten bulun adres telefon bir görüşün. sorun yok yani..
arka balata da 108 tl dedilerdi galiba.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
65
inşallah Benim bir ayağım hendekte zaten.Enson 2 motor 3 nisan pazar günü eskişehir tarafından gelip adapazarı dörtyoldan istanbula döndük.Pazar günü olmasaydı dörtyol sanayideki bosch car servis sayman abiye ,karşı taraftaki mercedes özel servis tek oto erkana uğrayacaktım.Kısmet bir dahaki sefere ..

Çok iyi o zaman sanırım birçok ortak dostlarımız vardır inşallah tanışmak ve görüşmek dileği ile
 

ogz

Katılım
26 Ağu 2008
Mesajlar
7
Merhaba arkadaşlar, M12 - 1.25 x 55mm 4 adet krom civataya ihtiyacım var, benden önceki sahibi orijinal civataları kaybetmiş, mevcut civataların dişleri aşınmış , çantaları ve sisybar'ı söktükten sonra birdaha yerine düzgün oturmadı, benzer civata buldum ancak kromunu bulamadım cruisercustomizing.com sitesinde var ancak kargo ücreti falan çok pahallıya geliyor. önerilerinizi bekliyorum, teşekkürler.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Arkadaşlar shadow'um lastik istiyor. nereden, nasıl ve kaça alınır? Balıkesir'de Honda servisi temin edemedi, tedarikçisi yakında gelmeyecek demiş. net üzerinden arıyorum ama hem arka hem de ön tekerin ikisini bir arada göremedim henüz. araba tekeri satan bir firmaya gittim, ismini telefonda anlayamadığım ve arka için 165 yerine 175 ölçekli iki teker için 640tl istendi, lastikler ay sonuna gelir denildi. tavsiyelerinizi bekliyorum, hazır arka teker sökülecek bitmek üzere olan balatayı da değiştirmek istiyorum, bunun için de OEM ya da alternatif çözüm önerilerinizi beklerim.

Buz motor ile görüştünüz mü ?
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Bir gece farklı bir yerde dışarıda bıraktım motoru, örtülü olmasına rağmen ön çamurluğun ön kısmını bıçakla çentikleyip boyasını da kısmen kazımışlar. görüntü berbat ama olayın bana hissettirdikleri daha da berbat. nasıl bir zihniyet sahibidir bu çizikçiler bir türlü anlamıyorum. neyse, şimdi arkadaşlar bu çamurluğun komple mi boyanması gerekiyor yoksa kısmi onarım mümkün müdür? önerilerinizi bekliyorum.

42732112290190120237.jpg
Yukleresim.com
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Bir gece farklı bir yerde dışarıda bıraktım motoru, örtülü olmasına rağmen ön çamurluğun ön kısmını bıçakla çentikleyip boyasını da kısmen kazımışlar. görüntü berbat ama olayın bana hissettirdikleri daha da berbat. nasıl bir zihniyet sahibidir bu çizikçiler bir türlü anlamıyorum. neyse, şimdi arkadaşlar bu çamurluğun komple mi boyanması gerekiyor yoksa kısmi onarım mümkün müdür? önerilerinizi bekliyorum.

42732112290190120237.jpg
Yukleresim.com



Geçmiş olsun dostum.Umarım sonuncu olur, benim asıl şaşırdığım bütün aklı kayıpların İSTANBUL'da olduğu ve bu tür olayların yalnızca bizde olduğu sav'ının sayenizde çürütülmesi idir.

Bence iyi bir boyacı ve komple boya !!!
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
speedy2 teşekkür ederim. çizikçilerle ilk maceram değil daha önce de (5yıl oldu) sıfır aldığım arabamın motor kaputuna büyük bir (o) çizmişlerdi. siyah kısım için komple boya sorun olmaz ama turuncu ve gri kısma giriş yapmazlar umarım.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Şerefsiz köpekler. Böyle insanları Denk gelip yakalayacaksın; Tü bismillah... Yıkacaksın yere. Sıyıracaksın kıçını. Öyle çizilmez böyle çizilir. Yandım Allah bağırtacaksın. Çizmek ne demek öğreteceksin.:pr:
Bu aradas geçmiş olsun kardeşim. Çizikler sadece siyah zemin üzerinde olmuş olsa bandajlayıp çizilen kısım boyanırdi. Çünkü siyah kırmızı ayırımı olan yerde gri bant çekilmiş . Onu her boyacı sanırım yapamaz. Fakat Honda servisinin bu işi orjinalın aynısı yapacağına inanıyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaşlar, M12 - 1.25 x 55mm 4 adet krom civataya ihtiyacım var, benden önceki sahibi orijinal civataları kaybetmiş, mevcut civataların dişleri aşınmış , çantaları ve sisybar'ı söktükten sonra birdaha yerine düzgün oturmadı, benzer civata buldum ancak kromunu bulamadım cruisercustomizing.com sitesinde var ancak kargo ücreti falan çok pahallıya geliyor. önerilerinizi bekliyorum, teşekkürler.

