Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 650R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
179
gt 650 r arayan olursa yardımcı olabilirim

Bende tam gt650r arıyorum yazıcaktım :)

Herkese selam normalde gt250 r alıcaktım ama aklımda olan bazı modeller var onlardan birini bulabilirmiyim acaba diye ufak da bi araştırma yapıyorum bunlardan biride gt650r eğer satan ya da tanıdığı olan varsa bi görüşelim.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bu Fiyatta anlasamayız ; Diğer arkadas ilgilenir sanırım :bounce:
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
325
merhaba abiler bu motosikletin 0 km olanlarından almak istiyorum bu motosikleti kullananlardan bilgi almak istiyorum başka marka model motosikleti olupta o makine bişey olmaz o paraya 4 silindirli al diyen arkadaşlar zahmet edip yorum yapmasınlar
gt 650 kullananlarda yazsa olur sonuçta aynı motoru kullanmaktalar
yaklaşık 30.000 km kullandıktan sonra 1000 cc ye geçeceğim evet abiler artıları ve eksileri nelerdir güzel yorumlarınız için şimdiden teşekkürler . . .
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
755
HYOSUNG S&T GT250R - GT650R GİDONPAD, LİNK HENÜZ AKTİF DEĞİLDİR.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...0r-gt650r-gidonpad-kargo-dahil-42680055/detay

cimg00911280x720b.jpg
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
712
yahu şu motora hastayım yaw bi askere gidip gelsem hemen alacam...askeriyede öle bişeki arkadaş gidecem diye direniyorum bi türlü çağırmıyor nebiiçim işdir bu:pr:
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
755
yahu şu motora hastayım yaw bi askere gidip gelsem hemen alacam...askeriyede öle bişeki arkadaş gidecem diye direniyorum bi türlü çağırmıyor nebiiçim işdir bu:pr:
Valla toprak, görüntü/performans ve özelliklede fiyattan dolayı tercih ediyoruz bunu bence. Yoksa okadar hasta olunacak bir motor değil. Ama işte parasal durumlar bunu gerektiriyor. 5 bin tl civarında hakkını veren başka tip yok bunda:cat:
 
Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
1,095
arkadaşlar beni yanlış anlamayın ama hyosung 650r neden 250r ile aynı fiyat yani birisi 650lik biriside 250lik makinalar bende almayı düşünüyorum ama eğer fiyatları aynıysa 650r tercihim olur tabiki hatam varsa düzeltin lütfen ilgileriniz için teşekkürler
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
arkadaşlar beni yanlış anlamayın ama hyosung 650r neden 250r ile aynı fiyat yani birisi 650lik biriside 250lik makinalar bende almayı düşünüyorum ama eğer fiyatları aynıysa 650r tercihim olur tabiki hatam varsa düzeltin lütfen ilgileriniz için teşekkürler

birisi 2.el birisi o dırda ondandır
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Bu başlık neden Hyosung GT650R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı formatında değil sayın modlar :mrgreen:
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
Bu başlık neden Hyosung GT650R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı formatında değil sayın modlar :mrgreen:

heee niye öle değil...
burda bu motordan kullanan yok mu yaa...:silent:
 
Katılım
12 Eki 2011
Mesajlar
7
Merhaba arkadaşlar,

bende gt 650 r almayı düşünüyorum ve hatta şu anda sahibinden.com da var 1 tane kırmızı 2008 model.gerçekten kullanan bir arkadaş,bakımları,yedek parçası ve piyasası hakkında bilgi verebilir mi acaba?
600'lük ve üstü makinelerde hem fiyatlar uçuk hem de km uçmuş gitmiş.aynı motorların geçen seneki piyasasıyla bu seneki piyasası arasında neredeyse 2000 ila 5000 tl oynuyor.Japonların km leri ve fiyatları uçtu gitti kış olmasıda bişeyi değiştirmiyo.en azından Koreli bişey alırız.koyarız garaja.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst