- Katılım
- 14 Ağu 2008
- Mesajlar
- 5,134
Bastan yanlıs anlamayı onlemek icin acıklama yapıyorum.
14.250,00 YTL verilipte 2 silindir 79 hp bir motora para veripte ıkına sıkıla trafikte can cekismek yerine aynı paraya 600RR , ZX6R veya R6 alıp buyuk cc nin tadına varmayı neden dusunmez insanlar anlamıyorum.
Acıkcası bana hiç mantıklı gelmiyor.
hadi 4 baca sevmiyor desen er-6 f al be kardeşim dimi 2ç elden