Arkadaşım cıvataların kafalarını yazmamışsız 6köşemidir, allenmi, havşa allenmi,Hoş hangisi olursa olsum motor parçacılarını boşver verdiğin boy ve diş ölçüsü standart ölçüdür büyükçe bir hırdavatcıya git rahatlıkla bulursun ne işin var yurtdışıyla

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:14 ----------

speedy2 teşekkür ederim. çizikçilerle ilk maceram değil daha önce de (5yıl oldu) sıfır aldığım arabamın motor kaputuna büyük bir (o) çizmişlerdi. siyah kısım için komple boya sorun olmaz ama turuncu ve gri kısma giriş yapmazlar umarım.

Geçmiş olsun arkadaşım yenisinin fiyatını bir sorsanız acaba nekadardır,olmassa osman abinin dediği gibi servis bunu yapacaktır

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:25 ----------

Şerefsiz köpekler. Böyle insanları Denk gelip yakalayacaksın; Tü bismillah... Yıkacaksın yere. Sıyıracaksın kıçını. Öyle çizilmez böyle çizilir. Yandım Allah bağırtacaksın. Çizmek ne demek öğreteceksin.:pr:
Bu aradas geçmiş olsun kardeşim. Çizikler sadece siyah zemin üzerinde olmuş olsa bandajlayıp çizilen kısım boyanırdi. Çünkü siyah kırmızı ayırımı olan yerde gri bant çekilmiş . Onu her boyacı sanırım yapamaz. Fakat Honda servisinin bu işi orjinalın aynısı yapacağına inanıyorum.

osman abim iyi güzelde o şekilde yaparsak günaha gireriz ve ceza azda olur diye düşünüyorum
benim fikrim şöyle yapmaktan yana bu iti yakalayıp bir duvar öreceksin duvarda bu iti tuğla olarak kullanıp eller kafa ve ayaklar duvarın bir tarafında açıkta olacak kıçı ise duvarın diğer tarafında açıkta kalacak iki tarafıda görülebilecek bir duvar
iki tarafınada üste OSMANBABA HAYRATI yazacağız,isteyen kafanın olduğu taraftan ite su yiyecek falan verir
isteyen kıçın olduğu taraftan kestaneyi çizip çizip kendine kıyak geçer
her şekildede sen sevaba girersin :queen::bounce:
 

ogz

Katılım
26 Ağu 2008
Mesajlar
7
civata mevzusu

Arkadaşım cıvataların kafalarını yazmamışsız 6köşemidir, allenmi, havşa allenmi,Hoş hangisi olursa olsum motor parçacılarını boşver verdiğin boy ve diş ölçüsü standart ölçüdür büyükçe bir hırdavatcıya git rahatlıkla bulursun ne işin var yurtdışıyla

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:14 ----------


haklısın ZIPPIRMAN yurtdışından getirtmek gereksiz ama Adana'da krom olanını bulamadım, üstünde 2 tane orijinal krom civata var diğer 4 tanesi farklı olunca görüntü rahatsız ediyor beni, bu arada 6köşe civata arıyorum.

bu arada asymetry geçmiş olsun , bunu yapanlara ZIPPIRMAN 'ın ceza yöntemi yakışır bencede
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
95
Arkadaşlar merhaba,

Dün bir arkadaşımız için Yamaha Dragstar 600 bakmaya gittik. Motor çok temiz güzel, ufak bir kaç değişiklik yapılmış. 19.000'de 2001 model. 1 senedir kullanılmıyor ve geçen sene muayenesi yapılmamış. Yani eksik var.
Muayene sırasında, bu eksik yıl için ayrı bir cezai işlem yapılıyor mu ?

Teknik olarak bir soruda; motoru hareket ettirdikten sonra 2.-3. viteste gazı açtığımız zaman devir yükseliyor, motor öne bir atlıyor ama sonra hızlanma olmuyor fakat devir sanki hızlanmış gibi yüksek devam ediyor. Gitmediğini farkedip gazı kestiğimizde devir alıp hızlanıyor yine. Acaba debriyaj balatası kaçırıyor mudur yoksa defransiyelden mi problemi vardır bilemedik. Bende pek anlamam bu tarz motorlardan.

Bu konuda da bilgisi olan ve ya tavsiye edebileceği bilir kişi var mıdır ?

