alternatif sisybar
Merhaba arkadaşlar, 1 yıldır kullandığım 2001 model dragstar 650 classic motorumu satıp 2006 model shadowumu aldım, sanırım alçak olmasından kaynaklanıyor virajlarda çok daha rahat yatıyorum, gidon mesafesi biraz dar geldi bana, dragstar daha genişti duruşu daha havalıydı, ama genel olarak şimdilik shadowumdan çok memnunum. Sisybar ile ilgili bir sorum olacak, normalde yolcu koltuğu ve sisybar kullanmak istemiyorum ama zaman zaman takmam gerekiyor ve bu tam bir işkence, acaba yolcu koltuğuna entegre bir sisybar varmı, arka koltuğu söküp takmak çok kolay ikisi tek parça olsa işim çok kolaylaşacak bu konuda tavsiyeleriniz nelerdir şimdiden teşekkürler...