Teşekkürler.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Trafik İhlalinin Konusu : Araçların muayene süresini geçirmek madde34
Ceza Miktarı : 66 TL ( Peşin 49,50) ayrıca 10 ceza puanı
Tekrarında trafikten men cezası
muayene istasyonlarında bir işlem yok.
ikinci şikayetiniz için ise debriyaj balatasının durumunu ve maliyetini bir kontrol ettirin.
debriyaj kaçırma var..
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
95
Trafik İhlalinin Konusu : Araçların muayene süresini geçirmek madde34
Ceza Miktarı : 66 TL ( Peşin 49,50) ayrıca 10 ceza puanı
Tekrarında trafikten men cezası
muayene istasyonlarında bir işlem yok.
ikinci şikayetiniz için ise debriyaj balatasının durumunu ve maliyetini bir kontrol ettirin.
debriyaj kaçırma var..

Yani bir caza işlemi var :)

Teknik problem için servisten bilgi aldık, toplam 500 TL kadar maliyet çıkıyor ama tam öğrenmek gerekiyor tabi.

teşekkürler :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaşlar, M12 - 1.25 x 55mm 4 adet krom civataya ihtiyacım var, benden önceki sahibi orijinal civataları kaybetmiş, mevcut civataların dişleri aşınmış , çantaları ve sisybar'ı söktükten sonra birdaha yerine düzgün oturmadı, benzer civata buldum ancak kromunu bulamadım cruisercustomizing.com sitesinde var ancak kargo ücreti falan çok pahallıya geliyor. önerilerinizi bekliyorum, teşekkürler.

M12 tamamda 1,25 özel ölçüye giriyor biraz evvel senin için görüştüm standardı 1,75
yapılabilecekler şöyle
1- 1,75 dişi sana gönredirim sen deliğe klavuz salarsın
2- sana 100 mm uzun yarım diş cıvata yollarım bunu sende belki bulursun diş kısmını atıp kalan düz kısma 1,25 pafta ile diş çekersin
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
çiziklerin onarımı için henüz vakit ayıramadım ama bu kez de motorun üzerinde ne kadar ayar varsa hepsi ile oynanmış özellikle de debriyaj ayarını üst kısımdan boşaltmışlar resmen. neyse ayarı düzelttim ancak bir sorun baş gösterdi: motoru çalıştırıyorum, birinci vitese takıyorum, ilk hareket için gazı açıyorum debriyajı salıyorum ancak kontrollü kalkış için her zaman verdiğim gaz kadarı motoru hareket ettirmek için tam anlamıyla yetmiyor sanki şayet biraz daha gaz açmazsam 1-3 metre arasında motor tekleyip kalıyor ancak gazı açarsam motor yoluna devam ediyor. bunu sadece 1. viteste yaşıyorum. bilmediğim ya da görmediğim bir ayar sıkıntısı mı yoksa karabulutlar üzerime mi çöküyor? sezona pek iyi başlamadım, hadi hayırlısı. bu arada hava filtre kabının altında bir ayar daha var ne olduğunu bilmiyorum, onunla oynanmış ve bu sorun ortaya çıkmış olabilir mi?
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
bu arada hava filtre kabının altında bir ayar daha var ne olduğunu bilmiyorum, onunla oynanmış ve bu sorun ortaya çıkmış olabilir mi?
Selamlar..
O rolanti ayarıdır.Bilginiz yoksa bu tip ayarlarla ilgili motoru bir servise götürün derim.Geçmiş olsun tekrar..
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
çiziklerin onarımı için henüz vakit ayıramadım ama bu kez de motorun üzerinde ne kadar ayar varsa hepsi ile oynanmış özellikle de debriyaj ayarını üst kısımdan boşaltmışlar resmen. neyse ayarı düzelttim ancak bir sorun baş gösterdi: motoru çalıştırıyorum, birinci vitese takıyorum, ilk hareket için gazı açıyorum debriyajı salıyorum ancak kontrollü kalkış için her zaman verdiğim gaz kadarı motoru hareket ettirmek için tam anlamıyla yetmiyor sanki şayet biraz daha gaz açmazsam 1-3 metre arasında motor tekleyip kalıyor ancak gazı açarsam motor yoluna devam ediyor. bunu sadece 1. viteste yaşıyorum. bilmediğim ya da görmediğim bir ayar sıkıntısı mı yoksa karabulutlar üzerime mi çöküyor? sezona pek iyi başlamadım, hadi hayırlısı. bu arada hava filtre kabının altında bir ayar daha var ne olduğunu bilmiyorum, onunla oynanmış ve bu sorun ortaya çıkmış olabilir mi?


Hayırdır inşallah!! Ya soramadan geçemiyeceğim!! Kalbini kırdığın bir hatun kişi mi var acep?? Böyle bir olasılık varsa sen bırak şehri, ülke değiştir dostum'''
Neyse yine geçmiş olsun umarız güzel haberlerini alırız bundan sonra...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst